Maar jullie hebben in al deze rottigheid wel een mooi nieuw huis gekregen? Leuk zeg! Veel plezier met klussen, verven, inrichten etc. Ik hoop dat jullie daar de komende tijd weer een beetje geluk in kunnen gaan vinden.
Oh, lijkt me best een beetje eng inderdaad om nog naar dat 'vlies' te kijken in het potje. Hoop dat je nu op de natuurlijke weg schoon bent/wordt en geen medische ingreep nodig hebt. Is toch prettiger denk ik. Heel veel sterkte nogmaals.
Jeetje hypo, wat een rollercoaster zeg!! En dan gisteren zo'n vlies verliezen! 'Hopelijk' ben je nu een stuk schoner van binnen en hoeven er geen ingrepen gedaan te worden. Lijkt me best eng om dat zo in een potje te zien en wrs ook met veel gemengde gevoelens? Weet trouwens niet of je het in de koelkast moet bewaren maar kan geen kwaad lijkt me?
Dank jullie wel meiden. Ik voel me inmiddels een stukje beter. Ik ga de afspraak van morgen met vertrouwen tegemoet. Ik hoop dat het HCG nu echt gedaald is. Als dat niet zo is, dan moet er ergens anders echt wat zitten, nadat ik gisteren toch de 'vrucht' ben verloren. Bloedverlies is ook stuk minder nu! Heb vanmiddag echt van 13.30 tot 16.00 weer geslapen. Nu ben ik ook weer moed, dus ga er lekker in. Merk echt dat ik veel rust nodig heb om te herstellen. Ik denk dat t verdriet nog wel wat moet komen, waarschijnlijk pas als t echt achter de rug is. Het huis is echt zo ontzettend mooi, dat geeft nu echt goede afleiding. Ookal kan ik nu weinig doen zelf..... Maar er zijn heel veel lieve mensen ons aan het helpen dus dat is heel fijn! Ik duim idd dat dit t nu echt was en dat t morgen de laatste afspraak is.... Xxx Hypo
Lieve Hypo, Je klinkt gelukkig ook weer een stukje positiever.. Wat een narigheid allemaal. Ik hoop dat het morgen helemaal goed gaat. En dat je daarna je rust krijgt. Nou ja, zover dat kan met je nieuwe huis erbij. Hopelijk duurt de weg die jullie zijn ingeslagen met jullie adoptieplannen niet zo heel lang meer duurt. Ik blijf je iig volgen en duimen voor wat meer geluk ! Een hele dikke knuffel !
Hee lieve Hypo. Wat goed om te horen dat het er op lijkt dat je bm nu goed schoon is geworden doordat je veel hebt verloren. Ik heb bij mijn vmk toen wel alles tot in detail uitgeplozen op de plee, maar jij vindt het een beetje creepy (de rest ook blijkbaar)? Misschien daalt je hCG nog niet zo snel, hoor. Kan best zijn dat je daarna nog weer es heen moet om bloed te prikken. Hoop in elk geval dat de bm op de echo er mooi schoon uit ziet en dat nader (naar!) onderzoek niet nodig is! Goed dat je je rust neemt, je lichaam heeft het blijkbaar nodig. Goed ook dat je je er aan over kan geven. Komt ie weer: knuffel! Succes morgen!
hypo wat fijn dat je afleiding hebt met jullie nieuwe huisje!!! hoop voor je dat het morgen allemaal meevalt en dat je geen verschrikkelijke onderzoeken nodig bent. succes morgen!!! dikke knuffel.
Hypo, heel veel sterkte morgen. Leef met je mee en vind het ook knap en goed van je dat je kijkt naar de 'fijne' dingen, zoals jullie huisje! Ben benieuwd wat ze morgen zeggen / zien (?). Liefs!
Hypo, veel succes morgen. Hopelijk willen ze de vlies onderzoeken en ben dat jij helemaal schoon. Knuffel!!!
Hey! Ja, ik had het ook opgevangen met de intentie om t te bekijken, maar op een of andere manier durfde ik t niet. Geen idee waarom eigenlijk, maar ik heb t toch maar niet gedaan. Misschien doen ze er in het zh wat mee; geen idee! Straks even bloedprikken en om 10.15 de afspraak. xxx Hypo PS: moet nu nuchter blijven, maar ik heb hongerrrrrrrrrrr!!!! Haha!
Hey dames! Alles was goed vandaag. HCG gedaald naar 300 (was dinsdag nog 1500), dus het gaat de goede kant op. Bm was nu ook redelijk schoon, dus ik hoef niet meer terug te komen. We zijn opgelucht dat t nu voorbij is, maar voelen nu ook de pijn van het verlies van weer een zwangerschap. We kunnen in aanmerking komen voor onderzoek naar de oorzaak omdat ik nu 2 miskramen heb gehad. Stollingsonderzoek en chromosoomonderzoek. We weten nog niet wat we daarmee doen. Een evaluatiegesprek plannen we als we er zelf weer aan toe zijn om het ritje naar het ziekenhuis te maken. Eerst willen we rust en elkaar weer een beetje terugvinden.... Meiden, superbedankt voor jullie lieve steunende woorden steeds; doet me erg goed. Xxx Hypo
Oh ja, heb het potje met wat ik verloren had afgegeven en de arts heeft het op een gaasje gelegd. Maar het waren vooral erg veel bloedstolsels en er was niet echt wat uit te halen....
Hypo, wat is je hcg snel gedaald zeg! Hoe raar ook, maar dat is wel fijn. En nu onder ogen zien wat er allemaal is gebeurd ja... Rust maar lekker uit en vind elkaar! KNUFFEL!
Lieve Hypo ik kwam even weer spieken en wil je een onwijs dikke knuffel geven!!! Weer niet gelukt dus lees ik. Hopelijk kunnen ze wat vinden tijdens het onderzoek als jullie besluiten dat te gaan doen. Nu eerst tijd voor elkaar las ik. Hopelijk geeft dat kracht om weer door te gaan. Heeeeele dikke knuf
Hypo, wat een mooie daling. Je hoeft niet meer terug te komen en dat is erg prettig. Vindt elkaar weer en geniet van het inrichten van jullie nieuwe woning en over een tijdje de verhuizing. Mocht je een chromosomenonderzoek overwegen weet dan dat de uitslag zo'n 3 maanden op zich laat wachten. Dikke dikke knuffel!!!
Wat een fijn nieuws Hypo, goed dat je lichaam het zelf oplost. Doe nog lekker rustig aan want het is niet niets. Zowel lichamelijk als geestelijk. Je hebt in ieder geval een super leuke afleiding. Geniet van jullie nieuw huisje Kusss
Hee Hyp, Wat goed van je lijf dat het zo goed opruimt nu. Dat geeft ten minste een einde aan een paar enorm heftige maanden. Alleen niet het einde dat we met z'n allen hadden gehoopt... Denk dat het logisch is dat je nog niet zo toekomt aan het verwerken: elke week, elke dag heeft weer ander nieuws gebracht over je lijf, over de poging, je hoop, verwachting, angst en uiteindelijk nu de duidelijkheid....Stomme rotduidelijkheid. Je lijf heeft steeds van alles te verduren gehad en je hoofd en gevoel stonden misschien een poosje in de overlevingsstand. Nu komt wellicht nog het besef en de verwerking. Een lading knuffels komt jouw kant op! Hoop dat je je uit kan leven in alles rondom jullie mooie huis en ondertussen je veel in de armen van je lief vleit, samen genietend en jammer genoeg ook samen deze shitpoging verwerkend...