Hallo dames, Ik had deze vraag al in een ander topic gesteld, maar die is ineens op slot, vandaar dat ik even zelf een topic start. Mijn man en ik willen graag van zorgverzekering veranderen. We zijn nu verzekerd bij zilveren kruis, maar willen graag een ander. Mijn vraag is nu welke zorgverzekering jullie hebben en of jullie daar tevreden over zijn. Je ziet nu ook veel op maat verzekeringen, bijvoorbeeld voor gezinnen, is dit iets of juist helemaal niet. Mijn man en ik hebben allebei nog steeds een eigen verzekering en mijn zoontje staat bij mij ingeschreven. Nou kom maar op met alle tips en ideeen. Dankjewel.
wij zitten nu nog bij de menzis.maar daar gaan wij tzt weg en gaan wij ons via de baas van mijn vriend vezekeren dat scheel 50 per maand met de menzis
Je kunt bij independer en volgens mij ook via de website van radar een vergelijking doen, daarin geef je aan wat jij belangrijk vind en dan komt er een passende keuze uit, welke verzekeraar het beste aansluit bij jullie wensen..zou je misschien eens kunnen proberen.. Groetjes
Oh jee, dat topic heb ik volgens mij net dichtgegooid op verzoek van de TS. Excuus! Ik denk inderdaad dat het heel verstandig is om via een onafhankelijke site te kijken wat voor een dekking je wilt. Independer is geloof ik niet zo heel erg independent, maar toch . Zelf ben ik verzekerd via National Academic bij Aevitae. Ik heb nog niets te klagen. Groetjes, Josien
Mag ik je vragen waarom je weg wil bij Zilveren Kruis? Wij zijn daar ook en het bevalt eigenlijk wel prima.
bij ONVZ, topfit. Is al jaren (door onafhankelijke onderzoeksbureau's) de beste zorgverzekeraar met de beste dekking. Ik deel deze mening na 3 jaar "lid". Hiervoor Zilveren Kruis, daar was ik HELEMAAL klaar mee.
Zilveren kruis wil ik graag weg omdat ze daar een heleboel problemen hadden met het omzetten van een aantal dingen. Ik heb heel lang nog onder mijn eigen naam gestaan en toen ik dat had veranderd was ik ineens onverzekerd en ze hebben mij wel eens met mijn buren verwisseld en noem maar op echt een drama. @ Josien, geeft niet, zo kan het ook Ik zal inderdaad eens bij radar gaan kijken, misschien dat ik daar iets wijzer wordt.
Ik zit bij Trias, ben daar erg tevreden over. Nette klantenservice, afhandeling altijd keurig... Pasgeleden nog eens gekeken op independer.nl maar ik betaal 30 minder dan bij de goedkoopste aanbieder volgens die site. Dus ik blijf lekker daar voorlopig.
Ik heb misschien wel een paar tips, werk al enige jaren in de zorgverzekeringswereld. * probeer te bepalen waar je behoefte aan hebt wat betreft de aanvullende verzekering. Bijvoorbeeld fysiotherapie, alternatieve geneeswijzen, brillen etc. Als je dat weet kun je kijken waar dat het beste wordt verzekerd. * als je wilt weten wat er verzekerd wordt en hoeveel je krijgt ga dan niet af op dekkingsoverzichten maar lees de polisvoorwaarden. Als ze niet duidelijk zijn mag je me altijd pb'en dan kan ik het misschien verduidelijken. * de opmaat verzekeringen proberen aan te sluiten bij een bepaalde levensfase en kunnen dus bij je passen. Maar kijk dan wel altijd of ze echt bij je passen. Je kunt bijvoorbeeld een jong gezin zijn, maar als je geen kinderen meer wilt heb je niets aan een verzekering met allerlei extra dingen rondom bevalling enzo. * kijk ook naar de deals die je kunt krijgen via je werk, de vakbond of andere organisaties. Die kunnen vaak lukratief zijn. Soms krijg je via je werk ook een vergoeding voor bepaalde verzekeringen. * probeer te berekenen of je de hoogste verzekering ook echt nodig hebt. Als je bijvoorbeeld maar 1 ding eruit gaat gebruiken dan kan de premie meer zijn dan de vergoeding die je krijgt. Dan kun je beter een lagere verzekering nemen en het verschil sparen. Wat is trouwens de reden dat je weg wilt bij ZK? Te duur of iets anders? Dat kan helpen om te bepalen wat je wel wilt. Over het algemeen zijn de grote verzekeringsmaatschappijen allemaal wel ok.
hihi ik zit bij vgz altijd al en ben juist zeer tevreden . Afgelopen jaar ben ik overgestapt naar gezin en zeker en dat bevalt prima.
Ik zit bij Agis, bevalt prima. Ook bij ONVZ gezeten, ook prima hoor, maar dit is wat goedkoper. Met Univé had ik slechte ervaringen, was blij dat ik daar weg was. Menzis ging, maar daar kreeg ik veel dingen niet vergoed, die ik bij Agis wel krijg. En Azivo vond ik ook goed.