Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hypo, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esthern77

esthern77 Actief lid

17 jan 2010
    186
    0
    16
    Lieve Hypo, hoe gaat het nu met je?
    Heb vandaag aan je gedacht !
    Duim nog steeds !!!

2. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey meiden!
    Lief dat jullie allemaal zo aan me denken!
    Eerst het goede nieuws.....we hebben een supergaaf nieuw huis! Gisteren heerlijk bezig geweest in de lentezon (zelfs buiten gegeten); ideaal! Dit geeft een hoop afleiding.

Nu het slechte nieuws...mijn HCG was weer gestegen (naar 1300), dat is dus geen goed teken. Ik zou eigenlijk morgen weer moeten prikken en dan 's middags de echo, maar ik heb vanmorgen gebeld, want ik heb toenemende buikpijn aan 1 kant.....en meer bloedverlies (heel raar waterig knalrood). Dus ik moet zo om 12.00 naar het zh. Ik ben heel bang dat t mis is en dat ik toch een bbz heb. Heb er echt slecht van geslapen vannacht (werd vanmorgen rond half 5 wakker met die buikpijn). Ben benieuwd wat de arts gaat zeggen.
    Xxx Hypo

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    O nee toch Hypo, wat vreselijk!
    Ik hoop echt meid dat je lichaam dit zelf kan oplossen!

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Nee, Hypo......... Wat vreselijk dat jullie dit ook nog moeten meemaken :( :( :( :( :( :(.

Net zoals Sikki al zei ik hoop ook dat je lichaam het zelf oplost.

Dikke kus.

5. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Wat fijn dat jullie nieuw huis veel afleiding geeft.

Maar wat een domper dat hcg weer gestegen is. Hoop zo voor je dat het geen BBZ is, maar de kans zit er toch wel in. Luister goed naar je lichaam lieverd en als je het niet vertrouwd altijd meteen bellen, al is het midden in de nacht.
    Ben benieuwd naar je echo vanmiddag. Wat een klote situatie zeg.

Dikke knuffel voor jou

6. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee lieve Hypo!
    Van harte met jullie mooie nieuwe huis!
    Je bent nu in het ziekenhuis, pff, wat een enorme kuttigheid allemaal!!
    Denk aan je!

Liefs!

7. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey ladies!
    Nog steeds geen duidelijkheid.....Er is wel weer e.a. gebeurd.
    Ik heb meer buikpijn gekregen aan 1 kant; de linkerkant. Daar is op de echo niets te zien dat lijkt op een onregelmatigheid. Geen bloedverlies bij de eileider, geen vocht. De eierstokken zien er zelfs rustiger uit.
    Het vruchtzakje zag er wat groter uit, wat de stijging in HCG kan verklaren. Maar wel erg klein, dus geen goede zwangerschap (maar dat wisten we al).
    Ik heb meer bloedverlies wat er op kan wijzen dat de miskraam nu pas echt op gang komt. Ik voel me hierdoor erg slap. Bloeddruk was wel goed verder.
    Om te kijken of er echt wel embryonaal weefsel in de bm zit hebben ze een beetje weefsel uit de bm weggehaald. Dus weer die spreider in en met een slangetje in de bm; dat deed hartstikke zeer en daar had ik nog flink wat napijn van.
    Er is ook nog weer bloed geprikt. HCG weer gestegen, maar niet zo snel meer. Gisteren was ie 1300 nu 1500.
    Plan:
    Donderdag moet ik (nuchter) komen. Eerst bloed prikken, dan om 10.15 afspraak. Als er dan nog zoveel twijfel is gaan ze toch in mijn buik kijken.
    Ik heb mijn werk voor de rest van de week afgezegd. Ik heb nu zoveel bleodverlies dat ik er erg slap van ben. Verder is t dus afwachten....
    Xxx Hypo

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hypo wat balen meis die onzekerheid de hele tijd.

heel veel sterkte meid!!! en doe het rustig aan he!!!

9. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    tjee hypo wat moet je toch allemaal meemaken !

heel veel sterkte

X Robing

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jeetje Hypo, ik schrik hier wel van zeg. Het afsluiten van deze poging lukt dus helaas nog niet voor jullie.
    Maar als ze in je buik gaan kijken, wat bedoel je dan? Kijken of daar misschien zich de bbz zit?
    Klinkt allemaal best eng, frustrerend en vermoeiend. Heel veel sterkte lieverd, denk aan je!

11. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hypo toch!
    Heel veel sterkte meis met al deze ellende!!!

Ik denk aan je.

12. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Denk aan je!!!

13. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve hypo wat klote allemaal :( wil ook even laten weten dat ik echt aan je denk en hoop voor je dat deze ellende snel over is! Volgensmij is het allemaal 1 groot raadsel wat er daar binnen gebeurd. Laat je maar lekker verwennen door je hubbie want het zal inderdaad best pijnlijk zijn geweest dat onderzoek!!

