Ook een dikke knuffel van mij... wat een gedoe allemaal! Ik had het jullie zo gegunt.. ik las dat je nog een paar cryo's op voorraad hebt! Gelukkig! *hug*
Hee lieve Hypo, Pff, je had er al geen goed gevoel bij... Waarom nou weer niet?!? Ik ga het nooit snappen waarom het wel of niet lukt.... Dikke knuffel van mij
Hey lieve meiden! Bedankt voor jullie hartverwarmende lieve berichtjes ;-(! Het gaat hier wel, we slepen ons een beetje door het weekend heen. Dit is zo moeilijk allemaal. Ik had gewoon het liefst gehad dat het helemaal niet gelukt was dan even die twee strepen en te weten dat mijn lijf een beginnend kindje gewoon weer heeft afgestoten........... Het bloedverlies neemt alleen maar toe, maar het schiet niet echt op. Vrijdag en zaterdag steeds iets meer en vanmorgen ook echt stolsels. Het gaat me alleen niet snel genoeg; ik ben er klaar mee! Ook ben ik nog wel bang dat er bv ergens nog wat zit waardoor ik die positieve testen hou. Maar dat doemscenario probeer ik maar snel te vergeten. Woensdag controle-echo en dan moet het wel duidelijk zijn of t allemaal weg is. Het voelt alsof we een soort finaleklap hebben gekregen. We dachten dat we zo langzamerhand aan het verwerken/accepteren waren dat t er misschien wel nooit in zit voor ons. Maar toch komt dit dan wel weer hard aan. Dan maar liever een OMOtest hoor..... Anyway....we wachten voorlopig maar ff met de cryo's. Eerst lekker verhuizen naar ons o zo mooie nieuwe huis. (eerst ons sufklussen natuurlijk.....) En het adoptiepad dat we zijn ingeslagen gaat binnenkort ook echt beginnen...... Verwarrend dat t een beetje door elkaar gaat lopen, maar dat is dan maar zo. Nu vanmiddag proberen 'gezellig' te zijn bij een familiefeestje... xxx Hypo
Ik weet niet goed wat te zeggen meis, een vreselijke dikke knuffel kan ik je helaas alleen maar geven. Ik lees en denk wel aan je hoor. Onzekerheid om gek van te worden!
Hypo, jouw gevoelens maken mij stil. Succes met de verhuizing. De start van het adoptietraject. Genoeg om je gedachten elders op te richten. Probeer ook jezelf te blijven ondanks dat je 'gezellig' wilt zijn. Dikke dikke knuffel!
Ik had gewoon het liefst gehad dat het helemaal niet gelukt was dan even die twee strepen en te weten dat mijn lijf een beginnend kindje gewoon weer heeft afgestoten........... Het voelt alsof we een soort finaleklap hebben gekregen. We dachten dat we zo langzamerhand aan het verwerken/accepteren waren dat t er misschien wel nooit in zit voor ons. Maar toch komt dit dan wel weer hard aan. Dan maar liever een OMOtest hoor..... Ja,man, die hoop en dan weer de teleurstelling. Vreselijk! Ik kreeg echt een hekel aan hoop hebben... Liever duidelijkheid en dan negatief dat die onzekerheid. Dat vreet energie!! Anyway....we wachten voorlopig maar ff met de cryo's. Eerst lekker verhuizen naar ons o zo mooie nieuwe huis. (eerst ons sufklussen natuurlijk.....) En het adoptiepad dat we zijn ingeslagen gaat binnenkort ook echt beginnen...... Verwarrend dat t een beetje door elkaar gaat lopen, maar dat is dan maar zo. Adoptie gaat nog lang genoeg duren, misschien maar goed dat dat binnenkort gaat starten, toch?.... Jullie adoptiekindje gaat sowieso kunnen komen, dat is 1 zekerheid in deze hele ellendige vruchtbaarheidsproblematiek. En jullie huis gaat energie kosten, maar ook veel positieve energie opleveren. Super! Nu kijken wanneer jullie 't aandurven met de cryo's, weer wachtweken mee moeten maken... Nu vanmiddag proberen 'gezellig' te zijn bij een familiefeestje... xxx Hypo Pff, succes!! Knuffel!
