Als je inlogt op Hyves,zie je toch op de hoofdpagina wie er jarig zijn?(als ze dit hebben ingevuld tenminste) Stel,iemand uit je lijst(familie)is jarig,je bent die dag wel met iemand anders over&weer aan het krabbelen,maar vergeet dus diegene even te feliciteren(doe het normaal ieder jaar hoor)en naderhand wordt het je kwalijk genomen? Wat zou je dan doen?
nou ik moet eerlijk zijn dat ik daar dus helemaal nooit op let. Ik klik die pagina altijd snel door. Ik zou nog een keer tegen die persoon zeggen dat je het echt vergeten bent. Ik persoonlijk vind het niet eens iets wat de moeite waard is om boos over te worden. Kan toch gebeuren? Als je nou express niet feliciteerd was het wat anders.
Nou zou het wel kinderachtig vinden dat ze daar boos om worden. Vaak genoeg dat familie mij niet feliciteren via hyves.. Maar anders zou ik gewoon sorry zeggen.... Soms is er ook zoveel te doen op hyves en internet in het algemeen.. Je bent zo een aantal uren verder als je rustig door klikt op links en noem maar op. (als je echt een rust moment hebt daar voor he)
jeetje waar mensen zich toch druk om kunnen maken pfff je bent maar een jaartje ouder daar hoef je toch niet boos over te worden als je het per ongeluk vergeten bent... kan gebeuren toch
Ik zie dat vaak niet eens. Vroeger stond dat helemaal bovenin, maar nu toch een stukje naar beneden scrollen om het te zien volgens mij. Ik word er vaak pas aan herinnerd als iemand zelf een 'ik ben jarig' WWW-tje plaatst.
Pfff waar mensen al niet op letten om boos om te worden jeejtje zeg... Gewoon de waarheid zeggen dat je daar niet eens op let dat het daar staat, ik kijk daar trouwens ook nooit na en als ik jarig ben ga ik ook echt niet kijken wie me nou niet heeft gefeliciteerd om ze dat vervolgens kwalijk te gaan nemen. Hoezo van een mug een olifant maken hihi. Wat zal diegene een stressvol leven hebben zeg als hij/zij op ieder klein dingetje let....
van mij hoeft dat hele verjaardag gezeur dan ook helemaal niet. ik vier het niet en ik verwacht ook niet dat iemand (behalve mn man en mn moeder uiteraard) er aan denkt. daarnaast vind ik ook niet dat je verplicht bent om die pagina te lezen en het dus best kan vergeten. lekker belangrijk,het is maar een verjaardag. iets door anderen verzonnen.
ja nu 1x vergeten(eind 2010)de voorafgaande jaren wel gekrabbelt,nou ja,pech dan. dit jaar is ze weer jarig,en het jaar daarop ook weer...enz.enz.
Wat kinderachtig als iemand daar moeilijk over gaat doen...ik hoor 70% van mijn familie nooit op mijn verjaardag (en dan heb ik het niet eens over hyves), dat vind IK pas erg!!
ja maar heb die dag wel op Hyves gezeten,heb naast Hyves ook verder geen contact met d'r(wonen een takke-eind van elkaar vandaan dus 'even' langsgaan is er ook niet bij)
Ja, inderdaad! Ik zie me al turvend bijhouden wie me wel/niet een felicitatie heeft achtergelaten Moet niet gekker worden. haha. Nee, ik zou gewoon zeggen dat ik het vergeten ben.
Enerzijds snap ik het wel, het is natuurlijk leuk om iets van familie/vrienden te horen op je verjaardag, maar om je daar druk over te maken...dan kun je je denk ik overal wel druk over gaan maken.