Oh, hypo het wordt nu wel spannend hoor. Ik duim zo ontzettend hard voor je. Met mij gaat het wel goed hoor. Het is zwaar, maar mij hoor je niet klagen. Ik heb het er graag voor over. Hoewel het wel fijn zou zijn als ik me helemaal top zou voelen. Maar goed, dat is niet zo. Het is hopelijk allemaal tijdelijk en dan kunnen we over twee maanden ons ventje in onze armen houden. Heb geen bedrust meer, maar moet nog steeds rustig aan doen. Komt erop neer dat ik eigenlijk nog steeds niets mag. Maar ik ga er af en toe wel even uit hoor. Anders vlieg ik tegen de muren omhoog. En verder heel veel rusten, lezen, tv kijken en lekker op zp rondhangen. Heb zin in mooi weer, kan ik lekker buiten gaan zitten. Zo, genoeg over mij. Nu weer over naar jou. Wanneer mag je testen?
Hey lieve Miepje, Balen zeg, zoveel zorgen over jullie ventje (leuk!).... En niets kunnen doen is ook echt niet leuk...dat gaat erg vervelen. Ik heb afgelopen weken ook nogal veel op de bank gelegen; gaat snel vervelen! Maar uitzending gemist en de dvdrecorder zijn dan wel fijn! Hier vandaag weer een dagje gewerkt en t ging al weer stukken beter dan gisteren. Heb nog wel pijn in mijn buik gekregen, maar lang niet zo erg als gisteren. Ik ben ook wat eerder naar huis gegaan, dus dat was wel goed. Ik was vanmorgen ook wat later op mijn werk aangezien we vanmorgen de vooroplevering van ons huis hadden. En wauw (!!!) wat is het toch een mooi huis. We worden elke keer weer blij als we binnen zijn. Het is zo mooi licht en ruim!!! Zo fijn om daar naar toe te leven. En het is al bijna zover. En stiekem hopen we natuurlijk heel erg op die twee strepen vrijdag. Ik zei al tegen manlief; als dat zo is dan weten we gewoon niet meer wat we met al dat geluk moeten doen....laten we t hopen. Ik voel wel zo nu en dan iets, maar ik probeer t maar te negeren en dat lukt redelijk.... Nog 3 nachtjes.....zucht....... Xxx Hypo
Hier vanmorgen dikke paniek van een klein friemeltje bruin tijdens het douchen..... Daarna utro ingebracht, maar dat ging goed (gewoon wit). Verder vandaag ook niks meer en vanmiddag tijdens utro inbrengen ook niets..... Getver....ik word hier zo onzeker van. Ik dacht vanmorgen even dat t over was.....De hoop is omgeslagen naar definitieve onzekerheid. De hoop is gewoon weg. Alles zegt in mij "ik wil dit niet meer, ik wil dit niet meer" maar dat betekent dat t straks misschien wel definitief voor bij is..... *zucht* Xxx Hypo
Verder voel ik me overigens prima. Weinig tot geen buikpijn meer; alleen 's avonds een beetje opgeblazen gevoel en 's morgens als mijn blaas vol is ook.
Dikke zet-hem-op-de-laatste-onzekere-dagen-door-komen- knuffel!! O, wat akelig, wat akelig. Komt allemaal weer boven. Dat hopen, dat WILLEN, die angst.... Dat broekloeren. Aaaaaaargh, er is geen verstoppen, je moet er door heen. Slapen tot het goed kwam, dat wilde ik..... Ik gooi nog een dikke knuf je kant op en loop nú naar de eerste de beste kaars om hem aan te steken voor jou en de embryootjes! Dat jullie nog heeeeeeeel lang samen mogen zijn!!
Hypo, wat vreselijk spannend!!! Maar wat ontzettend stoer dat je nog steeds niet getest hebt! Ik duim als een dolle voor je!!!
Lieve Hypo, Jeetje wat een onzekerheid!!!!!! Ik ga in ieder geval tot vrijdag, keihard voor je duimen. Weet dat ik aan je denk. Die laatste wachtdagen zijn zooooooooooo ontzettend zwaar. Dikke knuffffffffffffff
Oh meid... ik snap je zo goed... Het is gewoon bijna onmenselijk om ermee te moeten dealen. Ik gun je van harte een beebje. Mijn duimen draaien voor je. Sterkte!
Lieve hypo.. Ben al de hele week voor je aan het duimen. Ik kan me helemaal indenken dat deze dagen bijna niet door te komen zijn. Nog heel eventjes maar.. en dan zijn de akelige wachtdagen voorbij. Ik blijf duimen !! Zet hem op toppertjes !! liefs esther
Lieve Hypo!! Blehhhhhhhhhhhhh wat word het weer spannend weer!! Ik hoop, duim en fik nog ff flink voor je door!!
Hypo, in je eigen topic wens ik je ook nog even heel erg veel succes met de laatste wachtdagen!! Ik hoop het zo voor je!!!
Kaarsjes branden, ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Hoop het toch zooooooooooooooooooooo!!! Knufffffff
*Rampscenario* Vanmorgen nog meer bruinverlies. Toch maar een testje gedaan die pas na 5 minuten een wazig 2e streepje liet zien. Dus EN t is over, EN is was zwanger.....waarschijnlijk..... Nog maar even afwachten of t bruinverlies doorzet en wat er nog meer gaat komen.....morgen op de echte testdag nog maar een testje en het zh bellen. T is echt een ramp; ik wil dit niet meer; deze onzekerheid, hoop die weer omslaat in verdriet, enz. enz.
Oh, hypo. wat zenuwslopend!! Een streepje is positief, maar ik begrijp je onzekerheid. Begrijp zo goed dat je niet meer wilt, ik had dat ook. Hoop, verdriet, onzekerheid, je wordt zo heen en weer geslingerd. Het is gewoon onmenselijk. Ik duim zo ontzettend hard dat het bruinverlies morgen weg is en dat het tweede streepje dan van je test af knalt. Voor nu een hele dikke knuffel!
Lieverd, een dikke knuffel voor jou. Dit heb je niet verdiend...gadverdarrie zeg...wat een kl*tenzooi weer... Denk aan je! SMAK