weet iemand misschien wanneer ik deze kan verwachten? dacht dat dat aant eind van het jaar zou komen maar niets gezien.. Ik woon in Gelderland, volgensmij gaat het per regio? groetjes!
Heb je de meterstanden al wel doorgegeven? Bij Essent hoefde ik begin deze maand pas de meterstanden door te geven.
sorry ik zit bij essent en ik heb hem om 2-1 al door mogen geven ! kreeg gister bericht dat we lekker 450 euro terug krijgen !
Wij krijgen ook voor de veranderig een smak terug..van Essent nog wel Hier geen Nuon dus...zal vast snel zijn. Elmo
Wij krijgen ook geld terug....leuk bedrag ook...666 Nog maar 1 terarium en de was voort ophangen ipv in de droger. Scheelt nogal
Hoi, Volgens mij scheelt het per gebied. Ik zou anders even bij je buren informeren (als die ook bij Nuon zitten) of even naar Nuon bellen. Maar het zit niet perse gekoppeld aan het einde van het jaar. Bij mijn vorige woonplaats was het in april, nu weet ik het ook nog niet. Doei
Hier zijn de meterstanden in januari opgenomen, en ik wacht met smart op de afrekening... ben er altijd zo benieuw naar... (doe elk jaar pogingen om te bezuinigen maar helaas loopt dat vaak in de soep ) O ja, hier ook NUON
terrarium met wat voor inhoud? ik hoop dat wij ook mooi wat terug krijgen denk het wel want hebben wel aardig weinig gestookt...
Terrarium is toch zonder water? Dat is toch voor reptielen etc? Heel offtopic hoor....maar dat dach ik. Aquarium gaat water in, Terrarium niet....(ben ik nou zo dom?).
@Lies, hier kwam er iemand aan de deur om op te meten. En vorig jaar ook, maar toen waren we er niet en moesten we volgens mij een kaartje invullen.
als ze zijn wezen opmeten durt het ongeveer 1 a 1,5 maand voordat je de rekening krijg... ik heb het hier ook gehad maar mijn moeder pas in de zomer en die woont hier maar 10km vandaan denk dat het scheelt en hier ook een hele smak geld teruggehad en dat nog wel via de eneco energie kunnen we nu lekker van op vakantie dus dnek dat het scheelt per stad/dorp en anders even bellen
Ik heb de afrekening in oktober gehad. Precies een jaar nadat we in dit huis zijn komen wonen. Ze rekenen bij ons dus gewoon vanaf het moment dat je gebruik van maakt tot een jaar later. Ook nuon overigens en lekker bedragje teruggekregen, 780. Is alweer opgegaan aan reparatie en APK auto, daar niet van. Vestzak/broekzak...of zoiets dergelijks.
Ik heb even bij "mijn Nuon" gekeken, en wij krijgen de jaarafrekening altijd in Juli. Wij woonden in Sept 2 jaar in dirt huis, dus het heeft niet altijd te maken met wanneer je ergens gaat wonen. Wij wonen overigens ook in Gelderland.
Ik hoef 'm niet... Ik heb al 2 jaar achter elkaar een navordering van 550 euro gekregen, dus ik zie die NUON-envelop alweer met angst en beven tegemoet. We wonen inmiddels wel in een ander huis, misschien gaat het hier wel goed. Tenzij de vorige eigenaars gigantisch veel hebben verstookt, dan draaien wij daar weer voor op denk ik.