Hoi meiden, Ik heb vandaag een vroege echo gehad. Zag er goed uit volgens de gyn, vruchtzak(je) met dooierzak(je) en vruchtje (wit streepje) 1,2 mm. Maandag weer terug, maar wat kunnen we dan te zien krijgen, iemand met 6+1 - 6+3 een echo gehad?
Bij me oudste had ik er een met 6w2d ivm eerdere miskraam en toen zag ik een heel klein vruchtje met kloppend hartje
Ik heb mijn eerste echo gehad met 6 weken en 2 dagen. Er was een kloppend hartje en het vruchtje was 6.6 milimeter groot. Ik voeg een foto toe zodat je een idee hebt
Hier ook kloppende hartjes, erg bijzonder om te zien dat je baby nog zo enorm klein is maar dat er toch al echt een hartje in zit 😍
Hier 6w1d, kloppend hartje gehoord, 4,5 mm 'groot' Volgende keer op 12 weken, worden er ook wat testen gedaan
Wij hadden met 5.9/6.0 (dacht zelf 6.2) de eerste echo en toen zagen we een kloppend hartje en een ieniemienie vruchtje..
Bij dochterlief geen vroege echo gehad. En bij ons zoontje heb ik ook een vroege echo gehad. 6+2 weken. Daar zagen we een vruchtje op van 5.43mm. En er was een kloppend hartje zichtbaar. Deze zwangerschap meerdere vroege echo's gehad (ivm verdenking BBZ) Nadat dat was uitgesloten heb ik nog een een echo gehad bij de HA, omdat ik daar snel terecht kon.. Met 6+5 weken kon hij niet vertellen of de zwangerschap intact zou blijven omdat hij geen kloppend hartje zag. Achteraf had hij 1 vruchtje in beeld die met 5 weken al overleden was, en het (tot nu toe) gezonde vruchtje zat diep verstopt !
Dank jullie wel meiden! Ben erg benieuwd, we gaan duimen voor iets meer dan een wit streepje en een mooi kloppend hartje!
Je zou een hartje kunnen zien, maar pin je er niet op vast. Persoonlijk zou ik vragen of je eind volgende week kan komen, dan zou er zeker een hartje te zien moeten zijn. Ik had bij precies 6 weken nog geen kloppend hartje, en was achteraf dus iets minder ver dan ik zelf dacht. Paar dagen er van overtuigd geweest dat het mis zou gaan, en 5 dagen later ineens toch een kloppend hartje . Dus een paar dagen kunnen al een heel groot verschil maken! Spannend!
Dank je Madelein, alleen zijn we dan op vakantie We gaan nog even gauw de ochtend voordat we vertrekken
Bij mij zagen ze op die termijn een kloppend hartje maar dat wil niets zeggen. Hangt ook af van het toestel dat ze hebben. Ik zou eerder na jullie vakantie gaan want als je niets ziet dan zit je te stressen voor niets misschien.
Ik heb maandag op 5+6 echo gehad en heb niks meer kunnen zien dan een "zwangerschapskring" , dus ook nog niet eens het vruchtzakje en vruchtje, laat staan een kloppens hartje. Waarschijnlijk pas laat innesteling gehad en dus veel korter zwanger dan 5+6.. Ik maak me er wel een beetje zorgen om, maar aan de andere kant ga ik van het positieve uit en was het nog gewoon te vroeg. Het is niet voor niets dat de meeste pas na 8weken een eerste echo hebben. Veel succes!
Oh mamadeluxe ik zie nu pas dat de vraag van jou kwam 😁😁.. Maak je geen zorgen, we waren er allebei vrij vroeg bij met de echo, hopelijk kan je voor je vakantie nog een keer en is er dan meer te zien 😘