Idd Hypo, daar ben je nog niet veel wijzer uit geworden. Weer dus eigenlijk de mededeling; afwachten.............grrrrr.......... Wat is dit toch zooooo frusti............ Weet verder ook niet goed wat je te zeggen of wat te doen. Denk aan je en een dikke knuffel voor je meis! liefs
Dames, ben ik weer! Ze belde net terug......ik mag toch volgende week komen. De arts had ook aangegeven dat het twee kanten op kan gaan. Het kan ook nog een innestelingsbloeding zijn (maar daarvoor vind ik t zelf eigenlijk wel veel, maar goed...). Verder is t gewoon afwachten! Xxx Hypo *edit* PS: ik moet wel gewoon bollen blijven schieten. Tenzij er helder rood bloed komt!
Wat goed hypo dat ze dan toch even terug hebben gebeld! Voelt t nu ook fijner voor je dat je volgende week dan (al ) kan komen? Wat kan dat nu dan geweest zijn waarom ze je teruggebeld hebben? Misschien ff kort overleg met de arts ofzo? Bollen doorschieten dus.
Hypo is ga voor de positieve gedachte dat het helemaal goed gaat komen voor jullie. Fijn dat je volgende week (al) mag komen!! Succes met deze zenuwslopende dagen. Liefs,
Hypo !! Streep is streep !! Jij bent gewoon ZWANGER !!! Wat nou bloed... is gewoon een adertje van de innesteling.. Meid ik ga je gewoon feliciteren... GEFELICITEERD !! Positief blijven hoor. Zet je gedachte gewoon om.. wees maar een beetje blij.. ook al is het onzeker.. dan hou je hoe dan ook een beetje positief gevoel over aan deze heeeeeele lange IVF poging.. *tuurlijk snap ik je onzekerheid, maar negatief denken maakt je alleen maar somber* Heh, ik wilde dat ik voor jou de tijd een paar dagen vooruit kon schuiven... Dikke knuffel !!
Hoi Hypo, Je kent me niet maar ik zag toevallig je topic en wilde toch even reageren. Ik heb nl precies hetzelfde als jij. Zaterdag 26 februari hadden wij een positieve test in handen. Zaterdagmiddag echter bruin bloedverlies / afscheiding. Stress!!! Ik was ervan overtuigd dat het niet goed zou gaan. Afscheiding bleef ook, ieder inlegkruisje, heel duidelijk. Dinsdagmiddag ineens echt een grote rode sliert. Dik verdriet, dit was duidelijk over... Maar de volgende ochtend; weer alleen bruin, en de dag erna ook. Het zkh waar ik loop zegt afwachten, is het enige wat ik kan doen. Een vriendin van mij is echter verloskundige in een ander zkh en die wilde wel een echo maken. Ze zei wel dat het geen zekerheid zou bieden maar wel duidelijkheid in het geval dat het niet goed was. En op de echo was wonder boven wonder, een vruchtzakje, dooier etc te zien. Precies passend bij de termijn. Geen reden om aan te nemen dat het dus mis zou gaan. Maar dat bruine bloedverlies dan? Volgens haar zou het een logische verklaring zijn dat mijn baarmoedermond een beetje geirriteerd door de utregostan + inbrenghuls en dus steeds een beetje bloed. Zo lang het niet echt helder rood met stolsels en buikpijn wordt geen reden om aan te nemen dat het fout zou gaan. Ik heb nu al bijna twee weken bruin bloedverlies, maar niet meer rood en geen stolsels. Daarnaast wel heel veel zwangerschapssymptomen. Ik heb dus goede hoop op een goede echo volgende week (spannend!). Ik hoop voor jou dat het op mijn verhaal gaat lijken. Nog steeds geen zekerheid maar in ieder geval ook geen miskraam. ik kan je onzekerheid en angst heel goed begrijpen. Sterkte! Groetjes kemmetje
Ach lieve Hypo..wat een onzekerheid voor jullie! Een streep is een streep, maar dat bruine verlies is natuurlijk wel eng! Meid,sterkte dit weekend!!
