Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hypo, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dikke knuffel voor jou/jullie lieve Hypo!
    Ik geef je groot gelijk dat je je de komende tijd op andere dingen gaat richten!! Lekker genieten van jullie huis en alles wat komen gaat!

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lieve Hypo,
    ik wil je voor de komende tijd heel veel liefde, geluk, rust en gezelligheid toewensen!

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hypo, snap je keuze meid..........
    Heel veel sterkte, geluk en liefde voor jullie. Denk aan jullie!
    Liefs

4. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Hypo, heel begrijpelijk dat je nu rust en afstand nodig hebt.
    Ik wens je veel geluk toe. Geniet van alle mooie dingen die op je pad komen..

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Toch wel benieuwd hoe het nu met je is. Misschien dat je hier eens spiekt.

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Blijf aan je denken. Hopelijk doet de rust je goed.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hoe gaat het meis denk aan je. Hoop voor je dat de rust je goed doet.

8. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Ook ik denk nog regelmatig aan je. Hoop dat het goed met je gaat.

9. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Lieve meiden,
    Na een drukke periode van verhuizen en internetloos bestaan (irritante 'online' die de verhuizing veel te laat geregeld had) ben ik nu weer af en toe op zp te vinden. Vooral om te kijken hoe t met alle forumdinnetjes gaat. Gek om te merken dat inmiddels zo velen die in hetzelfde schuitje zaten zwanger zijn of zelfs een 2e keer zwanger zijn.
    Met mij gaat t redelijk. Zit nu wel in een moeilijke periode, ben echt t kinderloos zijn een plekje aan het geven nu. We hebben dan nog wel de cryo's maar daar hebben we eigenlijk weinig/geen vertrouwen meer in. Zeker nu ook het zwanger blijven een probleem blijkt te zijn. Die cryo's liggen voorlopig goed daar in de vriezer. Eerst zijn we alles wat er gebeurd is een plekje aan het geven. Ik ben nog steeds bij de psycholoog die me daar goed mee helpt en heb ook even een stapje terug gedaan op mijn werk. Dat is erg fijn, die rust heb ik nu even nodig. Er zit veel, heel veel verdriet dat er nu uit moet.
    Daarnaast beginnen we maandag met de VIA (verplichte informatie adoptie), daar hebben we erg veel zin in.
    Verder genieten we erg van ons mooie huis en van het lekkere weer erbij.
    Zo, dat was mijn update weer. Hoop dat het met jullie goed gaat, lieve meiden. Ik ben niet heel veel op zp te vinden (ook dat afbouwen hoort bij het proces van afscheid nemen van de zwangerschapswens) maar nog wel af en toe om jullie te volgen.
    Bedankt voor jullie lieve medeleven!
    xxx Hypo

10. Jip27

Jip27 Bekend lid

28 mrt 2010
    758
    0
    0
    Juf in het basisonderwijs
    Noord-Nederland
    Lieve Hypo wat fijn om wat van je te lezen meis.
    Wat moet het intens moeilijk voor je zijn, maar wat klink je ondanks alles toch sterk.
    Ik wens je onwijs veel geluk en sterkte in de komende tijd! In mijn gedachten kom je nog regelmatig voorbij.
    Een hele dikke knuffel en probeer te genieten van elkaar en van jullie nieuwe plekje. Samen staan jullie sterk als ik jouw berichtjes zo lees!!!

11. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Hypo, wat fijn om wat van jou te lezen...Meid, ik wens jou en je man veel sterkte om dit alles een plekje te geven. Wat heerlijk dat je zo kan genieten van jullie nieuwe (t)huis! Succes met de VIA cursus, ook weer een nieuwe stap in dit alles.

12. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Lieve hypo,

Wat ben je toch een dappere kanjer!
    Ik wens je heel veel herstel, rust en vooral veel geluk toe.
    Ik hoop dat je veel plezier beleeft aan de VIA en en heeeeeeel gauw een mooi kindje mag krijgen. Ik weet zeker dat dat kleine hummeltje de liefste ouders van de wereld krijgt vol liefde.
    Succes en sterkte!

Xx

13. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Lieve Hypo,

Wat ontzettend knap dat je een stapje terug op je werk hebt gedaan, dat je dat hebt aangegeven. Wat fijn dat je zo'n goed gevoel bij de psycholoog hebt!!! En inderdaad die cryo's lopen niet weg, dus pas laten terugplaatsen als jullie er weer helemaal klaar voor zijn!!!!!!!

Spannend zeg gisteren eerste VIA bijeenkomst gehad, Sikki nog tegengekomen;).

Ik hoop dat het jullie goed gaat en kom hier altijd even spieken hoe het met jullie gaat!! Succes met de VIA bijeenkomsten!!

Dikke kusssssssss

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh wat lees ik nou, best goed nieuws van Hypo!
    Ik heb je topic in m'n favorieten staan en spiekte soms wel even om te kijken of je misschien een berichtje had achtergelaten. En nu dus wat geschreven.

Zoals iemand hiervoor al schreef, wat kom je sterk over. Wat goed dat je geniet van jullie nieuwe huisje, van elkaar en van het zonnetje. Ook de rust die je hebt genomen doet je zo te lezen goed.
    Heel veel succes met de adoptieprocedure!!!

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik denk aan je! Hopelijk vermaak je je prima in jullie nieuwe woning.

Deel Deze Pagina