ik weet dat er spellingsfouten inzitten (ben nooit een ster in nederlands geweest) underconstruction"
Hey, wat wil je precies met de site bereiken? In de opening staat dat je niet op de hoogte bent van alle ins en outs, maar dat het de bedoeling is dat anderen wijzer worden van jouw site?
Leuk dat je dat doet ! Toch zal ik als ik jou was het even na laten kijken en de spelfouten laten verbeteren. Het staat toch op internet. Ik ben ook geen ster in Nederlands, maar ik zat laatst op een site die vol stond met spelfouten die zelfs ik zag. Ik had geen zin meer om verder te lezen! En dat wil je natuurlijk ook niet
Volgens mij gaat de site over zwanger WORDEN Dat ze daar info over op heeft staan Maar dus niet de ins en outs weet over het zwanger z ZIJN
mevrouw DEELIGHT, klopt ben niet van ALLES op de hoogte, neem aan jij ook niet? maar van wat erop staat is wel correcte informatie, wellicht heb je het niet goed gelezen. Angie, dank je wel voor je feedback, inderdaad moet ik even doen maar goed ben er vanmiddag mee begonnen en ben nu net klaar, dus de rest moet allemaal nog even gladgestreken worden Mejojo, ik weet het niet maar "ze" leest mee?, "ze" is de topic starter? en die titel, kan ik pas voltooien als ik daad werkelijk zwanger BEN, staat ook op de site dus, als jullie een mening neer zetten zou het wel graag naar waarheid neer gezet moeten worden, anders basseren jullie je conclussie op iets wat je niet eens goed hebt gelezen......
Hey, relax, ik bedoel het niet kwaad. Wel lief dat je me mevrouw noemt..... Ik vond de opening gewoon wat onduidelijk. Je vraagt toch om feedback?
ja, maar is niet echt feedback tis meer je mening die je gaf, en een vraag, maar geen punten die verbeterd konden worden, en daar bestaat feedback uit Maar goed ga er maar weer even aan sleutelen, alleen had zo me best gedaan om het er netjes uit te laten zien die hele site enzo, dus was gewoon wat over react
Nou na je reacties op de anderen heb ik niet eens meer de behoefte om feedback OF mijn mening te geven....
Onder andere ja, en ook uit een mening. Feedback is een terugkoppeling. Je topictitel begint ook met "Wat vinden jullie....?" Het is dan ook niet vreemd dat mensen hun mening geven toch? Daarbij vind ik het wel een verbeterpunt. Veel succes met je site!
weggehaald zeker omdat mevrouw gepikeerd ik had wel even vluchtig gekeken. sorry vond het niet echt wat. te simpel zeg maar
lizzy1986 leonieke eefke locusta dat jullie nog uberhaupt reageren... Dat's pas zonde ... gepikeerd, dus niet ik posste iets later dat ik er weer mee verder ging, maar ben blij dat er toch nog 1 persoon was die NORMAAL reageerde. zeker dames die ook op viva forum zitten red: arrogant