Dit weekend is onze gastouder jarig, eerst heeft eefje een kinderfeestje en wij zijn dan 's avonds uitgenodigd. Eefje laat ik een bosje bloemen geven, maar weet niet zo goed hoeveel geld wij in onze envelope moeten doen, wat vinden julie? Fijne dag nog Mo
Ik zou helemaal geen geld geven. Ik zou je kind een tekening laten maken en zelf een grote bos bloemen en een flesje wijn oid geven.
Ja bij vrienden wel ofzo, maar bij de gastouder draait het toch om de kindjes denk ik. Ik zou inderdaad de kids iets moois laten maken, leuk schilderij ofzo??
Zou ook voor een cadeautjes gaan. Lekker een mand met badspulletjes en smeerseltjes. Van Rituals of zo. Effe relaxen als ze niet met de kindjes in de weer is! En dan een zakje zelfgemaakte koekjes versierd door jouw dochter met glazuur en gekleurde versiering. En een foto van dochter in actie aan het zakje. Succes verzekerd en veel leuker als een tekening!
ik zou helemaal geen geld geven. ik zou een bos bloemen of leuke plant geven met daaraan een tekening of knutselwerkje van de kleine met gekleurde linten en een mooie kaart.( desnoods met een persoonlijke noot van jullie, of gedicht) ik vind geld zo zwak en afgezaagd altijd. net of je geen moeite wil doen voor een kado.
Kan je niet vragen of ze nog wensen heeft? Zeker als je mensen niet heel goed kent vind ik kadootjes lastig. Dan liever een bon zodat ze zelf kan zoeken. In mijn familie en vriendenkring zijn er maar 2 die op een lijn zitten met wat ik mooi en handig vind. De meeste prutsels die ik vaak krijg vind ik echt niks aan. Ik ga liever zelf een keer met een bonnetje shoppen
Hoi allemaal.. Nou, ik ga voor een leuk mandje met badspulletjes erin en eefje geeft een schattig klein plantje met zelfgemaakt (gekrast) kaartje er bij... Ontzettend bedankt!
dat vind ik ook een heel leuk idee. Het is idd ook niks om alleen maar met zelfgemaakte spullen aan te komen, je wil ook nog wel een echt cadeau geven en dan vind ik dit heel leuk.