Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hypo, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    By the way....had Klingel dit ook niet, zo'n late innesteling?

2. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Jazeker, ook zo'n bizar wonderverhaal! Sluit je daar maar lekker bij aan....
    Knuffel voor jou, het is niet niks, al die onzekerheid!

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh meid, wat een spanning toch allemaal. En met dit nieuws kan het ook niet anders dat je weer een beetje meer begint te hopen op een goed einde!
    Vrijdag dus bloedprikken om te kijken of je HCG is gestegen? Krijg je dan gelijk de uitslag? En als 'ie is gestegen lijkt me dat alles goed is toch?
    Haha, sorry voor alle vragen, vind het gewoon zo spannend voor je (zeker na zo'n lange poging!)

4. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Vrijdag moet ik 's ochtends bloedprikken en dan belt ze me om 12.15 met de uitslag. Ze gaf aan dat mn HCG dan zo'n beetje verdubbeld moet zijn.

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Volgens mij had Sloppyslayer bij haar dochter Megan ook een late innestelling. Ze liep circa 1 hele week achter dacht ik dus die hadden de 1e 12 weken spanning! Weet niet hoe hoog haar HCG was 12 dagen na tp. Zou je anders ns moeten vragen?
    Klingel had idd ook oeen late innestelling. 15 of 16 dagen na tp een HCG van 80 ofzo??

Ik blijf positief voor je; het zal en het moet gewoon na deze bizarre poging......

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ooh, Hypo wat spannend!! Hoop echt dat het voldoende stijgt!
    Is het bloedverlies nu al opgehouden?

Ik wil niet lullig zijn hoor, maar ik vind het heeeel erg vreemd dat ze heeft gezegd dat er geen indicaties zijn voor een BBZ, want dat kunnen ze ook (nog) niet zien op een echo! Zagen ze bij mij niet eens toen het al echt buitenbaarmoederlijk zat... Zagen ze pas veel te laat. En bij mij werden de testen ook alleen maar donkerder. CB zei eerst 1-2, toen 2-3 en uiteindelijk zelfd 3+.
    Nogmaals, niet om naar te klinken, want hoop niets liever dan dat het goed bij je zit, maar ze kunnen en mogen het mijns inziens niet al uitsluiten...

Hoe dan ook, als je bloedverlies nu minder wordt, dan denk ik dat er misschien heeeel goed ingenesteld is door in elk geval 1 vruchtje!!!
    EN daar duim ik voor!!! Keihard!
    Vind namelijk dat jouw tijd is meis!!!

Dikke knuf!

PS Met al dat geduim hier voor jou, moet het gewoon goed gaan :)!

7. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ja Juulzon, dat weet ik ook wel hoor, dat t niet helemaal uitgesloten is, maar ze zag er nu geen aanwijzingen voor. (en wel iets in de bm) Maar ja, t blijft afwachten.
    Heb nog wel wat bloedverlies, maar niet meer zoveel als eerst.
    Wat vinden jullie trouwens, moet ik nu toch weer bollen schieten?
    Xxx HYpo

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hypo, ja gewoon bollen schieten! Kan nl absoluut geen kwaad... In ons zkh moet je zelfs 1 week na de positieve bloedtest nog bollen blijven gebruiken.

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meis,

ik kan niet meepraten over de mmm. maar wel over late innestelingen. hele rare cyclyussen etc.

en wat jij nu meemaakt was hier precies hetzelfde. ook een hele vroeg echo toen gekregen en ondanks positieve testen was er NIETS te zien. maar uiteindelijk toch een gezonde dochtre hoor! bij nr twee was mijn hcg niet hoog genoeg voor het termijn . maar ook daar een gezonde dochter. dus het kan echt. ik ga in ieder geval voor je duimen meis!

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Mijn duimen draaien voor een verdubbelde HCG op vrijdag!!! :D

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Jee hypo...........wat een spanning hier zeg!
    Oh, ik ga zoooooo duimen voor je meid! Komende vrijdag dus meer duidelijkheid. Ik hoop het toch zoooooo voor jullie!
    liefssss

12. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Wat een spanning hypo. Snap dat je toch wel een sprankeltje hoop hebt gekregen, maar je wil jezelf ook beschermen tegen weer een nieuwe, grote klap. Moeilijk hè.
    Het klopt wel als je zwanger bent dat de overstimulatie doorgaat/ terug keert. Door het hcg word alles weer gestimuleerd. ( dit is mij althans zo uitgelegd;) )
    Ohw meis, echt mijn duimen blijven draaien in turbo stand.

Dikke knufff

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hypo wat spannend zeg!! duim heel hard dat vrijdag je hcg verdubbeld is!!! nu wel wat meer hoop dan eerst he.

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hypo, zou de bollen toch wel doorgebruiken. Just in case..
    En bij mij zag je in baarmoeder ook een vruchtzakje zitten.Kan ook zijn dat er in de baarmoeder ook een vruchtzakje wordt aangemaakt, al zit t vruchtje elders.

MAAAR, boven alles: ik heb een goed gevoel bij je! Ik denk dat het zomaar zo kan zijn dat jullie een mooie echo en een dubbel HCG gaan hebben!

*DUIMT DOOR!*

Dikke knuf!

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hypo, als meelezer wil ik alleen maar even zeggen dat ik voor je duim! Ik hoop dat je vrijdag goed nieuws krijgt!

16. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Lief hoor meiden; thanxxx!!!!!

@Juulzon: we zullen wel zien hoor. Gelukkig houden ze me nu goed in de gaten.

17. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ga ook keihard voor je duimen Hypo!!! Het klinkt hoopvol!!

18. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Jeetje hypo, toch wel goed nieuws! Ik hoop op een mega stijging vh HCG!!!!! Wat ontzettend spannend.

Doe je wel rustig aan? Zorg goed voor jezelf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik duim me suf en denk aan je.

Kus!!!!!!!

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hypo, nog meer spanning zeg, pfoe wat kan een mens aan, ik duim keihard voor je mee!!!!! Ik hoop zo dat je ons morgen goed nieuws kunt brengen!

Dikke kus!

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hypo, jakkes meid, wat een spanning!
    Ik hoop op een mooie HCG stijging!

En idd, Klingel had ook een late innesteling.
    Maar bij haar was dit met een cryo van 2 dagen in eigen cyclus en in haar kliniek werd er al op dag 8 na tp op bloedgeprikt.
    Toen was er geen HCG te vinden.
    Maar op NOD werd ze niet ongi en toen heeft ze getest en toen een vet positieve test.

Deel Deze Pagina