Toen ik aan het bevallen was, riep de verloskundige: "Wat een bos met haar!" In tegenstelling tot haar broer (die zowat kaal was), hebben we een dame met een behoorlijke bos met haar gekregen! Wie nog meer? Bekijk bijlage 175268
jeetje daar kan je al bijna een speltje in doen! de eerste had wel wat haar. en de 2e ook maar wat minder is nu ook nog niet denderend maar dat zal wel komen
Hier onze jongste dochter net geboren. Totaal niet verwacht dat ze zulk haar zou hebben, haar zus had bijna geen haar en was licht bij de geboorte
Onze dochter had ook veel haar.. Met 6 maanden was het al behoorlijk lang maar helaas moest het toen afgeknipt worden ivm helmpje. Is wel goed geweest, ze heeft nu, naast een mooi rond bolletje, een hele volle bos met haar!
Oke dan moet ik ook even showen Ik had het ook wel gehoopt en verwacht dat ze veel haar had, want had het zelf ook.
Ja maak me maar weer jaloers Mijn zoon en dochter hadden op hun eerste verjaardag nog niet eens zoveel haar als jullie kindjes bij de geboorte haha.
ooo wauuww wat leuk zeg!! onze dochter had bij de geboorte aardig wat haar maar nu haar hoofdje groeit lijkt het in 1 keer een stuk minder
hier ook een beeb met super veel haar ik wist het al bij de 28 weken echo toen liet de echoscopist e zien dat ze een bos haar had maar zoveel had ik niet verwacht hahaha heb ook tijdens mijn 72 uurs bevalling elke keer tijdens het toucheren gevraagd voel je d`r haren?? hahhaha bij geboorte
Leuk topic.... Ik zei toen ik zwanger was dat ik graag een kale baby wilde. Ik vond kale baby'tjes gewoon zo.......baby. Nou mijn man en ik hadden allebei een bos haar bij de geboorte, dus.......ik had het eigenlijk wel kunnen verwachtten. Hier onze zoon: Bekijk bijlage 175374 Inmiddels is ie al 3 keer naar de kapper geweest. Eerst keer met 3 maanden.