Ik kreeg n.a.v. een aantal doordringende vragen aan het Freya-beheer de tip dat ik me wellicht beter thuis zou voelen op Zwangerschapspagina.nl. Ik vroeg me dus af of er nog gelijkgestemden waren hier?
Vindt je het nou handig om hier weer te gaan emmeren erover...er staat toch een duidelijke uitleg van beheer.
Absoluut tuc. Je bent hier alleen welkom als je wel zwanger bent. Want als het wat langer duurt kun je beter door naar freya. Want er word hier geen duidelijke lijn getrokken in de regels. En zo stoten ze leden van deze site hard voor de neus. En dat, terwijl juist wij leden, zorgen dat zp nog kan bestaan..
De uitleg van Beheer is eerder 'onbevredigend' dan 'duidelijk'. En by the way: het is 'vind' in plaats van 'vindt'...
Ik snap het niet helemaal? Door de vragen die je stelde aan het Freya-beheer, vonden zij dat je die vragen beter hier kon stellen?
Volgens mij stel je je vraag in verkeerde gedeelte. je kan je vraag beter plaatsen bij mmm clubs of bij vruchtbaarheidsbehandelingen... En waarom iemand verbeteren in taalfouten... daar heb k echt de schurft aan. bah zeg! Wel eens gehoord van mensen met dyslexie?
Ik begrijp dat dit bericht te maken heeft met eerdere uitlatingen van Beheer. Deze hebben duidelijk aangegeven dat er mogelijkheid is tot vragen stellen per PB dus om verdere onrust te voorkomen doe ik dit topic op slot. Mocht ik je vraagstelling echt verkeerd begrepen hebben dan verwijs ik je voor gelijkgestemden door naar het forumonderdeel Vruchtbaarheidsbehandelingen en MMM.