bah de boeren zijn aan het gieren

Discussion in 'De lounge' started by henkie24, Apr 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

zoals de titel zegt. wij wonen in een dorp en er is een boer al heel de dag aan het gieren. tuurlijk zal wel moeten gebeuren maar wel heel mijn huis en slaapkamer stinken erna. bah! kunne we vannacht lekker slapen in een kamer met koeienstront lucht. :evil: mijn kleintje slaapt er gelukkig wel doorheen hahaha :D

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Onderweg ruiken we het op sommige plekken ook..maar thuis gelukkig net niet.

Misschien een inkoppertje maar: dat weet je als je op het platteland gaat wonen / woont ;)

Ik heb ook eens gehoord dat het de stadse mensen zijn die het meeste klagen.
    Ik weet niet of dat voor jou ook geldt? Wij komen uit een grote stad maar hebben er geen last van ;)

3. henkie24

henkie24 Niet meer actief

woon al mijn hele leven in het dorp. en het is gelukkig ook maar een paar keer per jaar maar vind het gewoon vies ruiken. zeker om in te moeten slapen

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tis ook smerig!

Tante van mijn man had een varkensstal-ding...
    Die hebben ze nu niet meer maar wonen er nu wel nog naast.
    Ik ga daar in de zomer niet meer heen...ben echt met barstende koppijn / migraine en een misselijke maag weggaan de laatste keer!
    Dat vind ik echt NOG ranziger :(

5. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Elmo heeft echt gelijk, varkensstront stinkt echt nog veel erger.
    Wij wonen hier ook tegenover het platteland, waar ook een varkensboer zat(is sinds kort gelukkig weg).
    Maar als die de staldeuren open had staan dan konden wij de ramen sluiten hoor, phoe dat stinkt echt heel erg, daar wordt je gewoon niet goed van.
    Van de week hadden ze uit protest de stront in de sloten laten lopen, nou het was buiten niet uit te houden. :(
    Vind dat gieren dus niet echt stinken moet ik zeggen.

Het hoort bij het voorjaar, je zal er weinig aan kunnen veranderen behalve alle ramen en deuren dicht te houden.

6. bouchere

bouchere Niet meer actief

ik vind het niet zo stinken hoor,
    maar oke... ik heb mijn halve leven doorgebracht
    op een boederij :)

groetjes
    diana

7. moes

moes Fanatiek lid

Jul 20, 2006
    2,765
    9
    38
    ik vind varkens(poep) ook veel erger stinken dan koeien(poep).
    dat gieren vind ik eigenlijk wel meevallen.

8. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Tja, hoort erbij als je op het platteland woont.... Ben er zeker bekend mee en vind het ook stinken maar ach, heeft ook wel weer wat! Gevoel van voorjaar!

9. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    varkensstront is niet te harden inderdaad, gieren vind ik nog meevallen, net onze weide ook laten gieren dus ja wel even ramen en deuren dicht en zorgen dat de honden er niet in gaan liggen rollen, maar verder stoor ik me er echt niet aan.

10. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wij wonen aan de rand vd stad met allemaal weilanden er omheen en dus ook boerderijen, ligt eraan welke richting de wind staat maar we ruiken regelmatig, prei, stront, brandlucht etc. hihi, ik ben eraan gewend maar nu ik zwanger ben is het allemaal niet te harden ineens :(

11. yelena

yelena Lid

Apr 10, 2009
    22
    0
    0
    ik ben altijd blij als ze gieren!Hoera teken dat de lente eraan komt..

12. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    weet je wat erg is? kippenpoep! ik ben een keer in de buurt van een kippenfokkerij geweest. mèn dat is ranzig!!!

maar inderdaad, op het platteland wonen heeft voor en nadelen. net als in de stad trouwens. hier willen mensen graag in de historische binnenstad wonen en klagen dan dat ze niet kunnen parkeren.... tja

Share This Page