Hypo, nog 1 nachtje tot de 1e FM. Spannend! Met mij gaat het goed hoor. Begin alleen echt zenuwachtig te worden voor de echo maandag. Hoop zo dat alles goed is.
Dat kan ik me ook heel goed voorstellen meis; zeker als je er al zoveel voor hebt moeten doorstaan! Ik duim voor je dat je een hele mooie snelle hartslag ziet straks! xxx
Egg-alert!!!!!!!!!!! T voelt alsof t in brand staat daarbinnen..................... Straks heb ik hardgekookte eieren; dat moeten we niet hebben natuurlijk! Een blij-dat-het-bijna-vrijdag-1eFMdag-is-hypo! xxx
Hypo was even bijna niet aanwezig op het forum! Maar je was in gedachten bij me! Morgen de eerste fm!!! Zoooo spannend! Ik duim voor je!!!!
Hee Hypo, je hebt lekker afleiding vanavond: je mol komt er zo op! Succes met je volle eibuikje, hoop op mooie aantallen en groottes morgen! Ieoor, hoe gaat het met jou? Liefs!
Hey meiden! Bedankt voor de succeswensen!!! Kunnen morgen pas om 11.45 in het zh zijn; afspraak is verplaatst ivm puncties morgenochtend. (op zich is uitslapen ook niet gek, maar toch......moeten we ook langer wachten!) Ben nu echt moe, dus ga er nu maar in! En De Mol was superleuk; mijn mol was idd De Mol! Trusten lieve meisjes! xxx Hypo
Hey meis! Goed wat van je te horen! Al weer bijna 12 weken zwanger, wat heerlijk voor je! Gaat alles goed?
Hey lieve MMMeisjes! Update: Het egg-alert was zeker niet voor niets gisteren; er zaten weer 30+ follikels. Onder die 30 ook een aantal kleintjes (10x10). Was dus weer even heel goed tellen, het lijstje wat manlief moest bijhouden was te klein. De follikels waren wel wat kleiner dan de vorige keer, dus daaraan was wel te zien dat ik minder spuit. Om wat te kunnen zeggen over de voortgang moest ik bloed prikken. 2 uurtjes later werd ik meteen teruggebeld. Mijn bloedwaardes waren gelukkig nog steeds goed (gewoon nog goed laag) Het beleid is nu als volgt: - vanavond gewoon puregon en deca spuiten - morgenochtend om 8.00 bloed prikken - morgenochtend om 10.00 nog een echo Daarna gaan we kijken hoe t er voor staat, waarschijnlijk moet ik dan morgenavond de pregnyl zetten en heb ik maandag de punctie (als de bloedwaardes goed blijven natuurlijk). Het wordt dus heel spannend. Vanmiddag zijn we verder nog naar de hypotheekadviseur geweest. Vorig jaar rond deze tijd hadden we een huis gekocht die vervolgens niet gebouwd werd omdat er te weinig huizen van het project werden gekocht. Nu we net midden in deze ICSI-poging zitten wordt hetzelfde huis voor veel minder geld opnieuw te koop aangeboden. Heel lastig dat alles nu zo door elkaar loopt natuurlijk, maar deze kans willen we niet aan ons voorbij laten gaan. Nu alles opnieuw laten berekenen en t is (zelfs met evt minder werken voor mij) haalbaar. Dus hoogstwaarschijnlijk gaan we m dus kopen! Spannend! Nu ben ik echt op (ik voel mijn buik behoorlijk, maar dat zullen jullie snappen met zoveel eiblaasjes), dus ik plof op de bank! xxx Hypo
Jee Hypo, het is weer dringen geblazen daar in jouw buik: wat een hoop follikels. Gelukkig doen ze wat rustiger aan met groeien. Veel kans op veel eieren dus ook op veel embryo's dus. Maar ook weer oppassen voor overstimulatie.. Inderdaad spannend de komende dagen! Morgenochtend weer een ziekenhuisbezoek en dan hoor je meer. Ik duim voor een stel mooie follikels, rijpe eitjes en maandag een goed-te-doen-punctie voor je. Mijsman en ik zijn even een weekendje weg, maar blijf rustig meelezen, meeleven en meetypen, hoor. Lees morgen graag de egg-update!
