We hebben drie weken geleden de 20 weken echo gehad, toen er naar het geslacht gekeken werd dacht de verloskundige dat het een jongen is.. ikzelf ben niet echt overtuigd en twijfel dus. Wat denken jullie als je naar de echofoto kijkt?
Ik zal de foto nog een keer erop zetten, maar nu niet op z'n kop😀 Snappen jullie dat ik het niet goed kan zien? 💙💟
ik vind het een rare geslachtsfoto als ik eerlijk moet zijn niet duidelijk een jongetje maar lijkt ook weer te groot voor een meisje te zijn heb je misschien nog een andere foto van onderaf genomen
Ben het met je eens dat de foto geen goed beeld geeft. Precies wat je zegt qua "beeld" zit het te laag voor een meisje maar tijdens de echo zag ik geen balletjes en ben zelf nog niet overtuigd. Dacht ook hamburgertje te zien. Verder heb ik geen andere foto. Met 30 weken hebben we een groeiecho dan zal het duidelijkheid geven.... Overigens vind ik beiden helemaal geweldig😍
kvind het idd ook een raar beeld 50/50 verlopig & wat de balletjes betreft, die zag je bij ons ook nog niet op 20weken die dalen later in, zal even onze foto mee uploaden,
De foto lijkt van bovenaf dan zou het in principe nog een jongen kunnen zijn. Mss voor de zekerheid een nieuwe echo vragen?