de vraag zegt het al..... teveel rode wijn gedronken op bruiloftecht te veel en nu al de hele dag een raar gevoel in mijn maag blehhhhh ga nooit meer te veel drinken hebben jullie tips
vinger in je keel??????? al had je dat beter kunnen doen voordat je naar bed ging.... Lekker vet eten werkt meestal ook wel
Haha hier ook een bruiloft gehad en flink moe en een kater. Heb vanochtend vooral vette dingen gegeten,niet dat het helpt maar had er zin in lol
Nou dat zou bij mij juist slecht vallen 1) voldoende water drinken 2) paracetamolletje (liefst 2) 3) iets vettig/ zout eten Melk en een gebakken ei gaan erbij mij dan wel in. En verder vooral niet te veel doen, hangen en uitbrakken. Ik heb hier zo'n schurft hekel aan dat ik er veel voor over heb om dit te voorkomen, het gebeurt me ook bijna nooit meer (maarja soms is eht gezellig en merkje t niet)
veel drinken, kater i voornamelijk uitdroging omdat je lichaam je vocht gebruikt om de alcohol te verteren... Volgende keer voor je gat slapen alvast water drinken, dan voel je je 's ochtends veel beter.
argghhh chocomelk drinken nou dan kots ik me hart uit mijn lijf denk ik ik heb nu wel gegeten en had steeds trek in zoetigheid dus een zak zachte biggetjes gehaald. vannacht dat ik thuis kwam wist ik van voor niet dat ik van achter leefde dus heb echt niet gedacht om water te drinken wou maar 1 ding mijn bedje
Succes meid ik heb ook een kater, meidenavond uit en te veel biertjes gehad. Dat was lang geleden..pfff
oei meid is het zo erg... ik haat katers! Het enige wat echt helpt is niet te veel drinken Nee, wat ik wel fijn vond ik heel veel drinken, een uitsmijter eten en halve dag op bed liggen... (hopelijk heeft andre niet ook een kater zodat hij voor amy-lynn kan zorgen...) succes dr mee.... ik ga eens een lekker wijntje inschenken
een beker lauw/warm water opdrinken voordat je op bed gaat als je draaierig word in bed een boek onder je hoofd leggen
Wheee, ik heb 3 weken geleden ook een giga kater gehad ( veeel te veel rose op een buurt bbq ). Gebeurt gelukkig amper, maar damn, wat voelde ik me verrot. Echt niets hielp ook. Mijn man was nuchter en die heeft er voor het slapen gaan nog een liter water bij mij ingegoten. Maar ook dat hielp niet. Nu was het misschien ook wel omdat ik pas om 2 uur sliep, en om 8 uur weer naast bed stond omdat de kinderen wakker waren ( 's nachts een kerel, overdag een kerel )