Welk hoofdkussen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Aszz, 7 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oké ik wil echt een nieuw hoofdkussen. We hebben een nieuw donzen dekbed, nieuwe katoenen lakens en ik ben echt toe aan iets anders.
    Ben in verschillende zaken geweest maar ik kom d'r niet uit.
    Die sylvana vind ik niet echt fijn liggen. Ik hou van veel en wollig maar niet te hard en ook niet te zacht. Het moet luchtig blijven en niet plat worden ( ik ben écht een zeikerd wb hoofdkussens ).
    Welk kussen hebben jullie?

2. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

ZO lastig een nieuw fijn kussen kopen... De laatste jaren een aantal gekocht en altijd rotdingen. Een tijdje terug een nieuwe boxspring gekocht en ook gelijk een nieuw kussen van Cinderella in het midden van het kussen zit een soort stiksel waardoor je kussen vulling op zijn plaats blijft zitten.
    Echt een HEERLijk kussen.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja die cinderella had ik ook gezien online. Zag er goed uit. Zal eens even googelen.

4. Girlymama

Girlymama Lid

29 mei 2013
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds een aantal jaar een kussen van tempur.
    Echt een geweldig kussen, niet te hard, maar zeker niet zacht. Vormt zich echt naar je hoofd en word zeker niet plat.
    Je hebt er meerdere uitvoeringen van. Ik heb het normale kussenmodel, omdat ik regelmatig op mijn buik en zij slaap.
    Ik zou geen ander kussen meer willen.

5. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    781
    198
    43
    Ik heb ook een kussen van tempur voor zijslapers. Helemaal blij mee. Wat wel handig is, dat je bij de winkel een kussen kan meenemen voor een proefperiode (met borg geloof ik). Ik heb na n 1e periode gewisseld voor een tweede en was er toen uit.

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Wij hebben M line athletic. Je ligt met je hoofd in een gat en is super goed voor je nek.

7. Jkuil01

Jkuil01 Bekend lid

6 mei 2012
    828
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook echt een lastige. Heb nu sinds een aantal weken een waterkussen besteld via de bol. Je vult de onderkant met water zo kan je zelf de hoogte en hardheid instellen. Ik ben er tevreden mee.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

#8 Aszz, 7 jan 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2016
    Ja dat waterkussen had ik ook gezien! Maar ik draai mijn kussen graag ( en veel ) en dan is 'ie weer minder handig. Verder lijkt het mij wel een fijn kussen.
    Traagschuim, nekrollen en voorgevormde dingen vind ik ook he-le-maal niks 😳
    Heb de cinderella soft en medium besteld. Mijn man kan ook wel een nieuw kussen gebruiken dus even testen of dat dan iets is.

9. Sluffie

Sluffie Lid

22 mei 2015
    93
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook m-line. Het gat in het midden is wat mij betreft ideaal: liggend op mijn zij krijg ik snel oorpijn. Door het gat wordt de druk niet zo hoog (lees: geen oorpijn meer). Bovendien ondersteunt het mijn nek heel goed.

10. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    #10 PenK, 7 jan 2016
    Laatst bewerkt: 7 jan 2016
    Ik heb sinds kort een kussen van Optidee.
    Wel prijzig maar ik ben er heel tevreden over. Lig veel minder te woelen 's nachts en merk dat ik uitgeruster ben als ik wakker wordt.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
  12. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    ik vind een kussen uitzoeken een drama. Hoe lang doen jullie met een goed kussen?

13. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ik heb een tempur, ook toe aan een nieuwe en twijfel wat voor 1. Die m-line ziet er wel geweldig uit! Kun je daarmee op je zei en je rug slapen?
    Ik heb ook snel oorpijn met op mijn zij slapen, ik slaap ook nog eens met oordoppen in, dus dat klinkt wel goed!

14. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Kan beide. Is ook speciaal gemaakt voir op je zij te liggen. Nu kan ik niet meer op mijn rug liggen dus slaap al tijden heerlijk op mijn zij.

15. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ik slaap wel bijna altijd op mijn zij, maar door de Fybromyalgie slaap ik ook wel eens op mijn rug als mijn schouders of heupen echt te veel pijn doen. Dan kan ik onmogelijk op mijn zei.
    Ga eens kijken hier bij een zaak, jammer dat ik niet kan vinden of je hem uit kan testen zoals ee tempur bijvoorbeeld

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij beiden een m line. Ik slaap al 8 jaar op m line, en echt, ik hou ervan!

17. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik heb er 1 bij jysk gekocht..
    welpur heet dat geloof ik?
    zit een soort gel in en in het midden soort van gaas voor ventilatie.
    moest er wel even aan wennen omdat ik zo'n plat dingetje gewend was maar vind het een heerlijk kussen

18. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    En hoe bevalt je kussen? Ik zit erover te denken om deze ook aan te schaffen dus ben even nieuwsgierig ;).

19. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Zó moeilijk! Ik heb de afgelopen jaren al verschillende kussens gehad, maar ik eindig steevast met mijn hoofd náást het kussen. Soms denk ik; gewoon géén kussen werkt misschien het beste voor mij :D.

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik vind 'm erg fijn! Die cinderella dan. Ik heb de soft, mijn man de soft medium.
    Precies wat ik zocht!

Deel Deze Pagina