Wow Hypo wat een eitjes drukte (ik ben jaloers... kon je er maar een paar mijn buik inseinen.....). Zonder gekheid; harstikke fijn dat je bloedwaardes goed zijn. Veel succes morgenvroeg. Ik zie hier wel hoe het gegaan is. En dat huis; wat een geluk!!!! Hetzelfde huis kunnen kopen voor veel minder geld. Wow..... En dan natuurlijk nog die pracht baby die in de maak is. Jullie geluk kan straks niet op. Let maar op. Liefs, Ieoor
Hey meiden! Zit nu tussen de 2 afspraken in; dus ff ontbijten en dan straks weer terug. Manlief regelt afwas, ontbijt en koffie; kan niet beter he! (hij zegt nu "ooh???", omdat hij nog niet aan de koffie is begonnen en nu hoort van mij dat hij dat allemaal gaat fixen....) Moet ook wel echt rustig aan doen hoor, want buikie vindt t niet meer zo leuk allemaal (en moet toch echt nog tot maandagochtend doorlopen hiermee). Ene kant idd wel fijn dat t er veel zijn, maar ik ben daardoor wel erg bang voor de punctie en kans op overstimulatie. (vorige keer vond ik die dagen na de punctie echt een hel!) Ik zal ff aan Elif vragen hoe t met dat eiwitspul zat (van die dieetvoeding; Profitar, heb ik al in huis). Eiwitten schijnen de opname van vocht te bevorderen geloof ik ofzo....anyway...schijnt de kans op overstimulatie te verkleinen. Maar eens vragen wanneer ik daar t beste mee kan beginnen. Straks een update over de eggs!!!!!!! Mijs: geniet van je weekendje met mannetje! Zo belangrijk om qualitytime samen te plannen. Knuffel! xxx hypo
Pfff Hypo wat een aantal! Die buik zit idd propvol. Maar wel goed nieuws allemaal. op naar een succesvolle punctie met lekker veel bevruchtingen. En van dat huis, fantastisch wat een geluk. ok het is misschien allemaal wat druk, maar wat maakt het uit. Wij hebben ook een nieuwbouw huis gekocht en het duurde 1,5 voor dat het werd opgeleverd, nu wonen we heerlijk, dus voor jou álle tijd om eerst te baren fijn weekeinde en succes met je echo morgen, ik wacht in spanning!
Hee wat goed, zeg, even tussendoor posten! wonen jullie zo dichtbij t zh dat je even naar huis kunt tussen 2 afspr. door? Wij zouden dat trouwens ook kunnen, wonen er vrij dichtbij. Maar ik intermepook wel in t ziekenhuis met m'n foon. Hoop dat het bloed waardig en de follikels goed zijn! Had nog helemaal niet gereageerd op de huizenkoopplannen! Wat geweldig, zeg! Nieuwbouw is zooo leuk: je eigen huis gebouwd zien worden, alles zelf kiezen, precies zoals je het zelf mooi vindt! Zo'n leuk project om samen mee bezig te zijn! Geweldig voor jullie dat het wrs gaat lukken!
Hey lieve MMMeisjes, Bedankt voor alle positieve reacties. Even een zh-update (we wonen een kwartiertje rijden er vandaan idd): Mijn bloed was goed, nog netjes binnen de waarden (het was 7 ofzo, geen idee wat t max mag zijn), dus niet als vorige keer nét binnen de waarden. De arts heeft dit keer alleen de grootste follikels geteld. Dit waren er een stuk of 10. Daaromheen nog allerlei kleinere. Ze waren voldoende gegroeid en gecombineerd met de goede bloedwaarden is besloten om idd maandag de punctie te doen. Maandag om 8.30 dus de punctie. Moeten om 8 uur in het zh zijn. Het was nog even rekenen (vanwege het ingaan van de zomertijd) wanneer ik dan de pregnyl moet zetten. Dat wordt dus 19.30 vanavond. (dan is het nl 36 uur voor de punctie) Ik heb inmiddels best last van mijn buik, ik moet niet te lang lopen en druk bezig zijn. Ik doe t dus heel rustig aan. Morgen gezellig met een stel vrienden brunchen en verder doen we morgen niets. Ik vind t wel heel spannend weer maandag...... xxx Hypo
Hypo heel veel succes alvast voor maandag. Ik zal aan je denken. Wij gaan er een paar daagjes ertussenuit. Zodra ik weer terug ben kom ik naar je kijken. Liefs, Ieoor
Maandag punctie! joehee!! Super goed nieuws. Tja 13 weken alweer gaat opeens zo snel! En het gaat gelukkig prima, na 3 maanden van erge misselijkheid beginnen nu de happy times. Ik sluit me aan bij Mijs, wij hebben ook zo'n lol gehad met alles van ons huis: de bouw, het inrichten, het uitzoeken, bedenken, ontwerpen en het klussen....zo gezellig. Rustig aan doen wel leuk hoor vlak voor pasen zo vol met eieren, veel plezier met de brunch en succes maandag!!!