Onze zoon wordt sinds een paar dagen midden in de nacht wakker en is dan meteen helemaal overstuur. Hem troosten helpt even, maar zodra je de kamer uitloopt, begint hij weer heel erg te huilen. Hij gaat dus niet meer slapen. Afgelopen nacht maar bij ons op bed genomen en hij is toch zeker 3 uur wakker geweest. Ik weet dus niet meer wat te doen... Ik kan hem best even laten huilen, maar als hij zo overstuur is... Dan kan ik dat niet zo goed en helemaal niet s' nachts. Misschien zien er meer mensen in dit schuitje? En kan iemand mij advies geven?
Ja, hier regelmatig hetzelfde. Ik heb een stoel op de babykamer en soms lukt het om haar rustig op schoot terug in slaap te wiegen. Dan zit ik uiteindelijk wel ruim een half uur ofzo hoor, en moet echt oppassen dat ik zelf niet in slaap val. Anders gaat ze nog mee naar mijn bed om verder te slapen en in 't vervelendste geval is ze 's nachts een paar uur wakker
ik ken het,dat heb ik met ons zoontje al een paar maanden lang,wij vermoeden dat het verlatingsangst is. het wordt nu wel een stuk minder hoor,maar we hadde het zelfs al als we hem naar bed toe brachten dat hij zo overstuur raakte,en nu na een uur slapen is hij ontroostbaar,dan haail ik hem er eventes uit,geef hem een paar slokjes water en leg hem weer in zijn bedje,en als hij dan nog gaat huilen,dan laat ik hem huilen,meestal slaapt hij dan wel weer in na 10 minuutjes. en toch wil ik het morgen nog een navragen op het c.b wat het nu precies kan zijn,want hij heeft ook dagen dan huilt hij heel erg,haal ik hem naar beneden en dan gata ie lachen tja,ergens zijn ze ook geraffineerd
Wij hebben ook af en toe zo'n nacht, Simone is dan helemaal aan het snikken en moet echt op adem komen. Ik heb dan het geluk dat ik haar de borst kan geven, dan komt ze weer helemaal tot rust en gaat ze daarna vaak weer rustig slapen. Het zal wel met de verwerking van informatie van overdag te maken hebben.
Hier ook hetzelfde. Al een tijdje. En toen ging het even weer goed, en nu de laatste 2week weer erg. Ik ben ook de enigste die hem kan troosten. Ik troost hem gewoon tot hij slaapt en leg hem weer terug. En dan begint hij weer en doe ik hetzelfde alleen stel ik het steeds wat langer uit. En op een duur gaat hij over op een zeurderig. huiltje en valt hij in slaap.
Ons zoontje is toen ie nog net geen jaar was, ook begonnen met 's nachts in paniek wakker worden. Ik heb werkelijk waar vanálles geprobeerd, tot ik op een gegeven moment verder ben gaan zoeken in het paranormale circuit. Het bleek dat er veel water- en aardstralen op Kenji's kamertje waren, waardoor ie onrustig was. Deze zijn weggehaald. Ook is er een dwalende entiteit, die ons zoontje dus kan zien. Door 2 paranormale mensen (afzonderlijk van elkaar), is dit bevestigd. Ook is er iemand vanalles komen doen om die 'geest' dus weg te halen. Alleen is er geen garantie dat ie wegblijft, das dus wel flink balen. De laatste tijd gaat het vrij goed hier, *afkloppen*, maar wij hebben weken met hem op onze kamer geslapen. Hij wel altijd in een campingbedje!! Alleen als ie zo overstuur was mocht ie bij ons in bed, en das 2 keer gebeurd. Anders ging ik met hem op een andere kamer liggen, ik op een matras en hij op een klein matrasje erlangs, of hij heel dicht tegen me aan.. Ik wil niet zeggen dat jullie het hierin moeten zoeken, maar ik wil het maar even aangeven. Ik gun niemand die nachten die wij (hopelijk) achter de rug hebben!
poeh dat zou het idd ook kunnne zijn ja,alleen durf ik dat niet om op de paranormale toer te gaan ,stel dat er een geest is,dan slaap IK sáchts niet haha. oik heb vroeger ook last gehad van een waterbron , was er heel gevoelig voor. maar goed,mocht het aanhouden dan ga ik ook verder zoeken,maar vanacht ging het weet perfect,dus het wisselt bij hem
kon ons verhaal wel zijn zeg. Hier ook eentje die last heeft van nachtelijke krijs en brul partijen! Gelukkig niet elke nacht *klopt even af* maar 2 nachten geleden was het ook zo'n feest. Haal ik hem eruit komt ie lekker tegen me aan liggen en vind ie het prima maar zodra hij voelt dat hij neergelegd wordt is het brullen. Toen uiteindelijk een klein flesje gegeven en meneertje ging slapen! En gister heeft manlief hem de slaapzak uitgedaan en meneertje sliep weer na 10 minuten zoiets.. maar daar is eerst 2 uur voor nodig om daar achter te komen en dat breekt je wel
hier ook een nachtbrakertje, wat in ons geval helpt is even helemaal uit de slaap halen en dat betekent in ons geval naar beneden gaan de computer aanzetten en op you tube zoeken naar sesamstraat liedjes. Na 3 of 4 vaste nummers is hij zijn angsten (voorlopig) helemaal kwijt en valt hij weer lekker in slaap. Ik heb daarentegen veel meer moeite om weer in slaap te vallen vooral omdat er allemaal sesamstraatliedjes door mijn hoofd spoken aaargh the horror Zo'n sessie duurt ongeveer een half uur maar het is wel de moeite waard, want voorheen werd hij 3 a 4 keer per nacht wakker en belandde vaak bij mij in bed, nu is het dus meestal 1x en af en toe 2x (maar dat is meestal als ik de eerste keer niet de moeite heb genomen om iets met hem te gaan doen) Ook boekjes voorlezen werkt trouwens prima (als ik geen zin heb in sesamstraat)