Ik belde net naar de Jumbo om te vragen hoe lang pakjes blijven liggen op het Kiala afhaalpunt, omdat ik even geen tijd had om te halen. Blijkt 1 van mijn 2 pakjes dus opgehaald te zijn door iemand, en ik was het niet. Kan ik daar wat mee?
Ja, als het goed is ligt de verantwoordelijkheid bij de zender dus dient hij jouw een nieuw pakketje te sturen. Dit was iig wel bij mij het geval toen ik via bol.com besteld had en er gezegd werd dat het afgeleverd was maar niet bij mij. Dus zou iig checken bij de zender naar de voorwaarden.
Bij ons kan dat niet zomaar Hoe lang is het geleden? Wij moeten een kopie idkaart laten zien en ervoor tekenen Kunnen ze dat niet terug vinden in het bestand?
Dat vroeg ik inderdaad, of ze een kopie id hadden gemaakt, maar dat was niet zo. Is trouwens iets wat ik van MP heb, dus kan niet vragen het nog een keer te sturen. Zou vrijdag opgehaald zijn. Maar wat schetst mijn verbazing: krijg ik net een mailtje dat dat pakketje klaar ligt. Terwijl er daarstraks dus stond, op de Kiala website, dat het afgehaald was. En bij Jumbo zagen ze maar 1 pakketje van de 2. Nou ja, vreemd, maar hopelijk dus wel dat ik allebei mijn pakketjes af kan halen
Misschien hebben ze het verkeerde pakketje aan iemand mee gegeven en heeft dat vandaag weer naar Jumbo gebracht, bedenk ik me net. Maar dan toch fout van Jumbo dat ze niet goed id hebben gecontroleerd. Mijn achternaam komt hier erg weinig voor, als ik nou Jansen heette ofzo, haha.
Kiala heb ik ook steeds meer foute administratie van gehad. Pakketje bezorgd is af te halen, was er niet. Na bellen pakketje in sorteercentrum nog, komt de volgeden dag. Krijg ik 2 dagen later mail dat ik te lang heb gewacht met afhalen?. Echt drama was dat
Ja, dit is de eerste keer dat ik via Kiala doe, maar zie het nu al niet meer zitten, haha. Het was alleen goedkoper, dus vandaar Nou, maar afwachten wat ik daar woensdag aantref.