Ik ben opzoek naar oude indrustriele ouderwetse spullen voor in huis. Nu zei mijn moeder ; Wij gingen altijd naar Heist op den Berg, een soort markt, daar waren die dingen in overvloed. Nu vroegen mijn moeder en ik ons af, is Heist op den Berg die markt, seizoens gebonden? Of is die er altijd, het is best een stuk rijden vandaar... Of weten jullie nog andere markten. Ben dit weekend bij Spoor38, Brocante, Design, Industriƫle meubelen en nog veel, veel meer... geweest, maar het zijn nog behoorlijke prijzen die ze daar vragen voor spullen, terwijl op die markt het voor een appel en een ei verkocht werd, kortom hebben jullie antwoord op mijn vraag, of weten jullie waar ik in Belgie op een markt/winkel kan zijn voor dit soort producten? In nederland liggen de prijzen namelijk hoger voor dit soort dingen dan in Belgie, en aangezien ik nogal wat wil... lijkt het me fijn om eens over de grens een kijkje te nemen (en bonbons te halen haha)!
metalen nachtkastjes, oude opbergers voor in de kinderkamer, denk dan aan metalen bakken, zinken kratjes etc. Oude melkkan en olieblikken, industriele lampen.
Ouderwetse spullen hebben we hier in Belgie genoeg, maar MOOIE ouderwetse spullen..... (Flauw. Maar weet niet welke markt het is en weet ook geen andere. Succes met zoeken iig! )
Zou elke zondag voormiddag zijn (behavle als het dan een feestdag is). Ook in de herfst en wintermaanden.