Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hypo, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    ohh hypo... dat is niet wat we wilden horen...

En toch blijf ik positief... Al was het alleen al om je weer een beetje op te beuren.
    Gatver het leven weet jou wel tot het uiterste te kwellen..

Dikke knuffel !!

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hypo, even een dikke knuffel voor jou, wat een verschrikkelijke onzekerheid en heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop. Meis ik blijf toch hopen dat dit verhaal een goed einde krijgt. Sterkte!

3. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Ohnee, dit is niet het nieuws wat je wilde horen:(
    Hoop echt dat het geen BBZ is.
    Ben benieuwd naar je echo en vervolg plan van arts,

Dikke knufffff

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hypo, ik hoop dat Shanti gelijk krijgt en je gewoon langzaam HCG aanmaakt. Ik begrijp je wanhoop en wij kunnen niet anders doen dan heel hard voor je duimen dat het TOCH goed zit....... Wat een ellendige periode is dit........................

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hypo, jij hebt een hele vette test en dan is de waarde niet genoeg gestegen? Ik ben zo benieuwd wat de echo heeft laten zien. Dikke knuffel!

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat een afschuwelijke hoop/wanhoop/hoop/wanhoop :(
    ik hoop, duim en fik voor jou!!! Het moet!!!!
    Dikke knuffel!!!

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    pffffffffff........................
    ik hoop ook dat alles goed zit en je langzaam hcg aanmaakt...
    duim, duim, duim....

8. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Dikke knuffel.....

9. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Lieve Hypo....meid ik denk aan je!
    Zet hem op!!

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey lieve dames!
    Nou, echo was zo'n beetje gelijk met woensdag. Al kon ik het zelf nu wel beter zien dan woensdag. In mij bm een 'verdikking' met iets wat zou kunnen lijken op een zwangerschapsring. De gyn heeft nog meegekeken en die was het met de fa eens. Ze denken dat dat hetgene is dat het hormoon aanmaakt. Maar helemaal zeker weten ze het niet. Ze gaven wel aan dat het geen goede zwangerschap is, aangezien de HCG waarde onvoldoende stijgt. Ze verwachten dat ik de mk nog ga krijgen. De gyn zei dat ik rekening moest houden op een "gewone miskraam". Beetje gekke woordkeuze, maar daarmee bedoelde ze dat ze dat waarschijnlijk vindt dan een bbz nu. Mocht ik toch klachten krijgen als buikpijn dan moet ik natuurlijk onmiddelijk bellen.
    Maandag nog een keer HCG prikken omdat ze toch het verloop willen volgen. Woensdag nog een keer prikken en weer een echo.
    We hebben inmiddels de hoop echt losgelaten. Dat geeft nu echt rust. Het is klaar. Als het zo moet, dan wil ik het niet meer.

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hypo meid, wat ontzettend k*t!! Miss is er nog ergens een hele kleine kans op...maar ik begrijp goed dat je t nu wil afsluiten. Een hele dikke knuffel voor jou en hypoman.

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Lieverd, ik zit hier echt met tranen die over m'n wangen lopen. Zo ontzettend k*t vind ik het voor je!...
    Wat ben jij heen en weer geslingerd in je emoties...bah...dat gun je toch niemand.
    Had zo gehoopt op beter nieuws, maar was er al bang voor omdat het hcg niet goed gestegen was.

Ik snap echt zo goed dat je er klaar mee bent...laat het dan ook maar aflopen zijn. Is het 'toeval' dat het 2x zo gaat?! Want weet dat Sikki en maartje enz het verder hebben laten onderzoeken volgens mij. Is dat bij jou weleens gedaan?!

Maar eerst rust he lieverd...bij je mannetje uithuilen, lekker knuffelen en van je afpraten!

Ik denk aan je!
    Liefs Loesie

13. Mrs Mia

Mrs Mia Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.299
    1
    0
    Ah nee he.... Wat een ontzettende emotionele achtbaan is dit voor jullie :(
    Ik wens jullie samen heel veel sterkte toe! Dikke knuffel.
    Liefs Mia

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Nee hè :( .... Wat ontzettend kl*te. Heel veel sterkte meid !

15. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Ach nee toch Hypo, wat een kl*tenieuws. Wat ben je heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop, ik snap dat je nu rust wilt.
    Een hele dikke knuffel voor jou!

16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Pfff Hypo :( Ook ik moet een traantje laten :(
    Dit had ik zo niet gehoopt....
    Houd idd alsjeblieft goed je klachten / pijn in de gaten.
    Snap dat jullie dit een plekje willen geven, maar dat lijkt me zo dubbel... Je bloedverlies is minder en de test wordt toch donkerder, maar je bloedwaarde is niet hoog genoeg... Lijkt me zo dubbel allemaal.
    Kan er niets aan doen dat ik stiekem nog voor je door duim. Omdat ik je gewoon een wonder gun. En het tijd vind voor een keertje GOED nieuws....

Hele dikke knuf lieverd.

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hypo wat kl*te zeg!!! had zo gehoopt op een mooie echo. en dan krijg je dit weer.
    sterkte meid!!!!

18. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Dikke dikke knuff voor jou.
    En let goed op je lichaam, bij twijfel bellen hè.

19. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve schat wat erg dit :( sjeetje.. Hier ook gewoon tranen in me ogen.. Waarom mag het misschien (want ik houd net als Juul nog een beetje hoop) weer niet zo zijn! Pff weet even niks te zeggen!

Mega plet knuffel!!

20. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hmm, ziet er dus niet zo hoopvol meer uit voor je.... Wat verdrietig zeg. Van eerlijkheid is allang geen sprake meer...
    Mooi dat er niet op gekke plekken een innesteling was, maar dat is dus ook het enige geruststellende aan vandaag. Bah, bah, bah.
    Er komt fijne afleiding aan in de vorm van jullie nieuwe huis, maar tjonge wat een klap moet deze rotrarelangestressvolle poging zijn voor jullie!
    Knuffel!

Deel Deze Pagina