Hypo, ik wil enorm voor je gaan juichen. Nu doe ik mijn handjes in de lucht... een heel voorzichtige hoera. KNUFFEL!!!!
Hey dames! Heel lief van jullie dat jullie me allemaal willen opvrolijken. En ergens heel ver weg zit er nog een klein stemmetje dat zegt "je weet t nooit". Maar het bloedverlies wordt alleen maar erger. Ik heb niet meer genoeg aan een inlegkruisje en voel t af en toe lopen. Nu net ook echt helder bloed, dus t is echt over...... De test van vanmorgen was hetzelfde als die van gisteren. Hoe dubbel ook, ik ben blij dat t nu al mis gaat, want ik had t niet kunnen 'handelen' als dit pas volgende week na een + test was gebeurd. We zijn er echt zo klaar mee..... ...we zijn blij dat we nog 4 cryo's hebben maar zien ook erg op tegen de onzekerheid, angst en soms hoop die het weer in de WW met zich meebrengt.... xxx Hypo
Ze had zich gewoon vergist (dacht ik al....). Ik denk ook wel dat het goed is om het te checken. Ook als het op een mk lijkt. In het slechtste geval zit er toch nog iets in een eileider ofzo. Ik ben dus blij dat ze t nog even controleren met een echo woensdag. Het irritante is dat ik gisteravond me even misselijk voelde. (lege maag) Ik WIL dat NIET voelen. Als ik niet meer zwanger mag zijn wil ik ook die bijwerkingen niet!
Lieve Hypo, wat vreselijk K.. om dit te moeten lezen. Een vmk gehad en wat symptomen en nu... niets. Dat je er zo klaar mee bent geloof ik. Geef jezelf de komende tijd de tijd om bij te komen. Dan zie je vanzelf wanneer je voor de eskimo's gaat. Deze uitslag hebben jullie niet verdient. *Timon wil zo graag een arm om Hypo heen slaan en haar troosten*
Lieve Hypo, Ik reageer even in je eigen topic dit keer. Ben er stil van, wat vreselijk voor jullie.... Ik wil jullie heel, heel veel sterkte wensen. Knuffel van mij.
Lieve Hypo, Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... De onzekerheid, angst en hoop in de ww is zo herkenbaar. Daar zie ik ook alweer als een berg tegenop. Ik hoop dat jullie de kracht en moed kunnen vinden om dit voor de laatste 4 cryo's op te brengen. En dat dan niet het boek sluit, maar een prachtig verhaal begint. Voor nu een hele dikke knuffel meid!!! Sikki
Lieve Hypo, arme meis; jullie hadden echt een andere afloop verdient. Wat een ellende; hoop, onzekerheid, twijfel; al die verschillende emoties. Ik had echt zo voor jullie gehoopt dat het goed zou komen deze keer. En ik begrijp het heel goed als je schrijft dat je dit niet meer wilt. Heel veel sterkte voor nu; doe rustig aan en neem de tijd om deze verschrikkelijke teleurstelling weer een plekje te geven. Ik denk aan je meid. Liefs, Ieoor
He bah, hypo. Meisje, ik had het je zo anders gegund, dit hebben jullie niet verdiend :x Waarom moet je dit nu weer meemaken? Een hele dikke knuffel voor jou!
heey hypo bah wat kl*te zeg meid!!! hele dikke knuffel voor je. had zo gehoopt dat het goed zou gaan omdat je testen donkerder werden. sterkte meid!!!!
Ook hier wil ik jullie even een hele dikke knuffel geven. Vind het heel erg voor jullie. Als ik dan naar je onderschrift kijk vind ik dat je zo een doorzetter bent. Wat heb je al veel doorstaan. En nog steeds mag er geen goed einde aan zitten. Dat is gewoon k*t! Ik snap het helemaal dat je er even helemaal geen zin meer in hebt. Dit alles sloopt je zo ontzettend. Ik hoop dat je even tijd voor jezelf en voor jullie samen kan vinden. Even helemaal tot rust komen. Heeeeeeel veel sterkte lieverd.