Lieve hypo, Wat erg dat jullie dit weer moeten meemaken. Ik heb er geen woorden voor!!!!!! Vreselijk.......... Hele dikke knuffel en weet dat ik aan je denk. Dikke kusssssssssss
Lieve Hypo, Ik kan je alleen een hele dikke knuffel geven en jullie veel sterkte wensen. Goed dat je al weer aan andere dingen denkt (verhuizen, adoptietraject), maar jullie verdriet nu mag er ook zijn he! Doe rustig aan! En neem jullie tijd. Sterkte. Liefs,
Lieve Hypo, Wat ontzettend rot voor jullie Hier zijn geen goede woorden voor... Ik wens je heel veel sterkte toe en hoop dat je ergens wat rust kan vinden. Een hele dikke knuffel!!!! Liefs Mia
Hypo, ik wilde je een hele dikke knuffel geven!!Vind het echt heel erg klote voor je!!!!!!!!´t Is zo wreed en oneerlijk.
Lieve Hypo, Ik heb er even over gedaan voor ik een berichtje kon typen. Vind het zo moeilijk om iets opbeurends te zeggen. Veel wat ik zou willen zeggen wordt al door velen hier gezegd en daar sluit ik me dan ook bij aan. Ik had het je zo graag gegund.. Hopelijk duurt de adoptie procedure niet mega lang. Jullie zijn nu wel klaar voor een kindje. Heel veel succes met het nieuwe huis. Gaat zeker helemaal geweldig worden.. Een hele dikke knuffel van mij !!
Lieve meiden, Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Vanmorgen nog een test gedaan (kan t niet laten, omdat ik dacht me ook steeds meer zwanger te voelen...) en die test was duidelijker dan die van zaterdag. De twijfel slaat verder toe; t is toch niet een bbz? Vanavond bij onze ouders langs om ze in te lichten van alles wat we meegemaakt hebben de afgelopen tijd. Fijn om er met ze over te kunnen praten maar o zo naar om alleen maar slecht nieuws te kunnen brengen elke keer. Dit zijn de testjes van zaterdag en vanmorgen. Wat vinden jullie? (bloedverlies blijft doorgaan overigens)
Tjee Hyp, jouw lijf maakt t spannend: wel zwanger, niet zwanger... Testen donkerder, wel ongesteld. Aaaargh om gek van te worden! Wat jammer dat je ziekenhuis niet zo happig is op bloedtestjes. Eerlijk gezegd.... Weet ik niet zo goed wat te denken. Heb je naast het bloedverlies ook buikpijn (wijst op bbz of vmk)?
Nee, weinig buikpijn gehad. Maar ik weet ook niet meer zo goed wat ik voel hoor. Ik leg t morgen gewoon voor aan de arts en dan zal ze wel kijken met de echo. Nog even afwachten dus. Ik voel me verder goed. Het bloedverlies lijkt iets minder te worden. xxx Hypo
heh? dat is apart! zit dus wel hcg in je urine en meer dan zaterdag.. tis een feit.. Ben benieuwd wat je arts zegt.. Hoe ging het gesprek bij je ouders? Liefs Muppet
Lieve Hypo Wat is dit nu allemaal wat ik lees: wat word je in een emotionele achtbaan geduwd zeg (voor zover je daar niet al jaren inzat) echt idioot die testen, hoezo donkerder idd? Zou het? Ik hoop zo op een gekke kwinkslag van het lot voor jullie en duim me suf en kan me niet voorstellen hoe je je hier allemaal doorheen slaat, sterke vrouw! Liefs
Lieve hypo, Wat een onzekerheid geeft dit zeg. Tja en ookak komt bloedverlies voor tijdens zwangerschap, je gelooft toch meer in bloed is niet goed. Dat je morgen maar snel duidelijkheid mag krijgen weet je in ieder geval waar je aan toe bent. je test is idd wel flink donkerder geworden. Dikke knuff voor jou
Jeetje meis, wat een onzekerheid. Het testje is wel duidelijk donkerder!!!!!!!! Ben benieuwd wat ze morgen zeggen in het ziekenhuis maar vindt het ook jammer dat ze geen bloedtest doen. Ik blijf toch nog even doorduimen en denk aan je! Kusssssssssss