Jee Hypo, wat klinkt t goed zeg! Toppie gegaan; nog steeds een bikkel van 'n wijffie dus. Ga zo voor je doorduimen met goede hoop op prachtnieuws komende woensdag! Knuf voor jou! Zorg je goed voor jezelf? liefsss
Hey ladies! Pfff, ik moet echt nog enorm herstellen hoor! Rechts behoorlijk veel pijn nog, dus ik neem maar steeds paracetamol. Nu hopen dat t langzaamaan beter gaat. Ik was vanmorgen nog wel even zwaar als gisteren, dus dat is fijn. Ik ga maar weer op de bank liggen! Xxx Hypo
Lieve Hypo, ik denk aan je hoor. Morgen de spannende dag van het telefoontje.... Doe lekker rustig aan en denk aan jezelf lieverd. knuffel.
Hey dames! Hier gaat t weer een stukje beter. Vanmiddag een poosje geen pijn gehad, dus nog wat dingetjes kunnen doen (belastingaangifte....bah!). Maar daarna weer heel braaf naar bed gegaan (na het verorberen van een bigmac...haha!) en heerlijk geslapen. De pijn wordt een stuk minder, nog wel een opgeblazen gevoel. Ik doe het dus nog rustig aan. Morgen ga ik lekker naar de kapper. Manlief is deze week ook thuis; hij heeft zich ziek gemeld op zijn werk. Hij heeft t ook nodig om hier even helemaal aan toe te geven, want de emoties lopen bij hem ook op. Wel lekker, want nu zorgt hij extra goed voor me....wat is t toch een schatje! Nog 1 nachtje slapen....spannend! Xxx Hypo
Lieffie, blijf aan jezelf denken en doe maar lekker rustig aan. Knuffel die man van je maar eens lekker. Hij moet alles maar aan de zijlijn meemaken en het is toch logisch dat ook bij hem de emoties op kunnen lopen. Geniet van elkaar. Morgen is een spannende dag. Succes!!!!
Hey lieve Sikki! Bedankt voor je lieve berichtje. We volgen elkaar blijkbaar, want ik spiek ook regelmatig hoe t met jou is. (bv in Babyrinth enzo) Voelt ook een beetje soms dat we forumdames van het eerste uur zijn.......als je begrijpt wat ik bedoel. Inmiddels zie ik dames die tegelijk begonnen zijn met MMM en inmiddels al voor een 2e bezig zijn... Maar dat zal jij wel herkennen. Voor ons is t einde echt in zicht trouwens. We vinden het nu echt welletjes. Maar goed.....miss geschiedt er nu toch nog een wonder en is alles niet voor niets geweest! Ik zal jou ook zeker blijven volgen! Dikke knuffel! Xxx Hypo
Hey lieve volgdames! Een record; we hebben een heel elftal!!!!!!!!!!!!!! 11 embryo's zijn doorgedeeld. De kwaliteit weten we nog niet, dat horen we morgen. Nu hopen dat er veel A-tjes bij zitten! Zeker omdat ze in ons zh alleen de A-tjes maar invriezen. Zou toch fijn zijn als we nog cryos overhouden aan deze poging (hopelijk hebben we ze niet nodig), Ik ben opgelucht en voel me meteen een beetje beter (gek hoe dat werkt). Ik doe t nog wel met paracetamol en hou veel rust, maar dan is het te doen. t Is nog wel allemaal heel gevoelig. Gelukkig blijft mijn gewicht gewoon gelijk. We hebben morgen om 11.45 de tp. Ik moet er iets eerder zijn om bloed te prikken. Spannend allemaal! Xxx Hypo
Kwam weer even gluren hier hypo Maar wat een goed nieuws meid!!!! Al 11 die zijn door gedeeld.. Oh wat hoop ik toch hard op heeeel veel cryo's voor jullie. Want dat mag wel met zoveel doordelende emmy's. En wat fijn dat je je alweer wat beter voelt en manlief zo goed voor je zorgt! Is voor hem natuurlijk ook allemaal erg zwaar (merk ik hier ook) dus soms is het wel lekker als hun ook ff vrij voor dit soort dingen kunnen nemen. Heel veel succes morgen bij de tp en dan maar flink broedden! Knuf Shantii
JAAAAAAAAA!! Gewoon 11 bevruchtingen die zeker door zijn. Wat is dit geweldig nieuws! En nu van de verse emmy zwanger worden.
Wow Hypo, een heel elftal Wat ontzettend gaaf!!! Hier moet gewoon heel wat goeds tussen zitten!!! Wellicht zien we elkaar helemaal niet in mei
Gil!!!!!!!!!!!!!!!!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaat goed Hypo!! Super zeg!! Jeetje, ben echt helemaal flabberguested!! Wauwie!!
Thanxxx meiden! We rijden straks naar Nijmegen om ons duo op te halen. We laten er iig 2 terugplaatsen. Hopelijk kunnen t dit keer 2 A'tjes zijn. Tot nu toe (poging 2 en 3) steeds een A'tje en B'tje teruggeplaatst gekregen. Dus, we zijn benieuwd! Ik moet eerst bloed prikken en dan om 11.45 de tp. Daarna gaan we lekker lunchen op ons vaste lunchstekkie (zijn inmiddels al zo vaak daar geweest....). @Maartje: wauwie mooi 20weeksplaatje heb je in je album staan. Fijn dat alles goed zit; gefeliciteerd!!!!! Xxx Hypo
Hypo, heb je inmiddels je duo al ontvangen??? Ik ben benieuwd waar jullie lunchplekkie is. Ik ken Nijmegen wel een beetje.
Hypo, wat goed een elftal!!!! Hopelijk veel van A-kwaliteit en heb je nu al een mooie in je buikie zitten. Duim voor je.
Hypo, jeeeeeee meid! Idd, een compleet elftal. Super!!!! Inmiddels je mooie duo in je buikkie? Duim lekker door voor je! liefsss
Hey meiden! Net weer terug van onze trip; zijn de hele dag op pad geweest; en nu ben ik moe!!!!!!!!!!!!!!!! Maar............we hebben 2 A'tjes teruggeplaatst gekregen en........we hebben er 4 (!!!!!!!!) in de vriezer! Zo ongelooflijk veel zijn dit. We hebben t nog nooit zo goed gehad. (alleen poging 1 maar meer dan 1 A'tje) We zijn erg blij met dit resultaat en wachten vol spanning af wat er van komt! Xxx Hypo
WOW HYPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! Wat geweldig he!!!!!!!!!!!!!! Ben superblij voor je en ik hoop dat mijn decapeptyl hier ook een beetje aandeel in heeft gehad!!! En nu broeden op 1 of 2 mooie wondertjes!!!!!!! Liefs Loesie
Hypo, wat een goed nieuws!!! Het lange wachten is dus eindelijk beloond met mooie A'tjes en cryo's. Nu maar lekker broeden: heel veel succes de komende twee weken. Liefs Mia