hallo, dit poppetje heb ik gemaakt voor mijn buren die komende mei een baby'tje verwachten! een heel gepuzzel met het kraagje wat uit 'bloemblaadjes' bestaat en een mutsje wat in een punt loopt, maar het is gelukt! wat vinden jullie er van? groetjes Roeska
ik vind m super leuk! vooral ook amdat ie zelf gemaakt is, ik ben altijd helemaal gek van zelf gemaakte kado's vind ik het leukst om te krijgen omdat je dan weet dat iemand echt voor jou (of voor je kleintje) bezig is geweest!
Ik vind de kleurencombi niet zo leuk. Beetje donker en saai. Maar verder erg leuk, ik doe het je niet na.
megaschattig!! echt superleuk dat je dat kan! Das tenminste een persoonlijk kado!! Zou ik als moeder zijnde nooit weg kunnen doen zoiets..
Leuk zeg! Ik naai vaak kraamcadeautjes en ik vind het zelf ook superleuk om te doen. En mensen reageren vaak nog veel leuker dan bij een gekocht cadeautje. Helemaal als je nog iets met de naam erop doet.
dank jullie wel allemaal! het was ook leuk ook te doen. nu op naar mijn volgende project. ik denk dat ik mijn quilt/boxkleed van twinkle twinkle little star eens ga afmaken. daar zitten nog heel wat steekjes in, pfff!
mooi hoor! dat is een bijzonder kadootje met eigen creativiteit! zoiets zou ik echt waarderen als iemand zoveel moeite doet om wat moois te maken! echt heel leuk!