hypotheek

Discussion in 'De lounge' started by cynt1985, Oct 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

Jul 8, 2008
    719
    0
    0
    hallo dames

mischien kan een van jullie mij helpen onze rente vast periode loopt volgend jaar af maar hoe gaat dat dan verder in zijn werk kan je het gewoon weer verlengen of moet je weer alles opnieuw aanvragen en weer goedkeuring van de bank krijgen.
    en zitten er weer kosten aan verbonden.

hoop dat een van jullie mij hier een antwoord op kan geven
    alvast bedankt

2. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    wij hebben precies hetzelfde wij al in febr. de helft van de hypotheek. Ik lees ff met je mee.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Je krijgt een aantal weken (8) van te voren een voorstel van je bank om de rente te verlengen. Je kunt dan ook gaan kijken om eventueel je hypotheek over te sluiten naar een andere maatschappij. Verlengen kost niks, oversluiten uiteraard wel (notaris bedoel ik dan, geen boeterente bij je huidige hypotheker).

Je hoeft niet opnieuw goedkeuring te vragen bij je huidige maatschappij, dat is alleen bij de eerste aanvraag of als je wilt gaan verhogen.

4. cynt1985

cynt1985 Bekend lid

Jul 8, 2008
    719
    0
    0
    @sjorsje dank jewel voor je antwoord ik dacht dat we weer alles opnieuw aan moesten vragen deze hypotheek bevalt goed dus zal hem ook gewoon verlengen bij hun mits dat de rente niet te hoog zijn
    verder oversluiten is vaker beter maar in deze tijd doen ze toch al behoorlijk moelijk voor een hypotheek

5. koala28

koala28 Niet meer actief

Dat is niet bij elke hypotheekverstrekker dat je zomaar weg mag zonder boete bij einde rentevastperiode. Even goed kijken in de voorwaarden.

Share This Page