De titel zegt het al ik heb een mega uitlaatklep gevonden in haken,en dan vooral babydekentjes deze heb ik gemaakt voor mijn jongste broertje en zijn vrouw die krijgen over 3 maandjes een klein meisje gewoon omdat ik het leuk vind in elk bedenkbaar kleurtje
Wat een leuk dekentje! Ik ben ook gek op haken. Helaas de laatste weken weinig tijd voor gehad, maar zodra het rustiger wordt ga ik weer lekker aan de haak
Ik ben er pas mee begonnen en kom nog niet verder dan de granny squares. Wel erg leuk om te doen alleen zo weinig tijd voor helaas.
Dank je wel Lovare ! Het is gewoon zo heerlijk rustgevend en het fijne is dat je het gewoon kunt doen onder het tv kijken in de avonduren @Djamilla ik vond het makkelijker om eerst gewoon een rechte deken te haken die granny squares vind ik een beetje saai
Ja hier. Hihi. Haak de laatste tijd weer meer. Eerst wat knuffeltjes gehaakt en nu ben ik een sprei voor mijn dochter asn het haken. Duurt lang maar ik heb de tijd. Hihi.
Er is nog een ander haak topic, voor degenen die interesse hebben http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/488636-de-haakclub-deel-ii.html
Ik wil ook graag leren haken. Tijdens mijn verlof ga ik me er in verdiepen. Het lijkt me zo leuk om te kunnen!
Hier ook. Heb er alleen niet zoveel tijd meer voor. Nog steeds bezig met de CAL2014 337 steken breed. Komt op het moment maar een tour per maand uit ofzo. Helaas. Komt wel weer als de kids groter zijn.
Hihi ik blijf er mee bezig, ondanks de kleine meid. Tijdens haar middagslaapje, als ze in de box speelt of savonds als ze slaapt, ik pak mijn haakwerk op 😄😄
hier ook pas begonnen is erg leuk om eindelijk iets te vinden wat goed ontspant, goedkoop is en je nog echt moois kan maken
AH ja, als ik thuis ben met met haar pak ik dan wel even mijn rust, maar ik ben dan ook wel chronisch ziek dus heb het heel erg nodig, anders kom ik de dag niet door!
zou ik even moeten opzoeken, maar heb er wel een video+geschreven patroon van idd. zal hem posten zodra ik hem terug heb gevonden ik gebruik trouwens alleen de US-terminologie zodat ik meer keuze heb. dus dat moet je wel even goed bekijken met de video anders. want ik ken de nederlandse begrippen niet. edit: gevonden! https://www.youtube.com/watch?v=HpVHyvwmPLQ Het geschreven patroon staat er ook bij
Dank! Ik haak vanuit meerdere talen dus dat komt wel goed! Welk garen en haaknaald heb jij ervoor gebruikt?