Ik ben vandaag met mijn kleine meid naar de dokter geweest. Ze blijft nml maar kwakkelen de laatste tijd.. Heeft ook walletjes onder haar ogen, niet echt normaal met 3 jaar.. Dokter zag dat ze oa. een klein scheurtje lijkt te hebben in haar trommelvlies. Dus verwijzing voor kno.. Maar daar kunnen we pas 21 maart terecht. Dat vind ik niet zo'n heel groot probleem, ze is nml niet doodziek. MAar vraag me inene af of het kwaad kan en of ik er om moet denken met bad en z wemmen ed.. Of zou ik eerder naar kno moeten.. Wie weet dit? (wil eigenlijk niet weer gelijk bij de ha aan de tel hangen als dat niet nodig is)
ik ben vroeger geopereed aan een geperforeerd trommelvlies. je moet nu niet met haar gaan zwemmen ofzo en niet echt onder water bijvoorbeeld in het badje even opletten. maar voor de rest kan het niet echt kwaad. het kan dichtgroeien dit gebeurd vaak!!! vaak krijgen kinderen na een oorontsteking ook een gaatje in het trommelvlies. dat is door je lichaam gemaakt om de ontsteking eruit te werken!
oké dan kan ik rustig wachten tot de 21e en ze heeft idd wel oorontsteking gehad (al 2 keer) heeeeeeeeeeeeel veel troep in haar oren ook..
Een scheurtje? heeft je kleine zo erge oorontsteking gehad of iets? Want dat moet ze toch gevoeld hebben? Zal in ieder geval even zwemdopjes laten maken bij een audicien als ik jou was voor het zwemmen enz.
Een scheurtje in je trommelvlies voel je niet echt, als je een middenooronsteking hebt en alle troep kan eruit (door een gaatje in het trommelvlies) lucht het juist vaak heel erg op (of je hebt pech zoals ik vroeger altijd). Met zwemmen zou ik wel een oordopje indoen. Ik heb jaren met een gat in mijn trommelvlies rondgelopen en moest met zwemmen een oordopje in zodat er geen water in mijn middenoor kon komen.
één keer liep er zwarte troep uit.. toen bij dokter zag hij alleen vocht.. Maar adt is wel 6 maanden geleden... Vorige week woensdag gilde ze het uit van de oorpijn.. zo vanuit het niets... Ook erg koortsig ineens. Dag daarop was het weer over.. de hevige pijn iig.. En zat er veel vuil in het oor, beetje loopoor.. maar is wel erger geweest..
Aghh gossie zeg, me vriend is audicien dus die riep al van nou dan zal ze wel pijn gehad hebben zeg Maar wel even zwemdopjes laten maken voor zwemmen enz inderdaad hoor beterschap en sterkte in ieder geval!
Hoort jouw dochter wel alles goed? De mijne heeft paar weken terug ook oorpijn gehad en daarna veel troep uit haar oren en sindsdien roept ze best vaak, WAAT? Zit er aan te denken om ook even langs de ha te gaan om na te laten kijken.
Ja volgens mij hoort ze wel redelijk goed.. Ze heeft nml sowieso wel wat last van oost indische doofheid... Maar als ik zeg dat er chocolade is komt dat meestal wel luid en duidelijk over.. Als jou dochter veel "WAT" roept zou ik ook even heengaan hoor! @wonder.. dank je voor het navragen bij vriendlief
Tijdens het douchen kun je vette watten in het oor doen, dan komt er geen water in het oor. Het scheelt in ieder geval iets.
@malaika... toen ik je post lag kon ik mijzelf wel voor mijn hoofd slaan. beetje duhu gevoel. Dat deedm ijn moeder vroeger ook bij een broer van mij.. En gelukkig heb ik ze in huis