Ben ook steeds aan het kijken hier tussen mijn werk door... Laten we hopen dat ze nu het goede nieuws aan haar familie aan het vertellen is. Hoop hoop hoop!!!!
Hey lieve meiden! Sorry, sorry, sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten. Maar ik ben net terug van mijn werk en ik heb als principe dat ik daar echt niet op ZP ga. Er is nieuws maar nog geen zekerheid. Ze heeft een echo gemaakt en daar dacht ze een klein begin van een vruchtzakje te zien. Het was nog erg klein (beetje een wit frommelig randje), dat had wel wat groter gemogen. Ik vond t al knap dat ze t gezien had (na inzoomen) want ik kon er echt niets van maken. Dus bloedgeprikt. Mijn HCG is 420, wat volgens de arts voor mijn termijn (5 w 2 d) wat aan de lage kant was. Maar...t kan alle kanten nog op. Vrijdag nog eens een bloedtest en dan moet mijn HCG op z'n minst verdubbeld zijn. Dus vrijdag kunnen we echt iets meer zeggen. Dan heb ik volgende week woensdag weer een echo. Mijn eierstokken waren nog flink opgezet, daar heb ik die buikpijn dus van. (gisteren best veel buikpijn gehad, dus toch weer bang geworden voor bbz) Er waren volgens haar geen aanwijzingen dat er iets in de eileider kan zitten. Nu hebben we toch weer een beetje hoop. En dat maakt ook weer bang. Bang dat we weer teleurgesteld worden. Maar...de test van vanmorgen was weer duidleijker. Ik zal kijken of ik m zo kan uploaden. Zo lief dat jullie allemaal meeleven. Ik zal zo jullie berichtjes even allemaal lezen. Wordt vervolgd..... Xxx Hypo
Ooooo, nu slaan mijn duimen in de overuren voor jou, want je zal vrijdag een positieve uitslag hebben!
Hypo, klinkt toch wel redelijk positief hoor! Wie weet is de hcg pas laat gaan stijgen door een late innesteling?? Was de arts een beetje positief??
Jaaaaaa, gewoon een vet late innesteling, dat trage kind van jullie! O, ik duim hard mee voor a.s. vrijdag!! Zet hem op klein hypootje!! Maar onzeker blijft het inderdaad nog wel. Meis, meis, wat een poging......
De arts hield het (wijselijk) heel erg in het midden. Ze zei dat ze me graag zekerheid wilde geven, maar dat dat helaas niet kon. T kan miss echt een late innesteling zijn. Ik weet t niet..... ....we hadden t sowieso al helemaal afgeschreven. Maar dat vind ik nu wel lastig hoor, want nu krijgen we toch weer wat hoop en ik ben zo bang dat t dan toch niets is en dan krijgen we opnieuw een klap. Maar goed, dit is natuurlijk beter dan een bbz (waar ik heel bang voor was) of dat er helemaal niets zat. Ik heb ook steeds meer last van mijn eierstokken (overstimulatieklachten) en dat is ook wel een goed teken (gek genoeg). En ik merk dat ik regelmatig wat moet eten. Maar ja....ik kan me daar nu wel op vastpinnen, maar als t straks allemaal weer over is..... *zucht*