net nieuwe auto... in de prak gereden

Discussion in 'De lounge' started by luuus, Jun 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luuus

luuus Niet meer actief

ik moet het ff kwijt ik baaal zo erg! tijdje terug is onze auto kaot gegaan en kan ik die van een neef lenen doordeweeks om met fergie naar me werk te gaan..

nou eindelijk vandaag gingen we een nieuwe kopen maanden op verheugd eindelijk een nieuwe auto.. niet afhankelijk van een ander en weer lekker int weekend overal heen kunnen...

rijd me vriend weg bij de garage komt er 1 of andere gek di eniet op zit te letten in de achterkant gereden.. gelukkig heeft me vriend niks maar auto wel in de prak...! ik baaal echt duurd het weer een tijd voordat die gemaakt is enzo...

kan niet begrijpen hoe sommige mensen zo roekeloos kunnen rijden stel je voor fergie had er in gezeten dan wor je toch gek gewoon... maar gelukkig was dit niet het geval en krijgen we alles vergoed omdat het zijn fout was...

moest het ff kwijt hier..:D we zijn echte pechvogels altijd van dit soort acties die bij ons gebeuren haha...

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Jezus meid wat ongelooflijk balen! Gelukkig is het alleen blikschade, maar ik snap dat het flink klote is. Succes!

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Oh damn! Wat erg! En wat baaaaaaaaalen zeg! :confused: En dat is vast en zeker een big understatement!
    Gelukkig hebben jullie alleen blikschade!

En idd: sommige mensen moeten ze het rijbewijs afpakken en verbranden :evil:

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,042
    1,860
    113
    Provincie Groningen
    Jeetje wat een pech....
    Hopelijk kunnen ze het een beetje snel reparen.
    Kan je misschien ook een leenauto krijgen?

5. luuus

luuus Niet meer actief

dat ga ik indd ff navragen of we een leenauto kunnen krijgen...! ik hoop indd dat hij snel gemaakt is....!

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Volgens mij moet dat wel kunnen hoor...een leenauto ;)
    Hopelijk is jullie auto snel gemaakt

7. saar

saar Fanatiek lid

wat erg seg. Gelukkig is het allen blikschade en was je niet in fout. Geluk bij een ongeluk dus. ;)

8. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Arme schat! :(

Wat vreselijk voor je...godzijdank zat Fergie er niet in!

9. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Is helemaal balen.. wordt die niet total loss verklaard? dan kan je een nieuwe schadevrije auto aanschaffen..

gelukkig dat je vriend niets heeft..

10. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

Jan 6, 2008
    1,275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Snap helemaal wat je bedoeld ;)
    Hebben net een paar maand een nieuwe auto/bus. Al 2x mee naar de garage geweest waarvan één rekenin boven de 700 euro :confused: . Hebben we het net weer terug uit de garage, rij ik tegen een vrachtwagen aan :( Tja voorkant in de poeier, maar gelukkig alleen materiele schade. Maar ja je bent je vervoer weer even kwijt en in ons geval kost het ons een aardige duit :rolleyes:

11. luuus

luuus Niet meer actief

hij word niet total los verklaard ma gaat hij naar de garage waardie vandaan komt en hun wouden het verder voor ons regellen vanaaf komt de jongen die de schade gemaakt heeft even langs om wat papieren in te vullen wel netjes dus..:D hopen dat het niet te lang duurd allemaal

ook zo'n pechvogel dus pruts27..;)

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,171
    8,164
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Total loss is bij een nieuwe auto niet zo snel hoor, als ie helemaal nieuw was dan. Stel je hebt een aut gekocht met een dagwaarde van 15000 euro, dan moet de schade hoger zijn dan 15000 euro wil ie total loss verklaard worden..

Wel balen zeg, ongelovelijk, vooral ook dat je net et terrein afrijdt bij de dealer, damn :(

13. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    Dat is echt balen zeg!
    Das wel even schrikken zeg!

Gelukkig heeft je vriend niks, en gelukkig zat fergie er niet in inderdaad!

14. kims

kims Actief lid

Jan 7, 2007
    352
    1
    0
    Echt super balen voor je. Weet precies wat je doormaakt, wij hebben het van dichtbij ook meegemaakt.

Mijn schoonzusje had jarenlang gespaard voor een autootje die ze zou kopen zodra ze haar rijbewijs had gehaald. Toen ze eindelijk haar papiertje (euhh plasticje tegenwoordig ;) ) had is ze dus ook naar een garage gegaan en heeft daar een leuk autootje gekocht, nog niet eens zo'n goedkope ook. Ze rijdt er inderdaad voor het eerst mee weg, en wat denk je? een bumperklever die niet zag dat zij remde voor de rotonde :evil: Die zat dus vol in haar auto met zijn SUV. Het is een fiatje dus de gehele achterklep + meegespoten bumper + beide zijportieren waren krom, evenals de as van de auto. Total-loss verklaard. Ze had 4000 euro voor het bakkie betaald maar de dagwaarde was maar 1700 euro. En dat is dus het maximaal uitgekeerde bedrag! Terwijl het haar fout niet was! De reparatie kostte in totaal 2400 euro. Ik had het zó met haar te doen... Kwal van een vent in die auto! :evil: Die was nog boos op haar ook en weigerde in eerste instantie het schadeformulier in te vullen. Dat snap je ook niet...

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,171
    8,164
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

zooo das ook erg! Mja je zusje is dan wel behoorlijk genaaid om 4000 euro te betalen voor een auto die maar 1700 waard is zeg, losers die garage.

16. valhalla

valhalla Niet meer actief

Pffff wat erg! Maar thank god heeft je vriend niets!

M'n broertje heeft 2 maanden terug op de snelweg terwijl ie in de file stond een audi met 100 km/u op zijn nek gehad, hij had niets maar diegene in die audi en de twee kindjes voor 'm zijn met de traumahelicopter afgevoerd...

En toen wij net onze nieuwe auto hadden is iemand er tegenaan geknald, hadden we € 600 schade maar niet ff een briefje achterlaten... :evil:

Echt allemaal heel erg ergerlijk maar gelukkig geen kleerscheuren...

Hoop voor je dat het een beetje snel kan worden afgehandeld met de verzekering enzo!

Share This Page