Ik heb hier een probleemke, ik krijg hier en daar rode plekken en het middelpunt is gelijk een blaasje, maar tis enkel een paar op mijn been en rug. Soms jeukt het enorm. Het zijn geen muggebeten. Is al van zaterdag en gaat niet weg. En soms komen er erbij. Vraag me af wat zou het kunen zijn?
Zou zonneallergie kunnen zijn, maar van een afstand kan niemand dat bepalen. Als je je zorgen maakt: even langs de huisarts.
Zou het even laten nakijken, tijdens je zwangerschap ben je extra bevattelijk voor eczeem etc. Ik kreeg bv ringworm (eczeem) en dat moet echt worden behandeld, anders zit je straks helemaal onder! groetjes
hoe ziet de PUPP eruit, de plekken zien eruit zoals pupp, zwangerschapsuitslag, rode plekken en met een witte plek. Ik gebruik calmiderm tegen de jeuk en helpt toch wat, maandag moet ik terug naar de gyneacoloog, zal zien als het nog veel verslechterd zal ik eens bij de HA gaan.
Geen idee...kun je googelen of afbeeldingen? Pff dat zou echt balen voor je zijn! Laat er maar even goed naar kijken, sterkte
waterpokken, heb het al een paar keer langs zien komen hier op het forum en bij één van mijn kinderen op school gaat het rond
Ik ben bij de huisarts geweest, heeft fucicort voorgeschreven, er zit ook cortisone in, zei dat het geen kwaad kan omdat het uitwendig is, hoelang zou ik deze mogen gebruiken, ben da eigenlijk vergeten te vragen.