Hypo's 2e, 3e en 4e icsi-avontuur

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hypo, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Mijs; lees net dat je geen tp hebt vandaag; wat ontzettend jammer meis! Weer ff een flinke teleurstelling te verwerken; knuffel!

*zoeft even naar een ander topic om daar ook knuffels uit te delen*

2. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Dank je wel, Hypo

3. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey meiden,

Ik heb nog ff een vraagje.....
    Merk vandaag dat ik toch echt vruchtbaar slijm had. Hoe kan dat nou? Ik heb gisteren voor het eerst de puregon gespoten, dus daar kan t nog niet van komen.
    Kan het niet zijn dat de 'cyste" eigenlijk een volgroeide follikel was met eicel? Of kunnen ze dat verschil wel duidelijk zien?
    Mijn baarmoederslijmvlies was wel mooi dun, dus dat was wel goed.
    Hebben jullie enig idee?
    xxx hypo

4. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    het is KUT.

Er waren 6 follikels. En 4 eitjes.

* 1 ei was een HUGE ei, dus onbruikbaar
    * 2 eitjes waren op hun retour (officiele naam ben ik vergeten) en dus onbruikbaar
    * en het laatste eitje was van dermate slechte kwaliteit dat ze er niets mee konden.............

alle moeite voor niets. Weg poging.

Een ander woord als K*T en KL*TE heb ik er gewoon niet voor.
    Dit was het dan; poging 3.

5. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Nee he Ieoor; ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen! Het is inderdaad enorm KUT! Wat een deceptie en wat een verdriet. Hele dikke knuffel lieverd!
    xxx hypo

6. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Oh, Ieoor. Wat erg voor jou/ voor jullie! Wat een ellende.
    Heel veel verwerk sterkte. Ik jank extra tranen voor jou, dat gaat moeiteloos vandaag.
    Het is zo kl*te oneerlijk!!

Hypo, ik snap jouw vruchtbaar slijm echt niet..
    Ken ook je medicatie niet uit ervaring... Helaas, niks wijs uit Mijs.

7. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Mijs wat een pech ook voor jullie gister.
    Is de punctie je wel meegevallen?

Het is zo'n teleurstelling als er geen TP/bevruchting komt.
    Trekken jullie het een beetje samen?

Sorry door mijn egoisme was ik jou gister even vergeten..... :)

Hier nog steeds sip. Maar jullie zijn wel heel lief. Dank jullie wel.

8. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ik zie dat je on line bent, Hyperdepiep!
    Even kijken of je vertelt hoe het met je is..... pompidom, even wachten....

9. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey lieve meisjes!
    Ieoor&Mijs: Hoest met jullie? Dikke knuffel!

Hier gaat t redelijk goed. Voel al wel dat er wat gebeurt in mijn buik, maar nog niet zo erg als de vorige keer na 4 dagen Puregon. Dat is een goed teken, want toen ging t wel heel snel. Ik spuit nu ook minder dan de vorige keer.
    Kan wel merken dat t erg vermoeiend is allemaal. Zaterdag best druk geweest en dan ben ik eind van de middag echt hartstikke moe.
    Verder wordt mijn buik een leuk stippengeheel. De puregonprikjes bloeden regelmatig.
    Aftellen tot vrijdag; dan heb ik de eerste fm!

xxx hypo

10. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Nog kleine buikperikeltjes, dus Hypo. Hopelijk houd je relatief weinig last. Vorige keer ging het hard, dus? Weet het even niet meer, had je toen overstimulatie?

Ieoor, bedankt voor je meeleven, kan me er iets bij voorstellen dat je vrijdag nogal onder de indruk was van je eigen leed...
    Wat een shitzooi. Zag dat je niet heel veel respons kreeg op je topic over gedegenereerde eitjes. Jammer.

De punctie viel me de vorige en deze cyclus mee, even prik-au en daarna een zeurpijntje. Maar beide draaglijk. Ben ik niet ontevreden over :) Lijkt me anders als je halve buik beursgeprikt wordt bij meerdere follikels.
    Maar vrijdag wel een domper dat er geen tp was natuurlijk en daardoor ook chag dat ik voor niks de punctie heb gehad.
    En trekken we het samen wat... ja ach... janken janken janken en ook het janken gaat weer over. Vooral ook de zwangere vriendinnen in mijn nek te hijgen (erg lief zijn ze, hoor!), maakt dat ik wil dat het snél lukt. Eerder had ik zoiets van, maakt niet uit wanneer het lukt, als het maar lukt. Nu nog steeds natuurlijk, maar voel meer druk door het 'alleen achterblijven' gevoel.
    Vannacht bozig gaan slapen, daardoor zeer onrustige nacht en vandaag moe. Ook een griepje op de loer: hoofdpijntje, keelpijntje... Vanavond vroeg mijn bedje in.

11. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey Mijsje! had niet gezien dat je ook online was en op me zat te wachten....hihi; geinig!
    Vorige keer had ik idd bijna overstimulatie waardoor ik na de 1e FM meteen de pregnyl kon zetten en 2 dagen later de punctie al had. Er zaten alleen toen nog veel kleine follikels, dus dat was jammer. Verder stimuleren zou te gevaarlijk worden. Nu dus iets minder spuiten, voel wel verschil gelukkig.
    Punctie met 1 follikel is wel te doen (had ik eigenlijk ook met die cystepunctie), maar ik vond t toch niet echt meevallen hoor. Ik heb echt sinds gisteren nog bloedverlies gehad. (vrijdag al even de vpk gebeld, maar die zei dat t kon zijn dat er een iets groter bloedvat geraakt was) Vrijdag was de pijn wel weg.
    Mij lijkt t wel zwaar met ICSI in eigen cyclus dat je elke keer weer een maand moet wachten voor je een nieuwe kans hebt. T kan sneller mis gaan en dan moet je weer een maand wachten. Maar goed, alles heeft z'n voor en nadelen.
    Ik herken dat gevoel van haast hebben; voel me zo door iedereen ingehaald. Van die 5/6 jaar jongere collega's die amper getrouwd zijn en zwanger.....BAH!!!!

Ik ben ook erg moe; ga lekker mijn bed in; morgen is er weer een dag!

Dikke kus!!!!!!!

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zie dat je vrijdag je 1e FM hebt Hypo. Sterkte en succes nog even met spuiten en hopelijk vrijdag al wat moois te zien, maar niet te veel.

Liefs Zora

13. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Hoe gaat het met Hypo en de rest?

14. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey meiden!
    Hier gaat t best goed hoor! Begin me nu wel een beetje broedkipperig te voelen, maar t valt me op zich nog mee..... Ik merk een goed verschil met de vorige keer, toen spoot ik 25 IE meer. Gelukkig maar, want toen ging t ook veel te snel.
    Vanmorgen deed het goed uitplassen wel ff heel erg zeer, dan staat er gewoon toch wel erg veel spanning op mijn buik. En zo aan het einde van de dag ben ik t ook wel behoorlijk zat.
    Nog 2 nachtjes tot aan de 1e FM; vrijdag 9.00 moeten we in het zh zijn. Spannend!

Ieoor: hoest met jou?

Mijs: en met jou?

xxx hypo

15. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Thanxxx meis; ik heb er goed hoop op dat t minder heftig is dan de vorige keer. Ik knijp m wel een beetje voor de punctie; die cystepunctie van laatst hakte er toch ook wel aardig in. Maar ja, we zullen wel zien!

xxx hypo

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoop dat de punctie meevalt straks, maar nog niet aan denken. Eerst de FM-en maar. Stapje voor stapje hoor. Mijn beide puncties vielen erg mee en heb niet veel pijnstilling gekregen. En het kan natuurlijk zijn dat de cystepunctie gevoeliger was dan de punctie die nog komt.

Anaway....eerst naar de FM! Nog 2 nachtjes, spannend. ;)

17. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ja, dat stap voor stap denken, dat lukt ook wel aardig hoor. Hebben we ook wel geleerd de afgelopen tijd. Maar die cystepunctie was toch stukken minder....waardoor je dan toch vooruit denkt aan straks de punctie. (ik heb ook zo lang nagebloed van die cystepunctie, zo stom!)

Hoest met jou eigenlijk? Na het weekend een echo zie ik; spannend hoor!

xxx hypo

18. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ja, Hypo, geen idee of een cystepunctie valt te vergelijken met follikelpunctie.... Jij weet meer dan ik!
    Vervelend dat je zo lang hebt gebloed.
    Hoest met de emo's? Al best een poos hormonen, onverwachte ingreep, poging onderweg, best heftig allemaal.

Ik zal je effe pben over hoe 't met mij(s) is :)

19. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    PB'tje gelezen Mijs en beantwoordt!

Emo: t valt mee, maar ik ben wel erg wispelturig......die deca die ik al 5 weken spuit bijna (lang he!) is niet echt leuk. En ik ga steeds meer tegen het spuiten opzien, dat is ook niet leuk. Verder voelt mijn buik als een tikkende tijdbom.....hihi

En nu ga ik snel slapen......
    xxx

20. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hypo veel succes morgen met de echo! Spannend!

Deel Deze Pagina