Wil ik vanochtend dat groene jurkje uit de folder gaan halen is het al UITVERKOCHT!!!!!! Het is dinsdag grrrrr vraag me af of ze ze wel gehad hebben en anders heeft het personeel vast ingeslagen. GRRRRR.
jaaa die zag ik ook, die was heel leuk (maar past mijn buik even niet in ) Zelf online is ie uitverkocht... helaas...
Je kunt via deze link wel ki8jken of ze hem nog in andere filialen hebben: http://www.hema.nl/winkel?fh_location=%2F%2Fnlhema%2Fnl_NL%2Fcategories%3C{nlhema_nl3251}%2Fcategories%3C{nlhema_nl3251_nl3253}%2Fcategories%3C{nlhema_nl3251_nl3253_nl3256}%2Fpnl_soort%3E{nieuw}&fh_secondid=pnl_36373310 Er zijn nog winkels met (beperkte) voorraad. Succes!
Ik wil hem wel voor je halen in een bepaalde maat en toe sturen, hier in Den Bosch genoeg op voorraad!
Ik kan de link niet openen, jammer. Bedankt veertje, denk er even over na, want had het jurkje graag eerst gezien.
Pientje, als je bij de jurk kijkt op de hema website kun je een linkje aanklikken om te kijken of hij nog op voorraad is bij jou in de buurt. Ik hoop het voor je! Dankzij deze topic heb ik ook even gebeld en gereserveerd
Zo kan ik het wel zien bedankt. Maar er staat beperkte voorraad, terwijl hij er niet was. Heb je de winkel zelf gebeld om te reserveren?
Ik heb ook altijd het idee gehad dat personeel dat als eerste lekker inslaat. Ik heb bij de Hema gewerkt. Daar kwam vaak spul op zaterdag al binnen voor de aktie van maandag. Dus ging personeel (zelfs personeel dat vrij was, gewoon een kwestie van elkaar ff sms-en) gewoon alvast ff shoppen. Kaartjes er af knippen, meenemen en maandag betalen. Zo waren er jaren geleden legerbroekjes in de aktie, echt gave broekjes. Dinsdag inderdaad al uitverkocht omdat personeel het voor de familie meenam... Tsja... :x
Ze kunnen zelfs in de winkel voor je nakijken of een andere vestiging ze nog op voorraad heeft. Ze bellen die vestiging dan voor je op om het apart te laten leggen. Hier doet de hema dat iig wel. Doe ik oa nog wel eens bij brouwers of andere kledingzaken. Personeel belt dat vestiging 10 km verderop of in mn werkplaats en dan hoef ik hem alleen nog op te halen.
Hmm, heb ook bij de hema gewerkt maar wij mochten dus echt niets apart leggen vóór dat de actie gestart was.
Had ik vanmorgen via hun site. Stond leuk jurkjein voor me dochter. Dus ik wou hem via internet bestellen. Niet op voorraad. Heel bijzonder.
Bedankt voor de reacties! Ik heb een paar Hema's afgebeld en hier hebben ze hem niet binnen gehad maar een redelijk in de buurt houdt er een achter tot zaterdag! Hoop dat het een leuk jurkje is .
Gelukkig heb je nog wat kunnen regelen.. vervelend is dat hè? Ik weet niet hoe het zit bij HEMA, maar heb weleens in een winkel gewerkt waar we voorraad ontvingen naar de grootte van het filiaal en dan waren de meeste dingen in de eerste tien minuten al op.. echt zo irritant!
Naar aanleiding van dit topic ook nog even bij de Hema langsgelopen en er hing er nog eentje, toevallig in mijn maat, hij is leuk, ik heb hem gekocht .
Mooi dat het een leuk jurkje is! Ik ben benieuwd! Vind het echt niet goed dat personeel alles inslaat, maar aan de andere kant zou ik het zelf misschien ook doen .
Was hij in de aanbieding of vermelding? Vaak liggen de artikelen al eerder in de winkel dan dat ze in de folder komen en dan kan het idd zijn dat het uitverkocht is. Maar ja dat doen ze van boven af. En ja vaak komt het eerder binnen en dan kan het personeel ook even shoppen ja
Ik weet welk jurkje je bedoelt, ik heb hem zelf ook. Hier lagen ze afgelopen donderdag al in de winkel. De cassiere zei al: "ze vliegen de winkel uit, als de folder uitkomt zijn ze waarschijnlijk allemaal al uitverkocht".
Ik vond hem in de folder ook leuk maar in het echt niet. Vond hem te druk. Heb hem niet genomen hier hingen er overgens nog zat
Nou hier precies zo!! heb een boze mail naar de Hema gestuurd! elke keer zo met die acties! bah bah Ik wou ook het groene jurkje actie gaat maandag in staat hier op de folder dus zodra de winkel open was stond ik voor de deur.. sorry mevr uitverkocht..?????? dat kan niet! Online ook uitverkocht zet het dan niet in de folder.. pffft