Hoi Heb hier verschillende koekenpannen niet hele duren duurste is van de tefal.Maar nu bakken ze allemaal aan wat best vervelend is.Heeft iemand nog tip welk merk de beste koekenpan heeft?Oh en ze gaan niet niet in de vaatwasser. Alvast bedankt voor de tips
Denise mijn ervaringen zijn eerlijk gezegd dat de wat duurdere niet aanbakken. Je geeft 1 keer iets meer uit maar hebt er wel profijt van.
Ik heb mijn pannen gekocht toen ze in de aanbieding waren bij lidl. Heerlijke pannen en bakken niet aan, bij goed gebruik.
HIer ook tefal en geen problemen. Ik koop ze altijd bij de blokker. Ik wacht gewoon op de actie 2 voor 20 of 3 voor 30(verschillende maten krijg je dan). Een tientje voor een pan vind ik niet veel.
Ze bakken allemaal aan? Wat vreemd joh, zelfs mijn pannetjes van de Action bakken niet echt aan. Schuur je ze met een schuursponsje bij het afwassen? Of zijn ze gewoon een beetje versleten?
ik heb ze vd blokker, met een witte laag erin, die bakken niet snel aan. En het is ook ideaal schoon te maken.
Ik ka als mijn bakpannen versleten zijn toch eens een geëmailleerde pan aanschaffen. Dat is zo'n witte pan. Op tv van Tell Sell zijn ze ook te koop maar daar ga ik ze niet kopen want ik heb ze ook al gezien in winkels. Lijkt mij ideale pannen om te bakken.
Ik heb idd zo'n Ceracraft pan maar je hebt ze tegenwoordig ook bij Blokker,Intratuin,Kijkshop,Cook and Co etc. Ideaal je hebt maar weinig tot geen olie/boter nodig en geen last meer van aanbakken. Had hier vooral last van als ik iets van gepaneerde schnitzels aan het bakken was. En net wat Kili zegt,heel makkelijk met schoonmaken. Je veegt er met een stuk keukenrol door en het grootste vuil is er al af.
Hoi Bedankt voor jullie reacties. Mm heb maar 1 tefal pan misschien pech er mee gehad? En ja ze zijn beetje versleten maar zijn nog geen 2 jaar oud. Had die pannen van tell sell ook gezien lijken mij ideaal maar ja geloof daar nooit zo in wat ze bij de tellsell zeggen.Maar als ze ze ook in de winkel verkopen kan ik daar altijd even kijken iemand toevallig met bialetti koekenpan ervaring?
Bij mij is het aangebrand en niet gaar! Maar dat ligt meer aan mijn kookkunst, of eerder gebrek eraan.😜
Deze heb ik ook en zweer erbij, ik heb de grote en de kleine en nou laatst zelfs een grote er bij gekocht zodat we met 2 pannen pannenkoeken kunnen bakken. Ik gebruik meestal zonnebloemolie of vloeibare bak en braad van de lidl. Denk dat het daar ook wel een beetje aan ligt want met croma of roomboter bakt het wel iets sneller aan. Maar voordeel van deze pan is ook al laat je het nog zo erg aanbranden je krijgt hem gewoon schoon met heet water en afwasborstel. En klinkt vies maar maak je pan ook niet TE schoon. Ik doe het vaak alleen met heet water dat ie nog heel iets vettig aanvoelt, bij erg gekruid vlees doe ik wel een beetje afwasmiddel.