Dikke knuff

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Lieve Hypo, schrik van je berichtje.... Wat vreselijk... Je eileiders zijn dus nog wel intact? Pffff, en dat je je ook nog zo slap voelt en zoveel bloed verliest. Wat Shantii al zegt, je weet niet wat er gebeurt in je buikje en dan die pijn... Da's echt *** :(.

Kan niets anders dan zeggen, net als alle andere lieve meelevende meiden hier, dat ik aan je denk en je heel, heel veel sterkte wens. Weet zo'n beetje hoe je je moet voelen :(... Bah...

Hele dikke knuffel lieve Hypo!
    xxx

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jeetje Hypo, wat heftig allemaal meid. Ik wens je heel veel sterkte met alles, doe rustig aan en laat je verwennen door je ventje. Vind het echt super oneerlijk dat jullie dit nu weer mee moeten maken. Dikke knuffel!

16. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Hee lieve Hypo.
    Ik hoop dat het wat gaat met je nu, slap en leeglopend :(
    Heb je nog steeds veel pijn?
    Goed dat je je ziek hebt gemeld.
    Wat gaan ze dan precies bekijken als ze in je bm willen kijken? Een curettage doen, als blijkt dat er idd te veel embryonaal weefsel is?
    Ik hoop dat je mooi schoonspoelt nu, zodat je bm mooi leeg raakt en het hCG afneemt.
    Dikke knuffel voor jou in je dip. Gatverdegatverstom!

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hypo, klote klote klote!!!

O meis, ik hoop dat je 'gewoon' en leeg vruchtzakje hebt wat hcg aanmaakt en dat er niets in de eileider zit of dat het iets anders is.
    En dat je lichaam er snel achter komt dat het niet goed is en ophoudt hcg aan te maken.

Dikke knuffel!!!

18. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Weet niets te zeggen... Wil je alleen ff laten weten dat ik aan je denk en hoop dat er een einde komt aan deze godsgruwelijke onzekerheid!!

19. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey lieve meiden!
    Wat is het toch fijn om jullie lieve berichtjes steeds te lezen.
    Gistermiddag bleef ik behoorlijk bloeden. (echt veel waterig knalrood) Toen voelde ik ineens dat er in een soort van golf van alles aan kwam en ben snel naar het toilet gegaan. Daar een groot stuk verloren wat volgens mij de zwangerschap was. het was een soort van groot stuk vlies (sorry voor de details), veel groter dan ik had verwacht. Ik heb het uit de wc gevist en in een potje gedaan. Ik wilde zelf eigenlijk nog graag zien wat het was, maar dat durfde ik niet. Ik neem het morgen mee naar het ziekenhuis, misschien dat ze het nog willen onderzoeken. Sinds vandaag is het bloedverlies ook echt minder geworden, dus ik denk dat dit t wel was. Wel heel gek, want ik heb helemaal geen krampen gehad, ook niet toen het eruit kwam.
    Dit verloopt allemaal zo anders dan bij mijn vorige miskraam. Toen had ik echt krampen in mijn bm en rug, nu helemaal geen krampen maar alleen die scherpe pijn aan 1 kant van mijn buik. T is allemaal wel heel verwarrend.
    Nu voel ik me verder redelijk. Wel enorme koppijn sinds gisteravond, die er niet onder te krijgen is door paracetamol. Ik ben nog wel erg slap en moe. Deze week werk ik verder niet, dat is een goed besluit geweest.
    Morgen weer bloedprikken en om 10.15 de afspraak. Ik moet dan voor de zekerheid nuchter komen. Mocht ondanks dit mijn HCG niet gedaald zijn dan gaan ze toch in mijn buik kijken. (omdat ik daar toch die buikpijn had) Maar ik hoop een beetje dat ik door dat verliezen van gisteren t echt kwijt ben en t nu klaar is.
    Gekke vraag misschien, maar moet ik dat stolsel in de koelkast bewaren? (heb in t nu wel in staan)

Xxx Hypo

20. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hypo.... wat moet ik nou toch typen!

Het klinkt inderdaad alsof je het nu verloren bent. Het zou heel erg fijn zijn (hoe cru ook) als dit het nu is, en je lijf het vruchtje zelf heeft afgestoten.
    Ik hoop echt dat er niet nog een (kijk) operatie oid aan te pas hoeft te komen.
    Geen idee of je het in de koelkast moet bewaren; maar ik denk dat dat sowieso geen kwaad kan.

Zo zie je maar; dit is je 2e miskraam, en ook dat gaat schijnbaar elke keer anders.

Heel veel succes morgen in het ZH.
    Ik zal weer aan je denken.

Deel Deze Pagina