wie durft. ik heb het weleens gedaan. de wc was zo smerig in het zwembad... dus nagedacht wat ik smeriger vond en dus de optie gekozen om het in het zwembad te doen toen. verder ga ik altijd gewoon netjes naar de wc in een zwembad
Vroeger deed ik dat wel, tegenwoordig niet meer. Ten eerste omdat ik het echt te ranzig voor woorden vind en ten tweede zou ik té bang zijn dat er een kleurstofje in het water zit Ook als het toilet te vies is voor woorden, dan hou ik het nog liever op dan dat ik in het water pies
Haha lig in een deuk om je onderschrift! Maar ik durf niet te plassen in een zwembad. Heb ooit eens gezien dat urine in aanraking kwamen het chloor of zo en dat er toen ineens een hele gekke kleur rondom die vrouw "ging".
heb dat weleens gehoord ja van dat kleurtje in het water. benieuwd of het echt zo is. daar toen iig niet. ik vind het idee dat mensen het doen wel megagoor hoor. maar ik denk er niet te lang bij na want anders zou ik denk nooit meer zwemmen
Jazeker een enkele keer en ik denk zelfs dat iemand die nee zegt liegt. Dat die het ook vast in zijn leven wel eens gedaan heeft.
Nee, ik hang dan toch liever boven een smerig toilet. Ik kan het ook niet eens als die kleine erbij is, zelfs niet in een meer... Edit, als kind heb ik ook heus wel eens in een zwembad geplast, maar het gaat om nu toch?
Gadver néé! Als je badslippers aantrekt en je hangt boven het toilet dan hoef je toch niets aan te raken..lekkere boel wordt dat als iedereen in het water gaat piesen, zeker als je volwassen bent. Van mij mogen ze dat in ieder zwembad invoeren, van die kleurstof die je plas kleurt. Sta je er meteen gekleurd op
Als kind idd... En tijdens zwangerschapszwemmen. De hele tijd die lichamelijke inspanning en die druk op mijn blaas. Ik haalde de helft vd tijd het trapje niet eens om eruit te klimmen.