kunnen mijn vrienden zien wat ik in een besloten groep op Facebook plaats? komt dit op mijn tijdlijn te staan?
En als je een geheime groep maakt, zien ze zelfs niet dat je lid bent. Ook niet wat je post, dat je lid geworden bent, wat je liket, ...
Tenzij ze zelf lidmaatschap in die groep aanvragen en die aanvraag door iemand goedgekeurd word. Dan hebben ze natuurlijk toegang tot alles wat je post
Let wel even op met het plaatsen van foto's, dat je de juiste instelling gebruikt! Ik had laatste een foto geüpload voor een besloten groep, en door de instelling (die ik niet had gewijzigd) had mijn zusje die foto ook gezien. Door een opmerking van haar werd ik hier op gewezen. Gelukkig was het geen heel rare foto hoor, maar het heeft wel even geduurd voordat ik in de gaten had waar en hoe dit zichtbaar was geworden.
Dat klopt niet. Als je de foto direct in de groep upload, heb je niet eens met instellingen te maken. Dan heb je waarschijnlijk op je eigen tijdlijn gepost en gedeeld met die groep.
Zover ik weet kan dat niet hoor. Is je zus niet ook gewoon lid van die groep? Het is namelijk zo dat mensen niets op je tijdlijn kunnen zien wat je daar plaatst in de besloten groep maar als ze zelf ook lid zijn van die groep dan zien ze dat ( logische ) natuurlijk wel.
Hihihi nee haar interesse ligt daar niet echt en het is in het Duits... wat ze niet spreekt Ik weet niet meer precies hoe het kwam, het kan inderdaad zijn dat ik het langs de verkeerde weg heb geüpload of geplaatst... maar het was in ieder geval wel zichtbaar voor mijn vrienden. Vandaar dat ik daarvoor waarschuwde en dat ik er bij schrijf dat ze even moet oppassen qua instellingen.
Dan heb je het misschien per ongeluk op je eigen Facebook geplaatst en niet in die besloten groep? Het kan namelijk echt niet dat mensen die geen lid zijn van die groep die desbetreffende foto zien. Of de beheerder van de desbetreffende pagina heeft de instellingen gewijzigd van Besloten naar Open dan kan iedereen die geen lid is inderdaad zien wat er geplaatst word. Maar als een beheerder dat niet doet dan hoef jij je als plaatser geen zorgen te maken over de instellingen want dan kan je de foto's niet op '' vrienden '' zetten. Het is en blijft een besloten zolang dus de eigenaar niets veranderd aan de instellingen.