uitslag

Discussion in 'Zwangerschap' started by Salke, Jun 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Salke

Salke Lid

May 15, 2010
    74
    0
    0
    België
    Ik heb hier een probleemke, ik krijg hier en daar rode plekken en het middelpunt is gelijk een blaasje, maar tis enkel een paar op mijn been en rug. Soms jeukt het enorm. Het zijn geen muggebeten. Is al van zaterdag en gaat niet weg. En soms komen er erbij. Vraag me af wat zou het kunen zijn?

2. kvinna

kvinna Niet meer actief

Zou zonneallergie kunnen zijn, maar van een afstand kan niemand dat bepalen. Als je je zorgen maakt: even langs de huisarts.

3. Japs

Japs Actief lid

Aug 17, 2007
    150
    0
    16
    Misschien een schot voor open doel: Even langs de huisarts?

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

mee eens, kan een allergische reactie zijn van zoveel dingen
    even na laten kijken bij de ha

5. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Zou het even laten nakijken, tijdens je zwangerschap ben je extra bevattelijk voor eczeem etc. Ik kreeg bv ringworm (eczeem) en dat moet echt worden behandeld, anders zit je straks helemaal onder!

groetjes

6. Salke

Salke Lid

May 15, 2010
    74
    0
    0
    België
    hoe ziet de PUPP eruit, de plekken zien eruit zoals pupp, zwangerschapsuitslag, rode plekken en met een witte plek. Ik gebruik calmiderm tegen de jeuk en helpt toch wat, maandag moet ik terug naar de gyneacoloog, zal zien als het nog veel verslechterd zal ik eens bij de HA gaan.

7. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Geen idee...kun je googelen of afbeeldingen? Pff dat zou echt balen voor je zijn!

Laat er maar even goed naar kijken, sterkte

8. sjmmie

sjmmie Actief lid

Oct 27, 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    waterpokken, heb het al een paar keer langs zien komen hier op het forum en bij één van mijn kinderen op school gaat het rond

9. Loe

Loe Niet meer actief

urticaria? galbulten? zoek daar eens op.....

10. Salke

Salke Lid

May 15, 2010
    74
    0
    0
    België
    Ik ben bij de huisarts geweest, heeft fucicort voorgeschreven, er zit ook cortisone in, zei dat het geen kwaad kan omdat het uitwendig is, hoelang zou ik deze mogen gebruiken, ben da eigenlijk vergeten te vragen.

Share This Page