Wie doet er nog aan Surprises Sinterklaas/Kerst

Discussion in 'De lounge' started by LittleMeStphnie, Nov 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

Nov 14, 2012
    1,149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    #1 LittleMeStphnie, Nov 10, 2014
    Last edited: Nov 10, 2014
    Hallo, ik weet nog vroeger hoeveel leuke surprises er in de familie voorbij kwamen. haha

Ik wil dit waarscheinlijk weer gaan voorstellen in de familie.
    Wie doet dit nog meer ? :D

en zo ja wat maken jullie dan of hoe doen jullie dat.

Wij gingen dan in een rondje zitten met een dobbelsteen iedereen mag gooien en diegene die het hoogste zou gooien mag een surprise uitzoeken voor zichzelf of voor iemand anders.

Hebben jullie ook nog een bepaald budget ?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Bij ons thuis deden we dat nooit. Alleen mijn moeder was er creatief genoeg voor, haha. Ik meen dat mijn man het van vroeger uit wel gewend is om surprises te maken. Wellicht als de kinderen niet meer geloven dat wij het dan ook gaan doen.

3. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,883
    395
    83
    Hier veel kadootjes en we trekken lootjes voor suprises te leuk!!!! Zelf opa en oma 75+ doen eraan mee!

4. LittleMeStphnie

Nov 14, 2012
    1,149
    0
    36
    NEDERLAND
    haha, ik ben gelukkig niet de enigste die het nog wil doen.
    Wat voor surprises maakte jullie altijd. gewoon kleine dingen of ook echt hele sinterklazen enzo. wij deden altijd heeel uitbundig omdat mijn ouders altijd zo fanatiek hiermee bezig waren. met papier mache een grote sinterklaas toen gemaakt want ons neef wilde dokter worden en toen moest hij sinterklaas opereren voor de cadeaus. of een grote voetbal schoen en een telefoon gemaakt van houd een grote. Ik weet nog goed onze suprise voor mijn leeftijds genoot ( neef ) een michymous van karton met de kleuren gemaakt door propjes we zijn van vrijdag tot maandag ochtend bezig geweest en zondag tot maandag was mijn moeder heel de nacht door gegaan om hem af te krijgen. haha hoe bedoel je een gedreven fanatieke surprise maker haha.

5. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

Sep 10, 2014
    1,748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Ja wij zijn echt die-hard surprisemakers met Sinterklaas. We trekken zelfs twee lootjes. Eerst trokken we maar 1 lootje, maar dan maakten we daarnaast ook nog surprises voor degene voor wie we een goed idee hadden. Maar dan kwam het wel eens zo uit dat de een maar 1 surprise had en de ander wel 5. Dus om de eerlijkheid trekken wel nu 2 lootjes. Surprise, cadeautje en gedicht. I love it.

6. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

Sep 10, 2014
    1,748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Oh en hoeveel werk je ervan maakt verschilt erg bij ons. Ik vind het heel leuk om me enorm uit te sloven voor een kunstwerkje wat je nog een jaar lang op de kast kan bewaren, bij wijze van spreken. Mijn moeder daarentegen is heel erg van simpel en krachtig. Maar het maakt niet uit, want iedereen doet waar hij goed in is. En het leukste ervan vind ik dat je écht je best doet om iets leuks voor een ander te maken, groot of klein. Er zit gewoon aandacht in, dat vind ik zo speciaal.

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

#7 ShampooL, Nov 10, 2014
    Last edited by a moderator: Nov 10, 2014
    Jazeker! Wij maken elk jaar surprises met de familie! .. we hebben zelfs een beker die je kunt winnen met de beste/gaafste/grappigste surprise, haha

8. MZS

MZS Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,605
    0
    0
    Home sweet home
    ja wij doen aan surprises
    mijn broer en aanhang maken echt de mooiste en grappigste creaties maar ik bak er niks van

wij doen aan lootjes dus je kan gericht op diegene een surprise maken dus iets waar die veel van houd of iets wat diegene dat jaar heeft meegemaakt etc.
    van grabbeltonnen tot papiermache gemaakte creaties

9. LittleMeStphnie

Nov 14, 2012
    1,149
    0
    36
    NEDERLAND
    haha ja inderdaad wij zijn ook flink van het uitsloven. Mijn neef heeft die van micky nog steeds achter het schot liggen na 10 jaar zowat. haha

alleen sommigen familie leden dingen bij ons een beetje ver met gel en vieze smurrie in schoenen enzo in hun creaties. dus we hadden wel bepaalde regels ervoor. onze familie is toen mijn oma overleed uit elkaar geknalt maar sinds dit jaar is alles eindelijk weer oke. dus ik denk dat ik na sinterklaas weer ga voorstellen surprises te doen met kerst. :D

Misschien leuk om rond sinterklaas en kerst hier of in een nieuwe topic de creaties te laten zien van de surprises die er gemaakt zijn :D.

Share This Page