Mijn dochtertje heeft op haar wang een grote muggenbult die wat ontstoken leek. Bij de apotheek gaven ze zalf. Ze raadden aan om dit op te smeren voor het slapen gaan met een pleister erover. Nadat we haar op bed hadden gelegd, zat het me toch niet lekker van die pleister. Ik haalde scenario's in m'n hoofd dat ze de pleister in d'r mond zou stoppen enzo. Toen we na 5 minuten terug gingen naar de slaapkamer, sliep ze al. We hebben met zaklamp alles doorzocht. Zelfs slaapzak aan en uit gedaan want die pleister zat al niet meer op d'r wang. Nergens te vinden. Toen wij naar bed gingen, weer alles gecheckt. Nu liggen we met zijn drietjes in bed want ze is altijd vroeg wakker. We hebben haar bedje weer helemaal op de kop gezet maar geen pleister. Zou ze hem hebben opgegeten.. Gisteren ook m'n vinger in wangholtes en keel gestoken en toen niets te vinden.. Ik ben benieuwd. Nooit maar dan nooit zal ik weer een pleister opplakken voor het slapen gaan
Ik zou denken dat het in de categorie valt: dingen die op onverklaarbare wijze verdwijnen. Ben benieuwd of je 'm inmiddels bij daglicht niet gewoon alsnog gevonden hebt? En waarom zou je kind geen pleister op kunnen hebben in bed?
Zodra je kinderen hebt, ontstaan er bermuda driehoeken in je huis.... Ze heeft hem vast niet opgegeten, hooguit geproefd.. Misschien in haar slaap met een handje eraf gewreven, gekrabt, getrokken. Tja dan kan die overal terecht komen, al onder het bed en kastjes gekeken? Tussen en onder het matras?
Nou dat lijkt me een beetje overdreven. Als ze hem al opgegeten heeft, wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt, valt er toch niks meer te doen dan moet die er vanzelf uit komen.
Hahaha inderdaad de bermudadriehoek. Soms verdwijnen er dingen spontaan en die zie je nooit, nooit meer terug
Achter/onder de verwarming is een mooie plek voor dingen. Én een pleister plakt, misschien kom je m wel geplakt tussen matras en bed tegen ofzo? of op de muur tussen bed en muur? Kan me wel voorstellen dat je schrikt!!
Hij is echt spoorloos haha.. haar bedje verschoond en de onze ook. Heul bizar. Over een paar dagen komen we hem hopelijk tegen..
Soms verdwijnen dingen spoorloos, helemaal zulke kleine dingen. Waarschijnlijk vind je hem over een paar dagen ergens waar je 'm niet verwacht. Ze zal hem echt niet opgegeten hebben.
Je komt 'm echt weer tegen haha. Een pleister eet ze niet op. Als ze dat wel heeft gedaan is het blijkbaar goed gegaan. Dan zit er niks anders op dan wachten tot 'ie er weer uitkomt.