Virus paar keer braken en over?

Discussie in 'De lounge' gestart door frannie82, 21 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Zondag begon mijn jongste te spugen nadat ze uit bed kwam. Alles wat ze daarna nog nam kwam er weer uit. Heb haar aquarius laten drinken zag een flashback van toen uitgedroogd met sonde. Avondeten wilde ze en bleef erin. Gisteren weer de oude. Vannacht oudste: overgeven tussen 4 en 4.30 mee bezig geweest. Vanmorgen nog 1x en toen over. Heeft cracottes op en veel drinken. Is nu over.
    Maar nu ben ik an de beurt en er is al heel wat uit.
    Toch raar zo kort klachten?
    Hopelijk hier ook een paar keer en dan klaar....
    Jongste hoest nu enorm en piept en heeft wat lichte koorts.
    Ben benieuwd of dat er mee te maken heeft......

2. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Is niet gek hoor. Je hoort vaker dat het binnen 24 uur voorbij is. Beterschap!

3. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel van mijn collega's en ook een aantal kindjes op t werk hebben dit ook.... Dachten we net van t diarree en virus af te zijn op t werk (na weken!) nu dit weer!

4. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er schijnt wel weer wat te heersen.. Mijn ouders en hun omgeving waren ook een week lang abnormaal ziek. Overgeven, geen eetlust, afvallen, diaree & mijn vader kreeg er ook nog eens een longontsteking bovenop pfff...

Ik hoop dat het bij jullie daarbij blijft idd, maar hou het voor de zekerheid goed in de gaten!

Beterschap

5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hier twee weken geleden de jongste ook. 3x goed gespuugd, toen was het over. De oudste een week erna hetzelfde.
    Nu heeft de jongste diarree gehad vandaag, dus ben benieuwd.

6. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Mijn zoontje had het vrijdag nacht.
    zaterdags ook overgeven.
    Zondag beter dachten we at weer normaal.
    gisteren weer opeens overgeven.
    ook echr flinke koorts.

Nu gelukkig weer beter het heerst echt

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier dochter nu ook diarree

op mijn werk ( zorg ) is de hele groep vorige week ziek geweest.. in de ochtend koorts en spugen en in de avond niks meer aan de hand ..

8. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Wij hebben dit ook gehad,eerst mijn middelste. Begon midden in de nacht iver te geven en dat heeft hele nacht geduurd, de ochtend erop was het mijn beurt. Daarna niks en niemand uit het gezin nog ziek geweest. Vond het ook gek, want bij de apotheek hadden ze me al op voorbereid dat de rest van het gezin ook de virus op zou pikken. Gelukkig niks van gekomen.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hier ook al 3 van de 4 ziek geweest.
    Ik begon met een dag diarree. De dag daarna ging dat wel weer, maar het nog wel bijna een week geduurd voordat ik weer normaal kon eten.
    Een paar dagen later begon de jongste met overgeven. Iedere keer dachten we dat het weer ging, maar dan ineens kon hij weer een keer overgeven. Hij is bijna een week ermee zoet geweest en lijkt er nu vanaf te zijn (even afkloppen).
    Een paar dagen na hem, begon de oudste van ons, maar die heeft (net als ik) diarree gehad en is er een dag of 4 goed ziek van geweest.
    Dus bij ons is het een mengelmoesje van van alles geweest.

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Hier allebei de kinderen precies hetzelfde.

11. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Ik had er ook last van 2 dagen geleden... moest ik ineens heel veel overgeven en verder was er niets aan de hand. Had ontzettend last van mijn maag. Na een dag was het weg.

Beterschap!

12. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is heel normaal hoor. De meeste onschuldige virussen duren 1-3 dagen. Precies de reden dat je in principe pas na 3 dgn de huisarts hoeft te contacten, dan is er namelijk vaak meer aan de hand en gevaar op uitdroging

13. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Heb t ook gehad, begon zondag op maandag te spugen. Maandag tot de middag nog keer of 7 gespuugd en ineens was het over, dinsdag nog een beetje zwakke maag maar verder niks.
    Was er wel blij mee dat het zo kort was, had al flashbacks van die keer dat man en ik tegelijk aan het spugen en aan de diarree waren :p (met 1 wc)

14. Zarah

Zarah Lid

4 feb 2008
    44
    0
    0
    Ik had dat ook. Een hele dag verschrikkelijke maagpijn en kon niks binnenhouden. Alles kwam er weer uit. 1 dagje maar toen was het over.

15. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik ben ook alweer 'beter'! Heel apart!

16. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Hier hetzelfde bij dochter van bijna 3. Vanmorgen diarree en klagen over buikpijn, en net 3x gespuugd. Ze is erg aan het hoesten en piepen, maar lijkt nu weer helemaal beter.

17. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Ja hier ook en dan icm diarree. Binnen 24 uur weer weg..

18. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Wees maar blij, hier heeft zoonlief een week zo goed als niks binnen gehouden door braken en diarree. Wat voel je je dan machteloos zeg....

19. Hero87

Hero87 Actief lid

23 jun 2013
    292
    26
    28
    NULL
    Omgeving utrecht
    Mijn zoon vorige week de hele week..spugen, diarree.. Gelukkig na 6 dagen over!

20. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier nu bij de jongste diarree als kadootje 😁 zo dat stinkt! Als dat ee bij hoort dan morgen de oudste en overmorgen ikzelf....

Deel Deze Pagina