Moet het even van me afschrijven.. Wj zitten op de bank, al de hele avond. Opeens onwijs herrie in de gang, alsof de postbode iets door de bus gooit en meteen de deur intrapt. Hond als een malle grommen en blaffen, wij recht overeind, komen in de gang.. ..NIKS Ben toch al niet zo'n held, haal me van alles in mijn hoofd, wat zou het toch geweest zijn..
He jakkes wat akelig, je schrikt je rot. Is er niet iets omgevallen in de kelderkast of de meterkast?
Haha was dat maar waar, dacht eerst misschien de slipketting van de hond die met mach6 naar beneden kwam, maar die hing er gewoon nog.. Stofzuigerslang omgegooid, maakt geen geluid.. Echt geen idee
Misschien gewoon iemand die een kerstkaart door je brievenbus wilde doen en van de hond schrok zodat hij hem niet door de bus heeft gedaan of zo? Dat ie van schrik tegen de buitendeur is gevallen?? Ik begrijp niet zo goed waar je nou bang voor bent?
Gadver je schrikt je toch hartstikke wild dan?! Heb je de deur niet open gedaan? Kijken wat er op de stoep is
Heb je al buiten bij de voordeur gekeken, die kan ik namelijk in mijn glazen bol niet zo goed zien. Misschien een krantenjongen die met zijn fiets of fietstas tegen jullie voordeur is aangeklapt tijden het bezorgen van een huis aan huiskrantje?
Er is in mijn verleden al een aantal keren ingebroken, vind het nog steeds zo'n eng idee dat er iemand naast mijn bed gestaan/gelopen heeft. Voel me ook niet veilig in het huis waar ik nu woon, dus schik regelmatig van dingen die ik niet kan plaatsen. Gelukkig staat dit huis te koop en kunnen we hopelijk snel verhuizen.
Hebben straatjongens geen rotje of iets dergelijks door de brievenbus gegooit? Doen ze weleens voor de lol namelijk.
Iehhh Ik hou niet van gerommel bij de deur, ben altijd bang dat ze checken of ze makkelijk binnen kunnen komen.. En in de vuurwerktijd vind ik het al helemaal eng, plak die stomme brievenbus dan het liefst helemaal af.. Gelukkig nu geen last van, je moet aanbellen of een sleutel hebben om het gebouw in te komen, en brievenbus is zo'n grote box met een vakje voor elk nummer die beneden staat, dus geen 'gevaar'..
Oke, nu snap ik het beter. Wat rot dat je je onveilig voelt in je eigen huis en wat een ontzettend eng idee dat er zomaar iemand naast je bed heeft gelopen......
Hier kleppert de brievenbus in de voordeur met harde wind en daar schrik ik ook nog wel eens van. Misschien was dat het?
Als het al een inbreken was komt hij nu echt niet terug..... Denk dat hij de hond ook wel heeft gehoord haha