Baby gevallen van commode :(

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lovess, 1 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovess

Lovess Actief lid

28 apr 2013
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Onee! Ik voel me zo'n slechte moeder.. Mijn zoontje van 10maanden is van de commode gevallen :(:( ik draaide me 1sec om en bam! Nu heefg hij 2grote bulten op zijn hoofdje. Echt verschrikkelijk hij huilde gelukkig gelijk en ik heb de HAP gebelt nu moet ik hem ieder uur wekken vannacht en kijken of hij dan niet suf of sloom is.. Hoe ga ik dat doen midden in de nacht? Kan me niet voorstellen dat hij blij en opgewekt is als ik hem vannacht wakker maak. (Ik denk dat hij dus sowieso sloom zal reageren)

Iemand hier ervaring mee?

Dit had echt nooit mogen gebeuren ik voel me echt slechtste moeder ever!

2. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de 1e plaats, je bent niet de 1e waarbij het is gebeurd. Kijk, je weet dat je je baby geen sec alleen kan laten op een plek waar je baby vanaf kan vallen, maar het is nu gebeurd dus je kunt er niks meer aan doen.

Probeer je daar nu overheen te zetten, je baby lekker knuffelen en dan zal het allemaal wel meevallen!

Ja, s nachts wakker maken isastig. Heb het ook al twee keer moeten doen bij zoon, maar toen om de 3u. Even aantikken en kijken of je iets hoort als zuchten of gemopper.

Succes!

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Oh lieverd toch...je hebt t echt niet expres laten gebeuren. Een ongelukje is echt zo gebeurt. Ze zijn zo beweeglijk dat het ook zo snel kan gebeuren. Weet zeker dat het je niet nog eens overkomt.

Voor nu je kleintje idd goed in de gaten houden. Een hersenschudding kan 24 uur na het voorval nog voorkomen. Als hij begint te spugen of heel slap is en nauwelijks aanspreekbaar dan direct de hap bellen. Vnvd idd om het uur wakker maken..Hij zal niet gaan lachen of wat ddan ook maar als hij goed wakker word dan is t "goed" al weet je t nooit zeker. Vertrouw je t niet leg m anders bij je op de slaapkamer als dat kan, bijv in zn wiegje als je dat hebt.

Ben je morgen thuis of gaat hij naar een oppas? Anders morgen goed aangeven aan de oppas waar die op moet Letten. Ook als die morgen ineens gaat overgeven of slap is dan nog naar de dokter gaan.

Nogmaals. ..een ongelukje zit in een klein hoekje!

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Oh knuffel.
    Je bent idd niet de eerste
    Hier kregen we toen elke 2,5 uur advies...
    En heb het 3 keer gedaan en daarna steeds iets langer
    Wekker gezet en naar zijn kamertje even wakker maken en weer weg

5. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ongelukken gebeuren heel snel. Zou hem op je eigen kamer nemen,of bij hem,gaan liggen,e.,morgen,zelf thuus zijn. Je weet immers als moeder zijnde het beste als er iets mis is met je kindje, , mijn,zijn ook,wel is vam bed afgerold van trap gevallen.

Je voelt je heel slecht maar geloof me er gebeurd bij iedereen wel een x iets.

Belangrijkste is goed in gaten houden deze nacht

Sterkte laar het weten morgem hoe het ging

6. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Wat zul je geschrokken zijn!
    Knuf!
    Toch proberen te wekken.... Of je kindje 'normaal' reageerd', s nachts zal dat inderdaad anders zijn als overdag. Maar als t niet klopt, merk je t echt wel aan je kindje.....
    Negen van de tien keer gaat t gewoon goed hoor!

7. Lovess

Lovess Actief lid

28 apr 2013
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een lieve reacties zeg, de ergste schrik is gelukkig geweest. We zijn al aardig wat keren bij hem wezen kijken (gewekt) en tot nu toe gaat het goed. En we kunnen hem ook zien op de babyfoon dus dat stelt ons gerust. We houden hem goed in de gaten :)

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Oh meid wat zal je geschrokkrn zijn! Kan echt iedereen overkomen! Hier is zoiets ook een keer gebeurd terwijl ik gewoon bij hem stond en naar hem keek. Hij rolde er zo vanaf, gelukkig kon ik hem opvangen en hij is 1x van bed gevallen, hup zo in een oogwenk en was overdag en we sliepen ook niet.
    Maar snap dat je je schuldig voelt hoor je kan wel janken op zo'n moment. Geen ervaring met wakker maken, maar hoop dat er verder niks aan de hand is.

9. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Mijn dochter met 12mnd van trap 12 treden op beton vloer gevallen..
    We waren wel echter in zh hele nacht maar was alles goed ze heeft niets overgehouden en nog steeds niet bang voor hoogte.
    In zh zeiden ze dat babys kunnen veel hebben en 9 van 10 keren is niets aan de hand

10. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ah wat vreselijk is dat! Ik hoop dat jullie goed de nacht zijn doorgekomen. Mijn zoontje is van het voorjaar uit zn kinderstoel gevallen en alhoewel er in eerste instantie niets aan de hand leek had hij toch een schedelbreuk. Dit is ontdekt omdat ik de boel niet vertrouwde en bij de hap bleef aandringen dat er naar zn hoofdje gekeken moest worden. De kinderarts die later de zorg overnam omdat zoontje toch opgenomen moest worden zei dat vanaf een bepaalde hoogte (dacht 90 cm) het kindje altijd gezien moet worden door een arts. Dus ik wil je niet bang maken ofzo maar ik zou zeker nog even langs je huisarts gaan zodat ze hem fysiek hebben onderzocht...

11. Zeilboot

Zeilboot Actief lid

8 okt 2013
    409
    26
    28
    NULL
    NULL
    Is mij ook overkomen. Je bent dus zeker niet de enige.

12. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is mij ook overkomen hoor. Gelukkig was het al meteen duidelijk dat er niks was, dus met wekken heb ik geen ervaring!

Sterkte in ieder geval. Hoop dat je snel bij kunt slapen.

13. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hoe is het nu?

14. Lovess

Lovess Actief lid

28 apr 2013
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een nacht.. Als ik hem wekte deed ik ook even het licht op de gang aan. Zodat ik kon zien of hij goed reageerde, nou dat deed hij! Klaar wakker, lachen en kiekeboe spelen ;) als we weer de kamer uitgingen begon hij te huilen hij wilde graag spelen. Dus van 00:00 tot 01:30 heeft hij bij ons op bed 'gespeeld'. :)

Daarna weer in zijn eigen bed we hebben hem niet meer gewekt hoor. Even op de babyfoon gekeken en we hoorde hem afentoe geluidjes maken. Verder is hij de hele dag al zijn vrolijke ik!

Hopelijk niks aan de hand dus verder. Wat lief dat jullie met me meeleven en idd een ongeluk zit helaas in een klein hoekje.. :(

15. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dat is heel fijn! Gelukkig!

Ja moest wel f aan de denken..t geeft jezelf zo'n rot gevoel.

16. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Fijn dat het meevalt, die klei tjes kunnen een hoop hebben hoor!
    Hier ook met 10 maanden laten stuiteren van de commode. Schrikken he? Ik voelde me zo nalatig!!

Deel Deze Pagina