Ervaringen Slagharen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mythique, 1 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Heeft er iemand wel eens een huisje in Slagharen geboekt? Wat zijn de ervaringen?

2. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Ja wij!

Het park is echt leuk voor de kinderen en het zwembad ook.

Maar de huisjes.... 1 keer maar nooit meer
    Echt zo vies.
    Onze oudste heeft een huisstofmijt allergie dus had netjes gevraagd of ze daar rekening mee konden houden en dat zouden ze doen.
    Nou nou... Heb nog nooit zoiets gezien.
    Op de matrassen kon er gewoon getekend worden doordat er zoveel stof op lag.
    De spinnekoppen zaten overal.
    De badkamer (Als het zo genoemd mag worden) zat de schimmel in en je kon amper in de spiegel kijken zo vies.
    Wij sliepen op een bank die je kon versteken naar bed daar lagen de haren gewoon nog op.
    Zodra we daar de mensen op aan gingen spreken die daar verantwoordelijk voor waren kregen we niet thuis en konden kiezen dit of naar huis.
    We hebben het volgehouden omdat de kinderen het zo graag wilden maar anders....

3. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zijn afgelopen zomer met de camper geweest, dus de huisjes weet ik niet. Maar het was super geslaagd, en we gaan zeker volgend jaar weer!

4. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ok, bedankt voor je reactie! Weet je nog wat voor huisje je had en hoe lang is het geleden? Heb het idee dat ze wel nieuwe huisjes hebben. Ga ondertussen wel even verder zoeken... ;)

5. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Wij hadden de hacienda.

Zoals ik nu op de website kijk zijn deze niet vernieuwd denk ik want het ziet er net zo uit als tien wij boekte.
    dat is nu 2 jaar geleden

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    1 ding, nooit de wigwam, wat een ellende. Het was best een eind lopen naar het park. Het zwembad was leuk maar overvol en best koud.
    Het was idd ook niet erg schoon.... Als je het voor een koopje kan krijgen en je hebt kans op mooi weer dan zou ik t doen :)

7. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Nee, voor volgende week.. ik heb de krim op Texel geboekt :thumup:

Deel Deze Pagina