Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hypo, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hypo, je zoekt toch je grens op. Die heb je gevonden en het is zo goed dat je er gelijk op reageert door weer rust te nemen. Hopelijk is de pijn vandaag minder geworden. Knuffel!

2. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey!
    Pijn is wel minder geworden en dat blijft wel zo als ik me maar rustig houd. Ik voel nu links meer dan rechts; ook gek!
    Deze week nog iig thuis. Als het echt niet minder wordt dan bel ik het zh gewoon weer op! (als ik maar niet tegen een ontsteking aanzit....t is zo'n scherpe pijn...)
    Xxx Hypo

3. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey dames!
    Hier gaat t redelijk goed. Pijn is zo'n beetje weg (maar heb ook nog maar weinig gedaan natuurlijk). Het enige wat ik gisteren heb ondernomen is een fietsritje van 15 minuten heen en 15 minuten terug naar de psycholoog. Ik voelde t wel wat branden maar heb er niet heel erg last van gehad. Dus dat viel mee. Vandaag weer een keertje fietsen en wat meer ondernemen, dan kan ik kijken hoe t gaat. Ik moet toch een beetje kunnen inschatten of ik maandag weer aan het werk kan. Dat is wel lastig hoor, want ik dacht dinsdag ook dat t prima ging en dan heb ik na een halve dag toch zoveel pijn gehad.
    Verder verlang ik ontzettend naar wat gezelligs tussen de lakens.....maar ja....ik durf t echt niet. Maar dat hebben wel meer MMMeisjes denk ik. *MOK*
    Ik moet nog wel goed rustig aan doen want ik heb morgen een dansvoorstelling in de schouwburg (ik moet zelf dansen). Het is een dans van een minuut of 4 dus die MOET ik gewoon mee kunnen doen. We hebben er zo lang op geoefend. Ik heb al wel geregeld dat ik later kom en eerder weer weg ga. Dan heb ik de meeste kans dat ik t redelijk pijnloos red (hoop ik). Manlief komt kijken en we hebben speciale kleding ervoor gemaakt, dus ik wil het echt niet missen. (en ik sta bij alles zo'n beetje vooraan....)
    Ik probeer alles wat ik denk te voelen weg te drukken. Ik voel eigenlijk ook niet zoveel. Alleen zere (.)(.) , maar dat komt van die bollen. (heb ik altijd) Manlief heeft moeten beloven niet eerder een test te halen dan donderdag (ookal smeek ik t hem). Dus ik ga netjes vrijdag testen....
    Xxx Hypo

4. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Toch maar even naar t ziekenhuis gebeld omdat ik me toch een beetje koortsig voel (niet echt koorts, maar 37.5....dus t zit er net tegenaan). Ik kan gelukkig al om 13.15 terecht, dus ik rij er zo maar s heen! Ben benieuwd...

5. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee Hypo,
    Tjeetje, wat lastig zeg, rustig aan doen en toch niet helemaal goed voelen. Op dit moment ben je ongeveer in het ziekenhuis. Hoop dat 't allemaal meevalt.... Wat goed dat je ze gebeld hebt en gelijk terecht kon.
    Kan me helemaal voorstellen dat je morgen met de dansvoorstelling mee wilt doen, heb je al zo lang naar toe geleefd en die 4 minuutjes zouden toch moeten kunnen, zou je denken. Hopelijk word je niet zieker! Ik hoor graag hoe het was in 't ziekenhuis!

6. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Tjee hypo, laat je snel wat weten hoe t is gegaan in 't ZH?
    liefsss

7. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey meiden!
    Nou, het viel mee! Er is wel te zien dat er nog vocht zit in mijn eierstokken (volgelopen eiblaasjes), maar niet heel erg. Rechts wel een vrij grote (heb ik ook het meeste pijn). Maar de bloedwaarden waren allemaal goed, dus het kan ook geen infectie zijn! Rustig aan doen, goed naar lijf luisteren en veel blijven drinken was het devies. En ook goed opletten of de klachten verergeren. (bij evt zwangerschap kan overstimulatie alsnog optreden)
    Ik ben gelukkig gerust gesteld. Ben vandaag (mede door heen en weer rijden naar ziekenhuis) wel wat actiever en ik heb niet meer pijn gekregen. Dus hopelijk ben ik nu echt op de goede weg.
    Xxx Hypo

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat is dit heel fijn nieuws! Je weet nu zeker dat er geen ontsteking zit. En maar blijven drinken, water dan! Heee, hebben ze met de bloedtest niet gelijk kunnen kijken naar het hcg?;)

9. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Haha, had nog gedacht "zal ik t vragen?", maar dat doen ze denk ik toch niet hoor, ze raden te vroeg testen al zo stellig af,.....
    Misschien zit ik ook nog liever even in onzekerheid...
    Xxx Hypo

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hihihi, dan ben je eigenlijk weer te braaf. Die stoute schoenen...;)

11. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ja, eigenlijk wel, maar t is ook nog wel heel vroeg hoor.....8 dagen na tp! Kan t nog alle kanten op en ik wil ook geen twijfelachtige testuitslag, dan word ik helemaal gek.
    De arts was wel heel blij verrast met de hoeveelheid goede embryo's. Ze vond het aantal eicellen ook al zo groot. (21) Maar ja, daarom ook die pijnlijke punctie en die napijn nu...
    Nu ik weer ff gelegen heb gaat t wel weer wat beter gelukkig. moet nog wel mijn glas drinken leegmaken natuurlijk (blijven drinken!!!!).
    Xxx

12. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Eigenlijk kwam de last die je hebt helemaal overeen met wat men in 't ziekenhuis constateerde dus, de lichte overstimulatie. Een superopbrengst idd deze allerlaatste poging, maar echt een aanslag op je lijf. Je doet 't super: goed rust nemen, af en toe doen wat je per se wilt en dan weer rust. Dus morgen en zondag bankhangen en 4 minuutjes de voetjes van de vloer :)
    Ik hoop dat je een leuke avond hebt, morgen!
    Liefs!

13. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Hypo, ik wil je even heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel succes wensen deze laatste paar dagen!
    Ik duim, hoop en fik voor je mooie A-tjes.
    Je hebt er deze keer wel zeer veel voor over moeten hebben dus ik hoop dat je daarvoor een hele mooie beloning krijgt ;):D

Liefs Mia

14. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Dank jullie wel lieve meiden. Ik vind ook wel dat we het NU toch echt verdienen, maar ja......helaas werkt dat niet zo!
    Ik voel nog zeer weinig, maar daar denk ik maar niet aan......
    Net even in t centrum een kopje koffie gedronken met mn vriendin (even lekker naar buiten en bijkletsen). Nu ben ik weer op de bank geploft en doe ik niks meer tot vanavond.
    Xxx Hypo

15. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hypo, ik ben heeeeeel hard voor je aan het duimen hoor.
    Ik voelde deze laatste poging ook niets, had echt het gevoel dat het niet raak was. Was al op het ergste voorbereid (voor zover je dat kunt doen na al die tijd) maar het was dus echt positief. Je hoeft dus echt niets te voelen, jij gaat straks gewoon hartstikke positief testen. Dat MOET!!!

16. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Voelen zegt niks Hypo! Ik voelde ook helemaal niks en heb nu nog steeds bijna nergens last van. Hou dus nog maar even hoop!

Relax ze vanavond ;)

17. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Nee, ik raak ook niet echt in paniek hoor dat ik niets voel. Maar komt ook omdat ik alles wat ik even denk te voelen meteen negeer. (ik wil mezelf niet gek maken)
    Gisteren naar het dansoptreden geweest. Ik zei dat ik ging ploffen, maar dat was 's middags natuurlijk.....'s avonds moest ik optreden. (had ik wel verteld toch?)
    Eerst gistermiddag op de bank en in bed gelegen en toen 's avonds richting theater. Ik heb alleen de dans meegedaan die we hadden ingestudeerd (dus niet nog de sluiting waar alle deelnemers aan meededen) en heb geprobeerd om veel te zitten. Nou, ik heb goed kunnen dansen, we kregen goede reacties van de toeschouwers. Een beetje emotioneel afscheid ook van onze leidster die er na 13 jaar mee stopt, dus ben heel blij dat ik wel heb meegedaan.
    Nu voel ik t wel weer, maar t valt me nog mee. Ik blij gewoon wat langer in bed om uit te rusten. Manlief heeft weer beschuitje en cracker op bed gebracht met kopje thee en sapje; lief, lief!
    Maandag weer aan het werk, weer wat doen; fijn! Kijken hoe dat gaat en hoe lang ik t pijnloos volhou.
    Al dat gedoe en al die pijn bevestigen me elke keer weer in het gevoel dat t goed is dat we besloten hebben dat dit de laatste poging is. Mijn eierstokken zijn gewoon zo vaak lekgeprikt (4e keer meer dan 30 follies...), ik moet steeds langer herstellen. Het is klaar! Nu maar duimen dat ik die twee strepen krijg!!!!!!

Miepje; hou jij het nog een beetje vol meis? Heb je nog volledige bedrust? Ik ga maar s even kijken of ik je kan vinden in een topic om ff te kijken hoe t met je is.

Xxx Hypo

18. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Mijs meid, je bent alweer bijna op de helft!!!! Hoe gaat t? Wanneer heb je de echo?

Vandaag weer aan het werk gegaan. Viel niet tegen maar ook niet mee..... Tegen uurtje of 1 had ik toch wel weer buikpijn. Het is niet ondraaglijk ofzo, maar fijn is anders. Ik vind t wel gek hoor, wat doe ik nou op zo'n dag? Ik heb met name achter de pc gezeten, dus wat is dat nou voor'n inspanning?
    Maar ja, heb toch maar even doorgezet zodat ik wel de afspraken kon nakomen. Morgen maar op tijd naar huis en vanavond goed erin.
    Verder weinig kwaaltjes....

Xxx Hypo

19. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee Hyp, nog n paar daagjes.....wordt nu spannend.... Sorry, wil de druk niet opvoeren, haha.....
    Hmm, geen fantastisch dagje, maar ging wel, dus. Inderdaad dan 's avonds maar rustig aan. Heb je de beentjes lekker omhoog?

Ja, inderdaad 19 wk alweer nu. Gaat echt rap. Volg week donderdag 20 wk echo. Schop me maar als ik te veel zwangerschapszooi deel, hoor, maar hier komt even een update:
    Is echt nu ook een andere fase in de zwangerschap: buik groeit, mensen zien het, kindje doet schopschop en we hebben een naaaaaam! Eindelijk een supermooie jongensnaam! Ukken in Hypo's buik, doe jullie best! Jullie (of 1, ook goed) mogen de komende maanden gaan groeien om leuke vriendjes/vriendinnetjes voor deze 19wk uk te gaan worden, hoor!

20. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hihi! Dat klinkt heel gezellig Mijs! Daar gaan we dan maar voor!

Deel Deze Pagina