ik vond de nuby wel erg fijn maar met 1 jaar ben ik eigenlijk compleet over gegaan op gewoon normaal uit bekers drinken, heel de dag door drinken is toch niet erg gezond (denk aan tanden e.d.) dus gewoon elke 2-3 uur een klein glaasje (lang leve de ikea, 6 bekertjes voor 6 euro) het enige wat je nodig hebt is een portie geduld...
Nuby. Ik gebruik nog steeds een rietjesbeker voor 's nachts. Eerst in bed, nu staat ie op dr nachtkastje. Overigens is het geen probleem om de hele dag door water te drinken Sap oid wel natuurlijk. Ik vond t ook altijd wel handiger voor tussendoor ivm omstoten. En tja, lekken gaan ze na verloop van tijd allemaal wel doen, vrees ik.. Voor de nuby koop ik dan altijd een nieuw rietjes-setje.
Hier ook eentje vd hema! Erg fijn. Aleen af en toe als ik hem open doe spuit het drinken er uit... Weet niet of ik dan iets verkeerd heb gedaan??? Ik heb ook die van Nuby maar zoontje kan daar niet uit drinken omdat daar naast zuigen aan een rietje ook nog een andere techiek bij komt kijken, ik heb er zelf ook moeite mee. Hebben de nuby gebruikers deze ervaring niet?
ja ook water is "schadelijk" vanwege de speen zelf het zuigen eraan zeg maar voor spraakontwikkeling en mondhouding is het beter zelfs om vanaf 9 maanden bekers te gebruiken, niemand hoeft heel de dag door bij water kunnen hoor. Als je gewoon zelf genoeg momenten aanbied is dat prima genoeg.
ben ik niet met je eens. hier word juist geadviseerd vanuit het audiologisch centrum om door een rietje te drinken ivm de spraak ontwikkeling.