Oké elk jaar twijfel ik weer, vanavond Kerstgala met heel veel vrienden. Ik heb een leuk kanten jurkje, mooie hakjes maar die panty... Ik heb een goede zwarte panty maar vind het altijd net niks. Maar blote benen ook niet. En een huidkleurige vind ik al helemaal niks. Wat jullie?
Mijn stelling is altijd; zwarte panty bij zwart jurkje en/of bij zwarte schoenen. In alle andere gevallen huidkleurige panty. Niet te dik, max 30 den.
Ik vind altijd blote armen dan een huidskleur panty, lange mouwen dan mag het ook een donkere zijn. Anders is het in mijn ogen niet in evenwicht . Je hebt echt wel mooie huidskleurige panty's. Ik draag altijd glanzende en niet te donker in vergelijking met mijn huid.
Met deze temperaturen draag ik echt geen panty. Heb er een hekel aan dus doe het alleen als het echt koud is.
Ik draag elke dag een zwarte panty, 80 of 100 denier. Ik vind doorschijnend juist raar staan, gewoon doen
Met de kleding die jij omschrijft vind ik dat een mooie panty het plaatje afmaakt, blote benen er onder vind ik dan weer totaal niet passen
Ik vind een zwarte panty juist mooi! Blote benen vind ik ook wel kunnen, maar een panty toch meer passen in de winter. Een huidskleurige panty vind ik nooit mooi.
Een panty! Ik vind blote benen dan weer echt heel maf in de winter. En een huidskleurige panty vind ik ook niets, dus zwarte panty.
Ligt wel aan het jurkje. Ik vind dat sommige cocktail jurkjes echt geen panty kunnen hebben maar over het algemeen de meeste wel.
Je bent me voor Off topic: wat is toch dat ‘den’ waar iedereen het over heeft? Is dat de dikte of zo? Ik ben totaal niet bekend in de wereld van de panty...