Hoi, Ik ben zwanger van mijn tweede kindje. Onze uk is nog niet ingedaald. Ligt wel met zijn hoofdje bij mijn bekken maar moet nog gaan zakken dus. Nu weet ik dat bij een tweede kindje niet altijd je kindje hoeft ingedaald te zijn en dat dit vaak nog gebeurd tijdens de bevalling. Is dit iets wat heel vaak voor komt dat ze niet indalen en kan hij dit nu nog gaan doen? Wat is de normale termijn dat ze gaan indalen bij een tweede kindje. En wat moet ik doen als de bevalling begint en ik weet dat ukkie nog niet is ingedaald? Hij ligt trouwens nog steeds CBBBI. Alvast bedankt. Groetjes Bianca
hoihoi, Je bent nu 34 weken een kindje daalt vaak pas in tegen de 38 weken en inderdaad vinden wij het wel of niet in dalen van een tweede kindje niet belangrijk. ja je kindje kan nog indalen en als je vliezen nu zouden breken dan moet je gaan liggen en gelijk je verloskundige bellen. Dit hoeft niet tussen de aardappels en de spruiten in de AH dan moet je gelijk naar huis daar gaan liggen en je verloskundige bellen. Geen zorgen.kindje heeft nog alle tijd om in te dalen! Imke