Hoi meiden, Het viel mij laatst op dat mijn zoon zijn rechterknie regelmatig knakt, eerst dacht ik dat het in zijn heup zat maar het is echt zijn knie. Met verschonen en met opeens strekken vanuit opgetrokken beentjes hoor je een knak, ik schrok me wild de eerste keer dat ik het hoorde met verschonen maar hijzelf reageert totaal niet dus hij zal er wel geen last van hebben. Voor ik naar de dokter ren vroeg ik me af of iemand dit herkend en wat de ervaringen hiermee zijn.. Ik hoor het graag! Liefs Bloezem
Ja ik herken het. Mijn zoontje had dit ook maakte me er eigenlijk niet zo druk om. En sinds drie maanden ongeveer heeft hij het niet meer.
Had onze dochter ook met haar linker knietje. We hebben voor de zekerheid toen ze 10 maanden was een foto van de heupen laten maken omdat de huisarts zeker wilde weten dat het niet uit de heupen kwam.Dit kwam mede ook omdat ze motorisch wat trager was. Foto alles goed en ondertussen is ze niet meer traag haha Komt heel veel voor en heeft volgens mij te maken met lucht tussen de pezen en dat geeft dan het knakkende geluid.
Hier ook! Knietjes en heupjes had ze het, vond het ook best eng! In de gaten gehouden door het CB en met 3mnd zou ze een echo krijgen voor de zekerheid, maar toen was het alweer over. Beginnersknakjes noemden ze het...merken we nu niets meer van!
Herken het ook! Heb het toen gevraagd bij het cb en dat is dus kraakbeen wT je hoort knakken. Kan absoluut geen kwaad! Het gaat over!