Hallo, Na al meerdere keren Birkenstocks te hebben gehad, zoek ik nu opnieuw fijne teenslippers van leer met een goed voetbed. Wel graag wat mooier/minder lomp dan Birkenstocks. Wie weet een goed merk?
Ik heb sinds een week de birkenstock yao balance. Geen teenslipper en net wat minder lomp dan de gewone birkenstocks. Maar lopen wel net zo heerlijk als de gewone birkenstocks!
Nee dat hebben ze sowieso niet! Als je echt een goed voetbed zoekt kun je het beste voor Reef gaan of eventueel slippers van Teva (hebben niet alleen maar sandalen).
Ik heb een paar van deze: https://www.amazon.fr/Josef-Seibel-Matilda-Tongs-femme/dp/B00O4U4YEK/ref=sr_1_56?s=shoes&ie=UTF8&qid=1501781755&sr=1-56&nodeID=215934031&psd=1&keywords=seibel+sandales+femme Zaten zo lekker dat ik gelijk een tweede paar heb besteld. Draag sowieso veel schoenen van Josef Seibel. Mega-comfortabel.
Reef Cushion! Net zo heerlijk als bv skechers of new balance schoenen. Deze zijn wel gevormd met een voetbedje en niet zo dun dat je het gevoel hebt dat je zo op straat loopt.
ik heb ipanema slippers gekocht met een mooie dikke zool zien er leuk uit en ook nog voorgevormd voetbed, lopen heerlijk maar wel net als birkenstocks even inlopen