Hihi n.a.v het andere topic ben ik benieuwd wat jullie vinden dat helemaal hip is of gaat zijn in 2010!! Ik heb zelf echt totaal geen idee hahaha dus kom maar op
Hahaha das een goeie Ik weet het eigenlijk ook niet maar wat voor mij nog wel kan= spijkerrokje blackberry hd tv Linda de mol Basic effen shirtje Spijkerbroek slippers hipster lounge set voor buiten
Ben totaal niet op de hoogte van wat "in" is. Koop wat ik zelf leuk vind. Misschien kan ik hier nog wat iedeeën op doe en toch hip de zomer ingaan
landelijke stijl in woningen painting the past verf Aukgaaf Trends4Kids & Lifestyle, kleding en woonwinkel in Velden
Heheh same here daarom heb ik ook dit topic geopend voor tips En ook gewoon omdat ik het wel een leuke tegenhanger vond
hmm ik vind het helemaal te gek, hou van truttig, maar ook van stoer. Mijn dochter krijgt een steigerplanken bedstee met truttige accesoires. dus met hartjes enzo. Je kunt het zo truttig of zo stoer maken als je wil.
Birckenstocks! Ik ga binnenkort mn derde paar maar weer eens halen.... Mn man vind ze verschrikkelijk, maar ze zitten zooooo lekker!
ik heb vorige week mijn derde paar gehaald, zilvere dit keer, ik heb al zwarte lak en witte met steentjes. ben er helemaal weg van. Mijn man vindt ze ook super
Hij heeft zich er bij neergelegd haha Heb nu zwarte en zilveren (en allemaal nog goed) maar wil er nog 1 paar bij, weet nog niet welke. Wel de teenslipper variant
Bij Vero Moda of H&M hebben ze hele leuke,het zijn net echte spijkerbroeken..ik heb er zelf 6. Beetje balen dat ik een uur bezig ben om er in te komen als ze net uit de was komen..
wat ik helemaal te 2010 vind laarsen voor de zomer met je tenen bloot(mustang nelson) strakke spijkerbroeken/leggings korte spijkerjasjes korte leren jasjes rode lipstick (nieuwe van chanel) platina blond met grijse spoeling(wel op ultrakort haar) en FIORUCCI voor babys
heb er nu aan van mn moeder, heeft ze net gekocht bij scapino (29,95). En dit zijn die met 1 brede band, maar nee ze zitten niet lekker.
haha nee nog niet gezien , heb er van de h&m 3 , en van pieces 2 zeeman.. mhh denk dat m dan ni word nee en net uit de was zitten ze t lekkerst !